• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik word weer rechtgetrokken, tegen Drew aan.
    Ik sla mijn armen om zijn middel.
    "Ik wil jou." Fluister ik naar hem en laat een hand naar zijn buik glijden en lach.
    Dan kriebel ik zijn buik even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Hij slaat zijn handen om mijn middel en ik kijk even naar hem.'Ik wil jou.' fluistert hij en laat zijn hand over mijn buik glijden terwijl die lacht. Hij kriebelt mijn buik even en ik lach even. 'Danny stop'zeg ik tegen hem. Ik wou niet dat die morgen spijt ging krijgen van hoe die nu tegen mij deed, ook al zou die denk ik morgen toch al spijt hebben.

    Danny

    "Danny stop." Zegt hij na even te hebben gelachen.
    Ik grinnik. "Je wil het wel." Zeg ik en kriebel weer. Ik ga helemaal op hem hangen met heel me gewicht. Ik druk mijn lippen in zijn half en geef kusjes erin.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik zet mijn borstkas en duw hem wat naar achter. 'Niet doen'mompel ik. Waarom maakt die het me nou zo moeilijk? Zo kan ik hem niet lang tegenhouden. Ik geef hem een kusje op zijn mond. 'Dit en niet veder'zeg ik tegen hem.

    Danny

    "Nou hoor. Je bent gemeen." Zeg ik met een pruillipje.
    "Ik wil naar de camping." Zeg ik en kijk Drew aan.
    Ik ga weer tegen hem aanleunen.

    -Funx moet stofzuigen, en nog wat doen, ik kom straks weer.-


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    Ik kijk naar Danny en Andrew. Nu ging Danny te ver. 'Danny stop nu! Je weet niet wat je doet!' Ik kijk hem strak aan en dan naar Drew. 'We laten hem zwemmen naar de camping. Hoe kunnen we hem in hemelsnaam een beetje normaal laten doen?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'ik wil naar de camping'zegt Danny en kijkt me aan. 'Uhm, ik wil hem wel terugbrengen maar hoe? Want de boot hebben jullie ook nodig.'zeg ik en kijk even naar Danny die tegen me aanleunt. Ik sla mijn arm om hem heen en kijk even vragend naar de andere. 'Misschien dat die zo wel gewoon in slaap valt'

    Danny

    Ik kijk naar Isabella die wat zei tegen mij, volgens mij. Ik kijk haar wazig aan.
    Ik voel Drew zijn arm om me heen. Ik leun nog meer tegen hem aan.
    "Ik wil truhug!" Zeg ik en pak Drew weer om zijn middel en trek hem strak tegen me aan. "Nuhuuu." Zeg ik dwingend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    'Laten we hopen,' grijns ik. Ik kijk jaar Danny. 'Danny ga slapen.' ik kijk Andrew grijnzend aan en leg mijn hoofd weer op Austin zijn borstkas. Ik zit eigenlijk wel lekker.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Dan, kan je niet gaan slapen?'vraag ik aan hem en kijk hem even hoopvol aan. 'Moet ik hem anders terugbrengen, en dan als jullie terug willen, dat jullie mijn smsen en dan kom ik jullie ophalen met de boot, is dat een goed idee?'vraag ik aan ze omdat ik niet denk dat Danny gaat slapen voordat die terug is.

    Ian

    'Ja, doe dat maar.' ik glimlach en kijk hoofdschuddend naar Danny. 'Wat is dan je nimmer?' Ik pak mijn mobiel en kijk andrew vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk naar Drew en druk een kusje op zijn wang.
    "Ik wil gewoon terug." Zeg ik en leg mijn hoofd op zijn schouder.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Ja Danny we gaan al weg'zeg ik en kijk naar Ian. Ik noem langzaam me nummer op en sta dan op terwijl ik Danny met me meetrek. 'Kan je zo lopen?' vraag ik terwijl ik hem een beetje ondersteun.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:04 ]

    Danny

    Ik knik als hij vraagd of ik kan lopen zo.
    "Natuurlijk kan ik lopen." Zeg ik en zet een stap, ik pak Drew meteen vast omdat ik omval.
    Ik kijk hem aan en druk een kus op zijn lippen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Ja ik zie het'grijns ik en voel daarna zijn lippen op de mijne. Ik kus even terug en breek daarna de kus af. Ik bijt even nadenkt op mijn lip. 'Moet ik je optillen of zo?'vraag ik lachend aangezien die volgens mij ook omvalt als ik hem wel ondersteun.