• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'

Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

Vampires

Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

Vampaneses

Leider: Nick Swarts (TheseWords)

Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)

Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Diamond wood
    'Je maakt een drama over niets,' verzucht ik geirriteerd. uit mijn broekzak haal ik het half lege, kleine flesje dierenblied van eerder deze avond. ik nam een kleine slok, mijn ogen op die van haar gericht.
    'Best, geen discotheek dan,' ga ik verveeld verder. ' We kunnen het oosten van het bos altijd nog proberen.' Hoewel daar de meeste Vampanezen waren. Maar daar gaf ik zeer weinig om. ik bood Carmella het flesje aan en wachtte af.
    'Wat zeg je er van, Car?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Carmella Reina Jae Marvella
    Car. God, ik ben geen auto, ik ben een vampier.
    "Ik vind het best," zei ik, waarna ik even naar zijn hand keek. Ik pakte het flesje aan, nam een slokje en gaf hem weer terug. "Bedankt," mompelde ik enigzins ijzig, maar beleefd zoals ik was opgevoed. Op dit soort momenten had ik daar een hekel aan, misschien moest ik het maar gewoon laten varen. Niemand gedroeg zich nog zo, nam me nog serieus. Maar ik was gewoon zo, daar kon ik niks aan veranderen.
    "Misschien een andere keer die discotheek," zei ik, en haalde mijn schouders op. Misschien.

Caleb Maxwell Fox

"Ik heb een beter idee," Grinnikte ik uitdagend wanneer we het fort binnengingen. "Kom ze halen."
    Automatisch versnelde ik mijn pas een beetje en sloeg willekeurige gangen in, gewoon om haar te plagen en te kijken wanneer ze ook echt een sigaret van me te pakken zou krijgen.
    "Kom dan," Grijnsde ik en bleef halverwege een gang staan. "Of ben je bang om een nagel te breken?"
    Ik haalde mijn pakje sigaretten uit mijn broekzak, haalde er een sigaret uit en liet deze vervolgens lachend tussen mijn vingers spelen terwijl ik het pakje weer weg stak.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Adelynn Denyse Laramie
    Ik grinnikte even om zijn gedrag, en streek mijn lange lokken voor mijn ogen vandaan. Al snel vond ik hem een paar gangen verderop, hij stak net zijn pakje sigaretten terug in zijn broekzak.
    Ik begon ook te rennen, niet zeker of hij stil zou blijven staan of er weer vandoor ging. In ieder geval, het zou me vast en zeker lukken. Hij wist inmiddels ook wel dat ik niet het type meisje was dat bang was om een nagel te breken.
    Daarbij, daar waren mijn nagels veel te sterk voor.

Caleb Maxwell Fox

Lachend zette ik het op een loopje, wetend dat ze me bij zou kunnen houden.
    Ik hield me in omdat ik anders toch te snel voor haar zou zijn, maar liep wel snel genoeg dat ze niet tot bij mij kon komen.
    Snel sloeg ik ergens een inham in en wanneer ik haar voorbij zag komen, trok ik haar bij haar middel weer achteruit.
    "Als ik een moordenaar was, was jij dood." Grijnsde ik en had de sigaret achter mijn oor gestoken.

[Ben er weer. Iemand zin om te spelen? (: ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Adelynn Denyse Laramie
    Twee handen grepen me vast, en met een ruk keek ik om. Recht in Caleb's lachende gezicht, terwijl hij me naar zich toe trok. "Als ik een moordenaar was, was jij dood," zei hij met een grijns.
    Automatisch liet ik mijn handen op zijn armen rusten, die hij om mijn middel had geslagen. Een geamuseerde glimlach sierde mijn lippen.
    "Dacht je dat?" vroeg ik, mijn gezicht even uitdagend dichtbij de zijne. Ik grinnikte, pakte de sigaret achter zijn oor vandaan.

[Lizz had aangeboden dat mensen naar Silver konden gaan, maar ik weet niet zeker of Lizz echt online is :')]

Nesaea schreef:
    [Lizz had aangeboden dat mensen naar Silver konden gaan, maar ik weet niet zeker of Lizz echt online is :')]

i am now, I'm sorry. I'm not feeling well. Ik schrijf zo voor diamond, en ja, silver is vrij-achtig. Staat met Liam in het bos maar Liam is niet online.]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Angelite schreef:
    (...)

i am now, I'm sorry. I'm not feeling well. Ik schrijf zo voor diamond, en ja, silver is vrij-achtig. Staat met Liam in het bos maar Liam is niet online.]

[Why aren't you feeling well? ;o]

(Ik ga straks schrijven, even oortjes zoeken. I can't write without any music on.)

Quiet the mind, and the soul will speak.

Diamond Wood
    Met een kleine glimlach merk ik dat ze al wat losser word. Ik knipoog, neem het flesje terug en begin richting de andere kant van het bos te gaan.
    'Zie je, je bent nu al een stuk leuker om mee om te gaan, schat.' ik drink de rest uit het flesje en gooi het de struiken in.

Caleb Maxwell Fox

"Ik weet het gewoon," Zei ik en boog dichter naar haar toe. "Je had me niet eens horen komen."
    Mijn gezicht hing enkele centimeters voor de hare terwijl ik in haar ogen staarde.
    Met een kleine grijns, verschoof ik mijn hand die eerder om haar middel lag naar haar arm terwijl ik me met het hand dat nog steeds om haar middel lag, haar nog dichter tegen me aan trok.
    Net wanneer ik nog wat meer voorover boog, griste ik snel de sigaret uit haar slanke vingers en trok mijn gezicht weg van het hare.
    Een triomfantelijk grijns speelde op mijn lippen terwijl ik nu op haar neer keek.

Nesaea schreef:
    (...)
    [Why aren't you feeling well? ;o]

[I'm fighting with my girl. She's not feeling well because of a mental illness she has, I reacted to that, now we're fighting and she's sleeping with a friend tonight. I'm not really happy with her and she isn't happy with me.
    Ik maak me er geen zorgen om, morgen is het wel weer opgelost.]

Carmella Reina Jae Marvella
    "Ik ben nog steeds je schat niet," mompelde ik geërgerd. Laat die discotheek ook maar weer zitten.
    Onwillekeurig vroeg ik me af met hoeveel vrouwen hij al in één bed had gelegen. Of keukentafel, of muur, of weet ik veel waar hij z'n behoeften bevredigde. Waarschijnlijk was het meer dan dat ik gepast vond, en waarschijnlijk was zijn motto "hoe meer, hoe beter".