• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Jaaah." Zeg ik en doe mijn armen om zijn nek en spring op waarna ik mijn benen om zijn middel sla.
    "Hopakee." Zeg ik en en lach even dan leg ik mijn hoofd op zijn schouder.
    "Gaan we met de boot?" Vraag ik mompelend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    ik grinnik en sla mijn armen om hem heen. 'Ja tuurlijk, wil je anders gaan zwemmen?'vraag ik lachend terwijl ik richting de boot loop.

    Danny

    "Nee, niet zwemmen." Zeg ik en pak Drew steviger vast.
    "Camping." Zeg ik dan en druk een kusje op zijn wang.
    Mijn benen sluit ik strakker om zijn middel.
    Ik lach even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik grinnik en kijk hem even aan. 'Ja we gaan naar de camping'zeg ik en we komen bij de boot. Na wat moeilijk doen zijn we beide de boot in en leg Danny op een bank. Ik loop naar de boot en start rustig de boot op.

    Danny

    Ik word in de boot gelegd.
    Niet veel later hoor ik de boot starten.
    "Drewie! Kom hier!" Roep ik naar hem en steek mijn handen in de lucht en wacht.
    Ik kijk naar boven en zie nog wat stipjes in de lucht erbij gekomen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Drewie! Kom hier!'roept Danny en steekt zijn armen in de lucht. 'Kan niet, ik moet de boot besturen'zeg ik lachend. Niet dat ik het idee heb dat hij zich daar wat van gaat aantrekken of zo.

    Danny

    Ik kom overeind en wankel naar Drew toe. Ik val om, precies op zijn schoot. Ik zet de boot 'perongeluk' uit en kijk naar Drew.
    Dat zet ik mijn lippen in zijn nek en geef er kusjes.
    "Je bent echt vet leuk." Zeg ik en geef weer kusjes.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Danny valt op mijn schoot en zet de boot uit, of het perongeluk is weet ik niet maar waarschijnlijk niet. Hij zet zijn lippen in mijn nek en geeft er wat kusjes. 'Danny niet doen'zeg ik hees en duw hem iet weg.'Je bent echt vet leuk.'zegt hij en geeft weer wat kusjes. Een kreun ontsnapt uit mijn mijn mond en ik kan er niet meer tegenin gaan.

    Danny

    Ik hoor dat hij kreunt en ik lach.
    "Dat klinkt grappig." Zeg ik en druk mijn lippen op die van hem.
    Ik sla mijn armen om zijn nek en ga met mijn benen aan de weerzijden van zijn benen zitten.
    Ik trek hem strakker tegen me aan en duw mijzelf ook strakker tegen hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik grinnik en voel daarna zijn lippen op de mijne. Ik open mijn mond iets en Danny slaat zijn armen om mijn nek. Ik sla mijn handen om zijn middel en hou hem dicht tegen me aan.

    Danny

    Ik voel Drews handen om mijn middel gaan.
    Ik laat mijn tong bij hem naar binnen gaan en zoek zijn tong, dan speel ik een spelletje met de zijne.
    Ik duw mijn lichaam tegen het zijne aan en leg een hand op zijn achterhoofd.
    Een kreun ontsnapt aan mijn lippen voorbij.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Hij kreunt even en ik grinnik. Ik ga met mijn hand naar zijn kont waar ik blijf hangen en speel ondertussen met zijn tong. Er ontsnapt een kreun uit mijn lippen en ik druk Danny dichter tegen me aan.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:19 ]

    [ik moet eten en ga daarna een film kijken, misschien dat ik soms post op mobiel ]

    Danny

    Ik voel zijn hand op mijn kont en hoe hij met mijn tong speelt.
    Ik speel mee. Mijn onderlichaam duw ik tegen het zijne.
    Dit is zo leuk!
    Ik houd mijn hoofd iets schuin.
    Mijn hand haal ik door zijn haar en windt een plukje om mijn vinger.
    Hmmm, dit mag eeuwig zijn...


    Ich liebe dich 27.12.23

    -O, jammer vond het net lol worden xd-


    Ich liebe dich 27.12.23