• Belangrijk: Voor het moment gaan wij verder met Puan haar ontwerp. Indien jij haar werk kan evenaren of verbeteren, mag je dat alsnog proberen. Indien niet, mag je het ook nog steeds proberen, maar kan je er geen credits meer voor verdienen.

    Ik wil dus samen met iemand een verhaal schrijven hier op Quizlet en we willen ook een super leuke cover voor erbij. Nu is het zo dat we niks met foto's willen, maar iets getekend. Het verhaal zal behoorlijk sprookjesachtig zijn en het zal hoogstwaarschijnlijk De magische val heten.

    We willen dus een simplistische tekening van iemand die valt zoals Alice in Wonderland (foto 1). Het moet een gewoon meisje zijn die valt. Ze draagt bijvoorbeeld een bandshirtje en een broek in in de tekening zie je dan haar kleren overlopen in een prinsessenjurk. De tekening moet niet in detail getekend zijn en mag echt vluchtig zijn (foto 2) of misschien de contouren (foto 3), want dat kan ook mooi zijn. Het is toegestaan om er iets magisch rond te maken. Bijvoorbeeld schitteringen die een betovering aantonen.

    Verder liefst geen attributen en het meisje moet met haar rug naar beneden vallen. Haar haar mag voor haar gezicht hangen tijdens het vallen, maar dat is niet noodzakelijk. Als je een bandshirt tekent, liefst iets donkers zoals een shirt van Metallica ofzo, maar dan is eveneens niet noodzakelijk. Het moeten gewonen kleren zijn die overgaan in prinsessen kleren, je mag dus zelf kiezen hoe je haar aankleed. De hoofdpersonage is een h8lyver, dus daar mag je je op laten inspireren. Attributen rond haar arm mogen wel (spikes bijvoorbeeld of een handschoen voor bij een chique jurk)

    Het is wel de bedoeling dat we je tekening met de computer kunnen bewerken, dus met een foto van een gekreukt blad zijn wij ook niks.

    Iedereen die een tekening probeert te maken krijg een beloning (3 credits) en degene wiens tekening wordt gekozen krijgt er daar nog eens 7 bovenop (10 credits).

    Mensen die er de spot mee drijven en bijvoorbeeld stokventjes gaan beginnen tekenen, krijgen niks.

    Vriendelijk dank en hopelijk kan iemand van jullie ons helpen.


    Inzendingen:
    *Geller
    *Mean
    *Knight
    *Chicary
    *Knife, 2, 3
    *Warcraft
    *Scandal
    *Sword
    *Farore
    *Strider
    *Dragneel
    *Yuliette
    *Jieber
    *Cudey
    *Bookmark
    *Puan
    *Aragog


    Edit: Het is echt belangrijk dat je tekening in deze style wordt gemaakt:





    Credits zijn al uitgedeeld.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Dit is al meer wat we zoeken, bedankt. Als ze nog iets meer aan het vallen was (poep naar achter en voeten in de lucht), was hij perfect, maar deze is zeker al goed gelukt. Bedankt.


    Dat wil ik ook nog wel proberen? Ik ga vanmiddag nog wel even aan de slag, of misschien zometeen wel. (:

    Strider schreef:
    Dit is mijn probeersel. Als hij niet goed is moet je het maar zeggen, ik heb echt tijd zat en teken er zo nog een paar, als je dat wilt tenminste.:Y)

    Hij is leuk, als je zin hebt mag je er inderdaad nog wat meer tekenen. Wil je haar dan nog ietsje meer met haar kont laten vallen en misschien de jurk ietsje magischer maken?
    In ieder geval ben je al vriendelijk bedankt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Studs schreef:
    Mmm als je het niet erg vind komt mijn tekening vanavond of morgen want ik ben de hele dag weg.. Sorry!(bloos)
    Op het gemakje. Je hoeft daar geen sorry voor te zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Op het gemakje. Je hoeft daar geen sorry voor te zeggen.

    Oke want dan ga ik nu weg hihi*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb er drie gemaakt, en ik ben van plan er nog meer te maken.
    Ik heb er bij 2 van de drie ook kaarten bij gedaan, omdat dat ook een beetje met Alice In Wonderland te maken heeft en ik het eigenlijk niet kon laten * kuch Alice Human Sacrifice kuch *
    Ik ga ze zo scannen.

    Ik had de beschrijving dus nog niet gelezen, dus ik ga dadelijk nog een tekening maken.
    Hier zijn de drie die ik alvast gemaakt heb.
    De kleren verbranden eigenlijk een beetje, en gaan dan over in andere kleren.

    Versie 1.

    Versie 2.

    Versie 3.

    Versie 3 ingezoomd.

    Andere komen eraan.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:40 ]

    Uhm ik begin er nu aan!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    Uhm ik begin er nu aan!
    Super!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dragneel schreef:
    Ik heb er drie gemaakt, en ik ben van plan er nog meer te maken.
    Ik heb er bij 2 van de drie ook kaarten bij gedaan, omdat dat ook een beetje met Alice In Wonderland te maken heeft en ik het eigenlijk niet kon laten * kuch Alice Human Sacrifice kuch *
    Ik ga ze zo scannen.
    Dankje, maar je had misschien beter de opgave gelezen, wan het verhaal heeft niks met Alice in Wonderland te maken. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Dankje, maar je had misschien beter de opgave gelezen, wan het verhaal heeft niks met Alice in Wonderland te maken. (:

    Ik weet het nu dus. :')
    Ik heb er net een gemaakt, broek en shirt gaat over in de jurk en zo, ik ga 'm nu scannen.
    Wat er op haar shirt staat is dit:


    Als je het toevallig zou willen weten. :Y)


    Ik vind 'm niet echt geweldig, ik weet niet wat jij ervan vind. :3

    Dragneel schreef:


    Ik vind 'm niet echt geweldig, ik weet niet wat jij ervan vind. :3
    Hij is niet echt bruikbaar, sorry. Hij is al ingekleurd, wat niet de bedoeling is, de stijl is niet juist en je kan je fouten er nog in terugvinden, want die zijn niet zo goed uitgegumd. :/
    Ik zal je wel vergoeden voor je moeite.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Um het komt toch iets later want tekening 2 is nu al in de trash gedumpt..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Die van Farore is geweldig mooi =O


    Life is a beautiful struggle

    Studs schreef:
    Um het komt toch iets later want tekening 2 is nu al in de trash gedumpt..
    Op het gemakje, je moet je zeker niet overhaasten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?