• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

[ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Andrew
    Ik knijp zachtjes in zijn kont en grinnik even. Ik voel zijn zijn hand door mijn haar mijn haar en ik leg mijn hand op zijn wang. Ik stop de zoen even en plaatst mijn lippen in zijn hals.

Isabella

'En gelijk is het rustig,' grinnik ik. Ik open mijn ogen en kijk naar Ian. Hij staart in gedachte verzonken in het vuur. Ik kijk hem even aan en kijk dan naar Austin. 'Wat zijn de plannen nog voor op dit eiland?'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Danny

Hij knijpt even in mijn kont.
    Zijn lippen verplaatst hij naar mijn hals. Ik ril even.
    Ik doe mijn kin wat omhoog en geniet. Een kreun ontsnapt weer.
    Ik duw mijn onderlichaam nog wat strakker tegen zijne aan.

-xd Drew maakt best wel misbruik nu hé ghehe, me likes xd -

Ich liebe dich 27.12.23

[Beetje maar xd maar hij laat hem niet te ver gaan]
    Andrew
    Ik grinnik en begin een beetje te zuigen. Na een tijdje geef ik Danny weer een kus op zijn mond en kijk hem even aan. 'Moeten wij niet eens terug?' vraag ik hem met een hese stem.

Austin
    'Eerlijk gezegt, heb ik geen idee'grinnik ik en kijk naar Jayson die opspringt. 'Party!'roept hij ineens en zet zijn ipod met boxjes aan. 'Nou Jayson dus wel'grinnik ik en hoor de harde muziek door de boxjes.

[ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:06 ]

Danny

Ik voel hoe hij op mijn huid zuigt, zo lekker...
    Hij plaatst zijn lippen even op de mijne. "Moeten wij niet eens terug?" Vraagt hij.
    Ik kijk hem zielig aan. "Neeee." Zeg ik jammerend.
    Ik druk mezelf strakker tegen hem aan. "Dat wil ik niet, ik wil bij jou blijven." Zeg ik en leg mijn hoofd weer op zijn schouder. "Ik blijf op je schoot, vaar maar met mij dan." Zeg ik eigenwijs.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik zucht even en geef hem nog een kusje daarna zet ik de boot weer aan en vaar veder. Ik wordt teveel afgeleid door Danny en kan me bijna niet meer concentreren, als die maar niet iets bij me gaat doen of zo.

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:45 ]

-Een boot die rijdt? Grappig xd sorry bijdehand...-

Danny

De boot begint te varen.
    Ik lig nog steeds met mijn hoofd op zijn schouder en kijk naar hem.
    Een van mijn handen laat ik naar zijn buik glijden en laat hem daar liggen. Ik sluit mijn ogen en ontspan ietwat. Nog houd ik hem vast.

Ich liebe dich 27.12.23

[Faal.. xD Beetje bezig in rl]

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:45 ]

Andrew
    Ik voel hoe zijn hand naar mijn buik glijdt en hij laat hem daar liggen. Gelukkig doet hij niks anders en kan ik me nog een klein beetje concentreren, ook al wordt ik nog steeds erg afgeleid

Danny

Ik blijf liggen met mijn hoofd. Ik luister naar het geronk van de boot en het geklots van het water.
    Het klinkt grappig. Ik beweeg mijn hand die op zijn buik ligt wat naar zijn onderbuik.
    Ik laat hem daar weer liggen.
    "Zijn we er al bijna?" Vraag ik hees.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    'Nog even'zeg ik nog steeds een beetje hees terwijl ik hem aankijk. Gelijk trekt mijn blik naar zijn ogen en het lukt me niet meer weg te kijken. Ik schud even met mijn hoofd om terug te komen en kijk strak naar voren kijken.

Danny

Ik zucht. Hij keek me recht aan en had moeite weg te kijken.
    Ik lach. "Je vind me heeeeel leuk hé." Zeg ik en druk een kusje in zijn hals.
    De hand op zijn buik zakt iets verder naar onder, nog net op zijn onderbuik.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    'Je vind me heeeeel leuk hé'zegt hij en drukt kusjes in mijn hals. 'Ja, ik vindt je heel leuk, en stop daar mee alsjeblieft'zeg ik hees en voel zijn hand wat naar onder zakken, nog net bij mijn onderbuik. 'Straks krijgen we nog een ongeluk'

Danny

"Straks krijgen we nog een ongeluk." Zegt Drew.
    "Dan red ik je." Zeg ik en druk nog wat kusjes in zijn nek.
    Ik kriebel wat met mijn hand en ga recht zitten en draai me om op zijn schoot.
    "Ik wil sturen." Zeg ik en pak het stuur in mijn handen en draai wat links en rechts. Ik lach.
    "Yay, bootje varen, scheepje varen, varen naar de overkant." Zeg ik en stuur weer links en rechts.

Ich liebe dich 27.12.23