• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

[ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Andrew
    'Maar jij bent zo leuk, schattig en een geile beer.'zegt hij en ik schiet hard in de lach. Hij tikt een paar keer op mijn neus en begint hard te lachen. 'Moet ik jou soms even terugbrengen naar de camping?' vraag ik hem.

Austin
    Ik trek haar dicht tegen me aan en grinnik. 'Nou we hebben in ieder geval iets om om te lachen'zeg ik terwijl ik naar Danny kijk. Hij begint nu wel echt raar te doen, en sommige dingen die hij zegt hoef ik niet te weten...

Isabella

Ik grinnik. 'Kunne we hem niet ergens in een wc hokje dumpen? Kan hij daar idioot doen.' Ik lach en werp een blik op Danny. 'Hoe ver zou hij gaan?' Grinnikend leg ik mijn hoofd op Austin zijn borst en lach nog steeds.

Austin
    'Nou volgens mij doet die nu alles'zeg ik lachend en kijk even naar Drew die nog steeds onder hem ligt. 'Arme Drew' grinnik ik en kijk even naar Danny. 'De volgende keer, krijgt hij geen drank meer'

Isabella

Ik grinnik. 'Dat was ik al niet meer van plan.' Ik kijk naad Drew en Danny. 'Moeten we Drew niet verlossen?' Ik lach. 'Arme Ian. Ligt hij met een dronken gast in een tent. Misschien moeten we Danny maar buiten laten slapen.' Grijnzend kijk ik Austin aan en dan weer naar de twee jongens.

Austin
    Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Laat hem nog maar even liggen'zeg ik lachend waarna Drew een protesterend geluidje maakt. Ik grinnik en kijk naar Isabella. 'Ja, ik denk dat buiten een goed idee is, vindt je ook niet Ian?'

Ian

'Graag. Graag.' Ik lach. 'Dan kan ik tenminste slapen.' ik kijk hoofdschuddend naar Drew en Danny. 'Ik heb nog nooit zoiets gezien,' zeg ik lachend.

Austin
    'Nou Dan, je slaapt vannacht buiten'zeg ik lachend tegen hem en kijk even grijnzend naar de andere.

Danny

Ik kijk Drew aan en knuffel hem dan weer.
    "Ik wil een kusje." Zeg ik maar blijf liggen.
    Ik kan niet overeind komen. "Onee, mijn armen zijn ook al stuk." Zeg ik en duw mezelf nu omhoog, maar ik zak door mijn armen terug en val weer op Drew.
    "Zie je." Ik trek een pruillipje.

Ich liebe dich 27.12.23

-Hij is totaal van de wereld xd-

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik merk het xD]
    Andrew
    Ik schud lachend mijn hoofd en geef hem kort een kusje. Ik duw hem iets zodat die van me afrolt en ga staan. Ik trek Danny omhoog en zet hem op de stam. Zelf ga ik er naast zitten en kijk even naar de rest.

Danny

Ineens zit ik recht, maar lang is dat niet. Ik val achterover van de boomstam af met mijn benen in de lucht.
    "Auwieh..." Zeg ik als mijn elleboog hard de grond raakt.
    Ik kijk naar de lucht.
    "Ooh kijk. er komen stipjes is de lucht." Zeg ik en wijsnaar boven.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik schud lachend mijn hoofd en trek hem omhoog. Ik leg hem tegen me aan zodat die niet weer neervalt. 'Moet ik hem terugbrengen naar de camping?' vraag ik aan de rest.

-Ik ga met me ma naar de stad weet niet hoelang het duurt je ziet me wel verschijnen ;)-

Ich liebe dich 27.12.23

-Oke doegg -