• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik til zijn kin omhoog.
    "Ja ik wilde je toch beter leren kennen?" Zeg ik en druk mijn lippen op die van hem.
    Ik weet maar al te goed wat er nu gebeurd. Ik voel het. Alles.
    Ik trek langzaam terug en kijk hem aan. Een glimlach kan ik niet onderdrukken.
    "Kijk nuchter en ik kuste je." Zeg ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Maar de rest had je eigenlijk niet zo snel gedaan'zeg ik maar laat het erbij. Ik geef hem een kusje op zijn lippen en loop daarna langzaam de camping op.

    Danny

    Ik loop met Drew mee en pak zijn hand vast en laat hem tot stilstand komen.
    "Ik vind je echt superleuk." Zeg ik en sla mijn armen om zijn nek.
    Ik ga dichter tegen hem aanstaan. Ik kijk hem recht aan.
    Mijn gezicht breng ik dichter naar de zijne en ik druk mijn lippen teder op die van hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Danny pakt mijn hand en laat me tot stilstand komen.'Ik vind je echt superleuk.'zegt hij en slaat zijn armen om mijn nek. Hij gaat wat dichter tegen me aanstaan en ik glimlach. 'Ik jou ook'zeg ik en zie daarna zijn gezicht dichterbij komen. Ik voel hoe zijn lippen de mijne raken en ik sla mijn armen om hem heen.

    Danny

    Drew slaat zijn armen om me heen.
    Ik voel blijdschap opkomen en kus hem iets ruwer. Ik open mijn mond een stukje en doe mijn armen trakkernom zijn nek.
    Ik duw mijn lichaam tegen het zijne aan en geniet hiervan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    ¨Is Danny eigenlijk nog wel dronken of i ie echt nuchter?xD]
    Andrew
    Hij begint iets ruwer te kussen en opent zijn mond. Ik laat mijn tong naar binnen glijden en onze tongen spelen met elkaar. Ik duw hem wat strakker ten me aan en plaats mijn hand in zijn haat

    Danny

    Ik voel zijn tong naar binnen glijden en met de mijne spelen. Zijn hand voel ik in mijn haar.
    Ik breek voor even de kus af, pak zijn hand en trek hem mee naar de picknick tafel. Ik wip erop en trek Drew tussen mijn benen, ik sla mijn armen om zijn nek en kus hem verder. Mijn benen klem ik om zijn middel en trek hem strak tegen me aan.

    - Half om half.-


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Danny trekt me mee naar de picknick tafel en trekt me erop,tussen zijn benen. Ik leg mijn armen om hem heen en voel hoe zijn lippen weer de mijne raken. Ik ga in op zijn kus en open mijn mond iets.

    Danny

    Drew legt zijn armen om mij heen. Hij opent zijn mond iets. Ik laat mijn tong naar binnen gaan en daag de zijne uit.
    Ik leg een van mijn handen op zijn wang en de ander laat ik om zijn nek hangen. Ik doe mijn hoofd wat schuin. Ik voel mijn hart echt als een bezetene kloppen, hij voelt het vast ook wel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik speel wat met zijn tong en laat mijn hand over zijn buik glijden. Dit voelde echt lekker, echt fijn. Ik was blij dat Danny nu tenminste niet dronken was.

    Danny

    Ik voel zijn hand over mijn buik gaan. Ik kreun een keer.
    Mijn lippen versplaats ik van zijn lippen naar zijn hals. Daat geef ik zachte kusjes.
    De hand over mijn buik geeft me daar een tintelent gevoel, die prettig aanvoelt.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Hij kreunt wat mij zachtjes laat grinniken en ik laat mijn hand wat naar beneden zakken. Ik voel Danny's lippen verplaatsen naar mijn hals waar die zachte kusjes geeft. Ik kreun even en streel met mijn hand over zijn onderbuik.

    Danny

    Ik voel Drew zijn hand wat naar beneden zakken. Hij kreunt even als ik hem in zijn nek kus.
    Ik voel hoe hij over mijn onderbuik streelt. Ik krijg weer die onderbuikprikkels.
    De hand op zijn wang laat ik weer om zijn nek glijden en trek hem strakker naar me toe. Ik zet mijn lippen op zijn kaaklijn en kus richting zijn lippen, wanneer ik daar ben druk ik mijn lippen op die van hem. Ik zuig even op zijn onderlip en kus hem dan weer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Hij zet zijn lippen op mijn kaaklijn en kust richting mijn lippen. Op dit moment verlangt alles in mijn lichaam naar zijn lippen. Als zijn lippen de mijne raken voel ik hoe hij op mijn onderlip zuigt en daarna weer kust. Ik bijt zachtjes in zijn lip en trek hem ondertussen dichter tegen me aan.

    - Ik weet heel lullig, maar ik ga slapen c:-


    Ich liebe dich 27.12.23