• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik trek Danny terug en ga voor hem staan. Ik kijk boos naar de man en trap hem recht in zijn geslachtsdeel. Hij krimp in en laat Danny los. Ik trek Danny gauw mee en begin te rennen. Ik hoop dat die man ons niet achterna komt.

    Danny

    Ik ren met Drew mee.
    "Cuenco espalda gilipollas!" Roept de man. Ik pak Drew zijn hand vast en ren sneller.
    Ik hoor de auto achter ons aan gaan. "Ik wil weg hier." Piep ik, recht rennen lukt niet echt het gaat te moeilijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    ik trek Danny mee het strand op, zo kan hij ons niet achterna komen. Ik ren wat richting het water en trek Danny met me mee.

    Danny

    We zijn op het strand.
    Ik hoor luid getoeter van de wagen.
    "Ik wil naar de camping." Zeg ik jammerend terwijl ik nog achter Drew aanga.
    "Ik wil naar de camping." Herhaal ik bang.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Rustig Danny'zeg ik tegen hem en kijk even naar achter. Ik zie de man uit zijn auto stappen en ons achterna gaan. Ik zucht en begin iets sneller te rennen. Na een tijdje trek ik Danny gauw de duinen in en duw hem naar beneden. De man zie ik na een tijdje erlangs rennen en hij kijkt wat om zich heen. Hij lijkt on niet te zien en ik zucht opgelucht.

    Danny

    Uitgeput lig ik tussen de duinen.
    Ik hoor de man langs rennen. Ik ril. "Ik wil terug." Zeg ik en doe mijn armen om Drew heen. Ik wil niet meer, ik wil terug.
    Ik begraaf mijn gezicht in zijn hals en houd me verder stil.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'We gaan zo naar de camping'zeg ik tegen Danny en aai door zijn haar. De man is uitzicht en ik kijk naar Danny. 'Zullen we gaan?' vraag ik aan hem. Op dit moment leek die gelukkig niet zo dronken meer.

    Danny

    "Zullen we gaan?"
    Ik kijk naar Drew en knik.
    Ik laat hem los en ga recht zitten. "Waarom kwam hij achter ons aan?" Vraag ik zacht en kijk Drew aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Waarom kwam hij achter ons aan?'vraagt Danny zacht en ik haal mijn schouders op. 'Geen goeie dingen in ieder geval'mompel ik en sta op. 'En jij, krijgt nooit meer drank'zeg ik een beetje lachend.

    Danny

    "Geen goeie redenen in ieder geval." Zegt Drew en staat op.
    "En jij, krijgt nooit meer drank." Zegt Drew een beetje lachend.
    "Hoezo niet?" Vraag ik en ga ook staan. "Aw ik heb koppijn." Zeg ik en leg mijn hand op mijn hoofd.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Omdat je dan gek wordt'mompel ik en pak Danny's hand. Ik neem hem mee richting de camping en kijk hem aan. 'Ik weet zeker dat je morgen spijt zult hebben, over wat je nu bij mij gedaan hebt'zeg ik zacht, niet zeker of hij het wel heeft kunnen horen.

    Danny

    Drew trekt me aan de hand mee naar de camping. Hij kijkt me aan.
    Het enige wat ik hoorde was: Spijt, gedaan hebt. "Sorry, wat?" Ik kijk Drew aan.
    Ik ga iets dichter bij hem staan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik kijk hem even aan en bijt op mijn lip. 'Ik weet zeker dat je morgen spijt zult hebben, over wat je nu bij mij gedaan hebt'zeg ik nog een keer en dit keer iet harder.

    Danny

    "Waarom zou ik spijt hebben?" Vraag ik en kijk hem aan.
    Ik leg mijn hand op zijn schouder en ga nog iets dichter bij hem staan.
    Dan leg ik mijn vinger onder zijn kin en kijk hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Waarom zou ik spijt hebben?' vraagt hij en kijkt me aan. Hij legt zijn hand op mijn schouder en komt wat dichter bij staan. Ik voel hoe hij zijn vinger onder mijn kin legt. 'Omdat je toen je nuchter was me niet een wou kussen' mompel ik.