• Belangrijk: Voor het moment gaan wij verder met Puan haar ontwerp. Indien jij haar werk kan evenaren of verbeteren, mag je dat alsnog proberen. Indien niet, mag je het ook nog steeds proberen, maar kan je er geen credits meer voor verdienen.

    Ik wil dus samen met iemand een verhaal schrijven hier op Quizlet en we willen ook een super leuke cover voor erbij. Nu is het zo dat we niks met foto's willen, maar iets getekend. Het verhaal zal behoorlijk sprookjesachtig zijn en het zal hoogstwaarschijnlijk De magische val heten.

    We willen dus een simplistische tekening van iemand die valt zoals Alice in Wonderland (foto 1). Het moet een gewoon meisje zijn die valt. Ze draagt bijvoorbeeld een bandshirtje en een broek in in de tekening zie je dan haar kleren overlopen in een prinsessenjurk. De tekening moet niet in detail getekend zijn en mag echt vluchtig zijn (foto 2) of misschien de contouren (foto 3), want dat kan ook mooi zijn. Het is toegestaan om er iets magisch rond te maken. Bijvoorbeeld schitteringen die een betovering aantonen.

    Verder liefst geen attributen en het meisje moet met haar rug naar beneden vallen. Haar haar mag voor haar gezicht hangen tijdens het vallen, maar dat is niet noodzakelijk. Als je een bandshirt tekent, liefst iets donkers zoals een shirt van Metallica ofzo, maar dan is eveneens niet noodzakelijk. Het moeten gewonen kleren zijn die overgaan in prinsessen kleren, je mag dus zelf kiezen hoe je haar aankleed. De hoofdpersonage is een h8lyver, dus daar mag je je op laten inspireren. Attributen rond haar arm mogen wel (spikes bijvoorbeeld of een handschoen voor bij een chique jurk)

    Het is wel de bedoeling dat we je tekening met de computer kunnen bewerken, dus met een foto van een gekreukt blad zijn wij ook niks.

    Iedereen die een tekening probeert te maken krijg een beloning (3 credits) en degene wiens tekening wordt gekozen krijgt er daar nog eens 7 bovenop (10 credits).

    Mensen die er de spot mee drijven en bijvoorbeeld stokventjes gaan beginnen tekenen, krijgen niks.

    Vriendelijk dank en hopelijk kan iemand van jullie ons helpen.


    Inzendingen:
    *Geller
    *Mean
    *Knight
    *Chicary
    *Knife, 2, 3
    *Warcraft
    *Scandal
    *Sword
    *Farore
    *Strider
    *Dragneel
    *Yuliette
    *Jieber
    *Cudey
    *Bookmark
    *Puan
    *Aragog


    Edit: Het is echt belangrijk dat je tekening in deze style wordt gemaakt:





    Credits zijn al uitgedeeld.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    GA IK DOEN!


    SLOAN.

    Ik ga iets proberen tekenen. Neen, ik ben niet goed, maar ik kan proberen. Heb je graag een ingekleurde tekening? Moet er een titel op?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Ik ga iets proberen tekenen. Neen, ik ben niet goed, maar ik kan proberen. Heb je graag een ingekleurde tekening? Moet er een titel op?
    Het moet niet in kleur zijn. Je mag er een titel bij zetten, maar dat hoeft niet. Zorg dan wel dat de titel niet over de tekening loopt. Het is vooral de contouren die belangrijk zijn, want ik zie eerder de contouren int wit op een zwarte achtergrond of omgekeerd. Het moet echt niet veel detail zijn eerder iets vluchtigs, maar toch mooi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Het moet niet in kleur zijn. Je mag er een titel bij zetten, maar dat hoeft niet. Zorg dan wel dat de titel niet over de tekening loopt. Het is vooral de contouren die belangrijk zijn, want ik zie eerder de contouren int wit op een zwarte achtergrond of omgekeerd. Het moet echt niet veel detail zijn eerder iets vluchtigs, maar toch mooi.

    Oké, dan maak ik eerst mijn tekening van Belle af en dan begin ik. (:


    comfort in c h a o s

    Abo :3


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Austen schreef:
    (...)
    Oké, dan maak ik eerst mijn tekening van Belle af en dan begin ik. (:
    Die wil ik ook zien. (:
    Haha.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Die wil ik ook zien. (:
    Haha.

    Oké. ^^
    Is het trouwens goed als je de cover morgen krijgt?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Oké. ^^
    Is het trouwens goed als je de cover morgen krijgt?
    Wij hebben tijd, dus op het gemakje. Het verhaal is zelf nog niet geschreven. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is de titel zo beter?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Is de titel zo beter?
    Liefst naast creatieveling.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Le post. :9~


    SLOAN.

    Errin schreef:
    (...)Liefst naast creatieveling.

    Your wish is my command. Of in dit geval is dat toch. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Your wish is my command. Of in dit geval is dat toch. =P
    Muy bien. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geller schreef:



    Le post. :9~
    Hij is heel leuk, maar die dingen van Alice moeten daar niet bij. Ik vind je tekening wel al heel leuk, vooral de de onderkant. Zou je het erg vinden om een nieuwe te maken?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Hij is heel leuk, maar die dingen van Alice moeten daar niet bij. Ik vind je tekening wel al heel leuk, vooral de de onderkant. Zou je het erg vinden om een nieuwe te maken?


    Het zijn disney attributen, zoals de schoen van cinderella enzo.


    SLOAN.