• Belangrijk: Voor het moment gaan wij verder met Puan haar ontwerp. Indien jij haar werk kan evenaren of verbeteren, mag je dat alsnog proberen. Indien niet, mag je het ook nog steeds proberen, maar kan je er geen credits meer voor verdienen.

    Ik wil dus samen met iemand een verhaal schrijven hier op Quizlet en we willen ook een super leuke cover voor erbij. Nu is het zo dat we niks met foto's willen, maar iets getekend. Het verhaal zal behoorlijk sprookjesachtig zijn en het zal hoogstwaarschijnlijk De magische val heten.

    We willen dus een simplistische tekening van iemand die valt zoals Alice in Wonderland (foto 1). Het moet een gewoon meisje zijn die valt. Ze draagt bijvoorbeeld een bandshirtje en een broek in in de tekening zie je dan haar kleren overlopen in een prinsessenjurk. De tekening moet niet in detail getekend zijn en mag echt vluchtig zijn (foto 2) of misschien de contouren (foto 3), want dat kan ook mooi zijn. Het is toegestaan om er iets magisch rond te maken. Bijvoorbeeld schitteringen die een betovering aantonen.

    Verder liefst geen attributen en het meisje moet met haar rug naar beneden vallen. Haar haar mag voor haar gezicht hangen tijdens het vallen, maar dat is niet noodzakelijk. Als je een bandshirt tekent, liefst iets donkers zoals een shirt van Metallica ofzo, maar dan is eveneens niet noodzakelijk. Het moeten gewonen kleren zijn die overgaan in prinsessen kleren, je mag dus zelf kiezen hoe je haar aankleed. De hoofdpersonage is een h8lyver, dus daar mag je je op laten inspireren. Attributen rond haar arm mogen wel (spikes bijvoorbeeld of een handschoen voor bij een chique jurk)

    Het is wel de bedoeling dat we je tekening met de computer kunnen bewerken, dus met een foto van een gekreukt blad zijn wij ook niks.

    Iedereen die een tekening probeert te maken krijg een beloning (3 credits) en degene wiens tekening wordt gekozen krijgt er daar nog eens 7 bovenop (10 credits).

    Mensen die er de spot mee drijven en bijvoorbeeld stokventjes gaan beginnen tekenen, krijgen niks.

    Vriendelijk dank en hopelijk kan iemand van jullie ons helpen.


    Inzendingen:
    *Geller
    *Mean
    *Knight
    *Chicary
    *Knife, 2, 3
    *Warcraft
    *Scandal
    *Sword
    *Farore
    *Strider
    *Dragneel
    *Yuliette
    *Jieber
    *Cudey
    *Bookmark
    *Puan
    *Aragog


    Edit: Het is echt belangrijk dat je tekening in deze style wordt gemaakt:





    Credits zijn al uitgedeeld.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Moet ze ook muiltjes aanhebben, of gewoon gympjes?
    EDIT: Ik heb maar muiltjes gedaan & ik ga 'm zo even voor je scannen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]


    The odds are néver in our favor.

    Mêh, ik heb hem een beetje met haast getekend omdat ik nu weg moet. Enn, mijn scanner spacete 'm dus hier 2 versies :').
    Well, good luck with your search :3.



    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Mêh, ik heb hem een beetje met haast getekend omdat ik nu weg moet. Enn, mijn scanner spacete 'm dus hier 2 versies :').
    Well, good luck with your search :3.


    Niet helemaal zoals we in gedachten hadden, maar toch bedankt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hey! Ik heb ook geprobeerd iets naar jullie smaak te tekenen, het koste me wat moeite met inscannen en hij heeft hem er ook niet helemaal opstaan -.-" (stomme scanner die een eigen wil heeft..) maar het belangrijkste staat er wel op =D Ik hoop zo dat het naar jullie wensen is!



    edit: Nou zeg, mijn computer werkt niet echt mee! Hier nog het linkje, dan zie je hem iets groter ;D klik

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:34 ]


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Die van mij is nu bijna af. HAHAHA, maar het duurde even aangezien ik bezig was met een vriendin.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik wil ook wel proberen om een tekening te maken:-)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    De foto is met webcam gemaakt, ik doe nog het 1 en het andere aan de tekening en ik wacht tot mijn pa thuis is en dan scan in hem in (mijn vader heeft een scanner maar die neemt hij altijd mee naar zijn werk)


    I'm a fighter, let me go.

    De tekening gaat niet lukken, sorry.


    comfort in c h a o s

    I'm gonna try ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Knife schreef:
    De foto is met webcam gemaakt, ik doe nog het 1 en het andere aan de tekening en ik wacht tot mijn pa thuis is en dan scan in hem in (mijn vader heeft een scanner maar die neemt hij altijd mee naar zijn werk)

    Oki, geen probleem.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Austen schreef:
    De tekening gaat niet lukken, sorry.
    Is niet erg. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Obscura schreef:
    Ik wil ook wel proberen om een tekening te maken:-)
    Bedankt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké, mijn vader heeft de scanner op het werk gelaten, ik probeer er wel foto's van te maken.


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    Oké, mijn vader heeft de scanner op het werk gelaten, ik probeer er wel foto's van te maken.
    Neem, maar je tijd. Het steekt niet zo nou. Wij hebben nog zeeën van tijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er 2 gemaakt, dit is er 1 van.


    I'm a fighter, let me go.