• Belangrijk: Voor het moment gaan wij verder met Puan haar ontwerp. Indien jij haar werk kan evenaren of verbeteren, mag je dat alsnog proberen. Indien niet, mag je het ook nog steeds proberen, maar kan je er geen credits meer voor verdienen.

    Ik wil dus samen met iemand een verhaal schrijven hier op Quizlet en we willen ook een super leuke cover voor erbij. Nu is het zo dat we niks met foto's willen, maar iets getekend. Het verhaal zal behoorlijk sprookjesachtig zijn en het zal hoogstwaarschijnlijk De magische val heten.

    We willen dus een simplistische tekening van iemand die valt zoals Alice in Wonderland (foto 1). Het moet een gewoon meisje zijn die valt. Ze draagt bijvoorbeeld een bandshirtje en een broek in in de tekening zie je dan haar kleren overlopen in een prinsessenjurk. De tekening moet niet in detail getekend zijn en mag echt vluchtig zijn (foto 2) of misschien de contouren (foto 3), want dat kan ook mooi zijn. Het is toegestaan om er iets magisch rond te maken. Bijvoorbeeld schitteringen die een betovering aantonen.

    Verder liefst geen attributen en het meisje moet met haar rug naar beneden vallen. Haar haar mag voor haar gezicht hangen tijdens het vallen, maar dat is niet noodzakelijk. Als je een bandshirt tekent, liefst iets donkers zoals een shirt van Metallica ofzo, maar dan is eveneens niet noodzakelijk. Het moeten gewonen kleren zijn die overgaan in prinsessen kleren, je mag dus zelf kiezen hoe je haar aankleed. De hoofdpersonage is een h8lyver, dus daar mag je je op laten inspireren. Attributen rond haar arm mogen wel (spikes bijvoorbeeld of een handschoen voor bij een chique jurk)

    Het is wel de bedoeling dat we je tekening met de computer kunnen bewerken, dus met een foto van een gekreukt blad zijn wij ook niks.

    Iedereen die een tekening probeert te maken krijg een beloning (3 credits) en degene wiens tekening wordt gekozen krijgt er daar nog eens 7 bovenop (10 credits).

    Mensen die er de spot mee drijven en bijvoorbeeld stokventjes gaan beginnen tekenen, krijgen niks.

    Vriendelijk dank en hopelijk kan iemand van jullie ons helpen.


    Inzendingen:
    *Geller
    *Mean
    *Knight
    *Chicary
    *Knife, 2, 3
    *Warcraft
    *Scandal
    *Sword
    *Farore
    *Strider
    *Dragneel
    *Yuliette
    *Jieber
    *Cudey
    *Bookmark
    *Puan
    *Aragog


    Edit: Het is echt belangrijk dat je tekening in deze style wordt gemaakt:





    Credits zijn al uitgedeeld.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Hij is niet echt bruikbaar, sorry. Hij is al ingekleurd, wat niet de bedoeling is, de stijl is niet juist en je kan je fouten er nog in terugvinden, want die zijn niet zo goed uitgegumd. :/
    Ik zal je wel vergoeden voor je moeite.

    Okay, toch bedankt.

    ik ga iets proberen!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Oké, dit is wat ik tot nu toe heb.
    Morgen werk ik hem denk ik nog wat bij en scan ik hem in.
    Dit is namelijk een foto van slechte kwaliteit.
    Als je zelf nog iets ziet wat je graag anders wil ofzo hoor ik het graag!!
    Grotere versie


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:


    Oké, dit is wat ik tot nu toe heb.
    Morgen werk ik hem denk ik nog wat bij en scan ik hem in.
    Dit is namelijk een foto van slechte kwaliteit.
    Als je zelf nog iets ziet wat je graag anders wil ofzo hoor ik het graag!!
    Grotere versie

    Die is echt mooi!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ik ga denk ik ook iets proberen...lijkt mij wel leuk :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zijn jullie nog steeds opzoek? Hier is mijn DA account.. http://fennab.deviantart.com/gallery/ Als je geïnteresseerde bent laat maar weten..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik ga verder, had gisteren al een begin gemaakt ;3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil het wel proberen, alleen één probleem, onze printer is kapot, dus ik kan hem ook niet inscannen, is dat heel erg?


    Life is a beautiful struggle


    Misschien is ie vrij donker, maar dat komt gewoon puur doordat ik niet kan inscanne sorry daarvoor. =(
    Ik hoop dat ie een beetje goed is?
    Oh let niet op die hand trouwens, is nogal raar haha.
    -Klik op de foto voor groter formaat.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:15 ]


    Life is a beautiful struggle

    Weetje ik wil dit stiekem toch wel doen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zou je graag willen helpen!
    Maar .., helaas kan ik niet tekenen.
    Ga anders ff naar: jenfairytale, zij kan prachtig tekenen!


    Life is full of fake people

    Vond nog snel even tijd om het te maken. Ik snapte niet zo goed wat je voor teken stijl bedoelde, als je voorbeelden zijn namelijk of digitaal of met inkt gemaakt ;).. Zeg het me maar wanneer jullie een realistisch tekening willen, daar voel ik me meer in thuis..




    (Weet niet of het werkt :S


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    Vond nog snel even tijd om het te maken. Ik snapte niet zo goed wat je voor teken stijl bedoelde, als je voorbeelden zijn namelijk of digitaal of met inkt gemaakt ;).. Zeg het me maar wanneer jullie een realistisch tekening willen, daar voel ik me meer in thuis..




    (Weet niet of het werkt :S

    Sodeju die is goed zeg!

    Ugh dubbele post.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cudey schreef:
    Vond nog snel even tijd om het te maken. Ik snapte niet zo goed wat je voor teken stijl bedoelde, als je voorbeelden zijn namelijk of digitaal of met inkt gemaakt ;).. Zeg het me maar wanneer jullie een realistisch tekening willen, daar voel ik me meer in thuis..




    (Weet niet of het werkt :S
    Hij is niet echt in de stijl die we bedoelen, maar hij is eigenlijk wel heel erg mooi, dus wie weet gebruiken we hem wel. Ondertussen wachten we nog even af. (: Ik plaats je ondertussen op de lijst.

    (wel jammer dat je de foute lijnen nog redelijk goed kan zien ...)

    En met die stijl bedoelde we de manier van tekenen. Redelijk losse lijnen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:38 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?