• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik kijk hem grijnzend aan. 'Het is mijn eer jonge dame,' grijns ik. Ik pak zijn hand en leg de ander op zijn middel. Grijnzend begin ik te dansen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik pak dankbaar het glas aan en drink het snel op. De heerlijke smaak van bacardi en cola vult mijn keel. Die had ik even nodig. Grijnzend kijk ik naar Austin. 'Ik denk niet dat we de tango moeten gaan dansen samen. Dan sturen ze ons gelijk van de dansvloer af.' Ik kijk hem grijnzend aan en geef hem nog een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Waar?" Vraagt Drew.
    Ik haal mijn schouders op. "Jou tent?" Ik ga dichter tegen hem aanstaan en kus hem een keer in zijn hals.
    Uitdagend kijk ik hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Lachend begin ik te dansen en gooi Ian naar achter en vang hem weer op. 'Ooh Iantje toch je kan zo goed dansen'zeg ik en barst in lachen uit.

    Austin
    Ik buig Isabella naar achter met mijn hand onder haar rug en geef er een kusje. Daarna kijk ik er verontwaardigt aan. 'Weet je wel niet hoe goed wij zijn!'roep ik lachend uit.

    Ian

    'Hé ik ben de man!' Ik laat Jayson rond draaien en steek mijn voet uit zodat hij valt. Lachend kijk ik naar hem en zie hem in het zand liggen. 'Je kan niet zo goed dansen schat. Ik denk dat ik je ga inruilen,' zeg ik grijnzend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik knik en trek hem mee naar mijn tent. Ik rits hem gauw open en trek Danny erin. Daarna doe ik hem weer dicht en kijk Danny grijnzend aan.

    Isabella

    Ik grinnik. 'Misschien... Maar we maken meer kans bij de zang en gitaar show,' grijns ik. Ik sla mijn armen weer om zijn nek en ga dichter tegen hem aan dansen. Ik druk mijn lippen op de zijne en sluit mijn ogen. Austin, Austin, Austin... Je maakt me gek... Ik grinnik om mijn gedachte, maar het was de waarheid.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik grinnik en steek mijn hand uit. 'Ach schat toch, geef me nog een kans.'zeg ik lachend en sta uiteindelijk zelf op. Ik leg lachend weer mijn hand op Ian schouder en kijk hem voor de grap hoopvol aan.

    Austin
    'Ja misschien wel'zeg ik lachend en voel daarna har lippen op de mijne. Ik verplaats mijn hand naar haar haar en trek haar wat dichter tegen me aan.

    Ian

    Ik kijk even nadenkend voor me uit. 'Misschien... Eerst een kusje.' Ik tik met mijn vinger grijnzend op mijn wang. Ik kijk Jayson streng aan. 'Anders krijg je geen kans hoor...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Misschien... Eerst een kusje.'zegt hij en tikt met zijn vinger op zijn wang. ik kijk hem aan en begin hard te lachen. Ik buig grijnzend naar voor en stop vlak voor ik bij zijn wang ben.

    Danny

    Drew trekt me mee naar zijn tent en ritst hem open, duwt mjj erin en sluit hem.
    Grijnzend kijkt hij me aan.
    Ik doe mijn armen om zijn nek en trek hem bovenop me. Meteen druk ik mijn lippen op de zijne.
    Ik trek hem strak tehen me aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Danny slaat zijn armen om mijn nek en trekt me bovenop zich. Gelijk voel ik zijn lippen op de mijne en ik open vrijwel gelijk mijn mond. Ik duw mijn onderbuik tegen de zijne en laat mijn hand even onder zijn shirt strelen.

    Danny

    Hij opent zijn mond en ik laat mijn tong naar binnen gaan.
    Ik voel hoe hij zij hand onder mijn shirt brengt en streelt.
    Een kreun ontsnapt en ik laat mijn handen over zijn rug gaan. Ik breek de kus af en kijk Drew aan.
    Ik trek zijn shirt wat omhoof en kikk vragend naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.