• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny
    Vrijwel direkt voel ik zijn tong naar de mijne gaan en ik speel mee.
    Hij kreunt een keer en streelt mijn buik. Ik kreun ook even. Het voelt zo... zo... opwindend...
    Mijn ademhaling versnelt weer en tintelingen gaan door mijj buik.
    Zou hij al eens...

    (Okee tot zoo)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 15:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik stop de zoen even en geef hem kusjes vlak tot aan zijn broeksrand en ga dan weer terug naar zijn mond en open mijn mond iets. Ik streel met mijn hand zijn wang en laat mijn andere hand weer over zijn buik gaan.

    [Danny/b]

    Ik huiver als hij kusjes geeft tot mijn broekrand. Een kreun kan ik niet vermijden.
    Zijn lippen plaatst hij weer op de mijne. Zijn ene hand op mijn wang en zijn andere hand op mijn buik doet iets.
    Ik breng mijn tong naar de zijne toe en daag hem uit.
    Mijn hart klopt nog sneller en alle geboelens die je kan hebben in liefde gieren door mijn lijf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik voel hoe hij me uitdaagt en ik bijt zachtjes in zijn lip. Daarna speel ik weer veder met zijn tong terwijl ik mijn hand wat meer naar beneden laat glijden. Ik voelde me echt geweldig, Danny was gewoon geweldig. Dit voelde zo goed. Ik begin iets ruwer te zoenen en wacht daarna een beetje af tot Danny weer wat doet.

    Danny

    Hij laat zijn hand meer naar beneden zakken.
    Hij kust me ruwer. Opletten op de kus gaat niet echt maar ik probeer het.
    Het is moeilijk om op te letten. Een kreun verlaat mijn mond weer.
    "Drew." Zeg ik als ik mijn lippen van de zijne haal. Ik plaats ze in zijn hals en geef daar kusjes.
    Ik word hier opgewonden van kan ik je vertellen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Jayson is er ook wat anders dan bier? In drankvorm,' lach ik. Ik lach op mijn rug en sprong op. Ik kijk even grinnikend naar Jayson. Ik had nog niks gedronken en één dingetje kon geen kwaad. Ik begin lachend met Austin te dansen en sla mijn armen om hem heen. Deze avond was geweldig!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik hoor Danny mijn naam zeggen en ik kijk hem even aan. Daarna voel ik zijn lippen in mijn hals en geeft kusjes. Een tintelend gevoel blijft achter op elke plek waar die een kusje geef en druk hem wat dichter tegen me aan. Elk dingetje wat hij doet laat me meer verlangen naar hem. Ik kreun even en laat mijn hand nog iets meer naar beneden zakken, nu is die iets onder zijn broeksrand.

    Jayson
    'Ja van alles, bacardi, malibu, noem maar op'zeg ik tegen Isabella die inmiddels met Austin is gaan dansen. 'Wat wil je ?'vraag ik aan haar.

    Danny

    Ik hoor hem kreunen en ik voel zijn hand nog lager zakken.
    Ik voel tintelingen door mijn onderbuik gaan. Ineens besef ik me dat we nog buiten zijn op de picknick tafel.
    "Drew, iedereen kan ons zien." Zeg ik zacht en kijk hem aan. Ik leg min hand op de hand die hij daar beneden heeft liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik sla mijn armen om Isabella heen en geef er een kusje. Daarna kijk ik even naar Jayson. 'Kan je een biertje voor me pakken?'vraag ik en hij knikt. Ik grinnik en kijk naar Isabella. Ik la een arm om haar middel en met mijn andere pak ik haar hand en hou die iet omhoog. Ik begin lachend aan een zwaar mislukte tango en moet moeite doen niet op de grond te vallen van het lachen. Het lijkt meer op een beetje met de arm heen en weer gaan en rondjes draaien, en dan niet eens op de muziek want die past er totaal niet bij.

    Isabella

    'Doe maar... ehm... Bacardi cola is wel lekker.' Ik kijk Jayson even aan en focus me dan weer op Austin. Ik druk mijn lippen op de zijne en ga met mijn hand door zijn haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Drew, iedereen kan ons zien'zegt Danny zacht en legt zijn hand op mijn hand die bij zijn broeksrand zit.Ik kijk even om me heen, er loopt niemand maar ik begrijp wat die bedoeld.Ik haal mijn hand weg en kijk hem even aan. Ik stap van de picknick tafel af en trek Danny omhoog.

    Jayson
    'Een biertje en een bacardi cola komt er aan.'roep ik net alsof ik een barman ben en maak een bacardi cola. Ik geef haar het glas en Austin het blikje. Daarna kijk ik lachend naar hoe ze dansen en kijk naar Ian. Ik had wel wat biertjes op deze avond dus ik was een stuk losser. 'Ian, wij smane dansen'zeg ik vragend en lach erbij.

    Danny

    Drew haalt zij hand weg en gaat van de picknick tafel. Hij trekt mij omhoog.
    "Zullen we iets meer privacy zoeken?" Vraag ik en kijk hem aan.
    Ik pak zij hand vast en verstrengel onze vingers.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik glimlach en knik. 'Waar?'vraag ik hem terwijl ik hem even aankijk. We zouden natuurlijk in mijn tent kunnen, zijn tent leek me niet zo lekker voor Ian.