• Belangrijk: Voor het moment gaan wij verder met Puan haar ontwerp. Indien jij haar werk kan evenaren of verbeteren, mag je dat alsnog proberen. Indien niet, mag je het ook nog steeds proberen, maar kan je er geen credits meer voor verdienen.

    Ik wil dus samen met iemand een verhaal schrijven hier op Quizlet en we willen ook een super leuke cover voor erbij. Nu is het zo dat we niks met foto's willen, maar iets getekend. Het verhaal zal behoorlijk sprookjesachtig zijn en het zal hoogstwaarschijnlijk De magische val heten.

    We willen dus een simplistische tekening van iemand die valt zoals Alice in Wonderland (foto 1). Het moet een gewoon meisje zijn die valt. Ze draagt bijvoorbeeld een bandshirtje en een broek in in de tekening zie je dan haar kleren overlopen in een prinsessenjurk. De tekening moet niet in detail getekend zijn en mag echt vluchtig zijn (foto 2) of misschien de contouren (foto 3), want dat kan ook mooi zijn. Het is toegestaan om er iets magisch rond te maken. Bijvoorbeeld schitteringen die een betovering aantonen.

    Verder liefst geen attributen en het meisje moet met haar rug naar beneden vallen. Haar haar mag voor haar gezicht hangen tijdens het vallen, maar dat is niet noodzakelijk. Als je een bandshirt tekent, liefst iets donkers zoals een shirt van Metallica ofzo, maar dan is eveneens niet noodzakelijk. Het moeten gewonen kleren zijn die overgaan in prinsessen kleren, je mag dus zelf kiezen hoe je haar aankleed. De hoofdpersonage is een h8lyver, dus daar mag je je op laten inspireren. Attributen rond haar arm mogen wel (spikes bijvoorbeeld of een handschoen voor bij een chique jurk)

    Het is wel de bedoeling dat we je tekening met de computer kunnen bewerken, dus met een foto van een gekreukt blad zijn wij ook niks.

    Iedereen die een tekening probeert te maken krijg een beloning (3 credits) en degene wiens tekening wordt gekozen krijgt er daar nog eens 7 bovenop (10 credits).

    Mensen die er de spot mee drijven en bijvoorbeeld stokventjes gaan beginnen tekenen, krijgen niks.

    Vriendelijk dank en hopelijk kan iemand van jullie ons helpen.


    Inzendingen:
    *Geller
    *Mean
    *Knight
    *Chicary
    *Knife, 2, 3
    *Warcraft
    *Scandal
    *Sword
    *Farore
    *Strider
    *Dragneel
    *Yuliette
    *Jieber
    *Cudey
    *Bookmark
    *Puan
    *Aragog


    Edit: Het is echt belangrijk dat je tekening in deze style wordt gemaakt:





    Credits zijn al uitgedeeld.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geller schreef:
    (...)

    Het zijn disney attributen, zoals de schoen van cinderella enzo.
    Dat had ik al door, maar in Alice in Wonderland heb je dat ook, maar dat is niet de bedoeling. (:
    Vooral omdat die klok rond haar hangt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga nu aan de tekening beginnen en dan kan ik die morgen inscannen en naar je sturen. (:


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Ik ga nu aan de tekening beginnen en dan kan ik die morgen inscannen en naar je sturen. (:
    Oki is goed. Ik ben benieuwd. Als je iets niet begrijpt, mag je het altijd vragen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké. [:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:49 ]


    comfort in c h a o s

    Yeah ik zou dat eventueel wel kunnen maar heb weinig tijd ;/. En je hebt al iemand.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Yeah ik zou dat eventueel wel kunnen maar heb weinig tijd ;/. En je hebt al iemand.
    Wij hebben tijd. Het is niet dat ik het morgen moet hebben en hoe meer inzendingen hoe beter. (:
    Niet voor mijn portemonnee, maar het is handig om te kiezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Op papier lijkt 'ie veel mooier dan elke keer als ik 'm inscan, want ik had er toch wel een tijdje aan gewerkt ;o Ik heb 'm al een paar keer opnieuw gescand en donkerder ingekleurd om 'm er beter op te krijgen, maar beter dan dit krijg ik 'm niet:


    “Love is a contradiction.”

    Mean schreef:
    Op papier lijkt 'ie veel mooier dan elke keer als ik 'm inscan, want ik had er toch wel een tijdje aan gewerkt ;o Ik heb 'm al een paar keer opnieuw gescand en donkerder ingekleurd om 'm er beter op te krijgen, maar beter dan dit krijg ik 'm niet:

    Ik krijg hem wel wat donkerder op mijn pc. In ieder geval bedankt voor de moeite. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga morgen wel even kijken (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Errin schreef:
    (...)Ik krijg hem wel wat donkerder op mijn pc. In ieder geval bedankt voor de moeite. (:

    You're welcome (: Ach ja, ook al is 'ie dan niet te mooiste, dan heb ik ten minste toch weer wat te doen gehad, want ik verveelde me enorm xd


    “Love is a contradiction.”

    PercyWood schreef:
    Ik ga morgen wel even kijken (:
    Jeeeeuj bedankt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mean schreef:
    (...)
    You're welcome (: Ach ja, ook al is 'ie dan niet te mooiste, dan heb ik ten minste toch weer wat te doen gehad, want ik verveelde me enorm xd
    Het is inderdaad niet helemaal wat we bedoelden, maar ik vind het al fijn dat je het geprobeerd heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mag ik iedereen er nog eens op wijzen dat het belangrijk is dat de tekening in deze stijl wordt getekend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal proberen morgen voor je.


    I'm a fighter, let me go.

    Is het goed als ik er morgen eentje voor je maak? het is nu al best laat, maar het lijkt me wel leuk.


    Love is louder.