• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diamond Wood
    Carmella trok zich bij me vandaan, maar de kleinere Kyara leek het niet erg te vinden. Helaasvoor Carmella maakt dat haar alleen maar interresanter voor mij.
    'Aangezien er in dit bos niet zo heel veel prooien meer te vinden zijn op dit uur van de nacht, kunnen we misschien... naar een discotheek gaan ofzo?' hoorde ik Kyara naast me zeggen. huh, geen slecht idee. het was wel tien kilometer naar de dichtstbijzijnde, kleine discotheek, maar...
    'I'm up for it,' antwoorde ik met een knipoog naar het meisje naast me. Je zou haar geen 98 schatten.
    'Wat vind jij, Car?' vroeg ik daarna, waarna mijn hand lichtjes over die van haar gleed. het was een zeer lichtte aanraking, maar hij was er wel.

    [Ik werk het topic zo bij, thanks. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Ik keek om naar de twee. "Een discotheek?" Ik spuugde het woord bijna uit, ik had er dan ook niet veel goeds over gehoord. Meisjes die zich in de kortste jurkjes aanboden, drank die door iedereen van elke leeftijd werd gedronken, mensen die in hoekjes stonden te zoenen, of meer.
    Nee, dat was allesbehalve iets voor mij. Toen Diamond's hand ook nog even kort, maar voelbaar, langs de mijne streek, hoefde het van mij al helemaal niet meer.
    "Ik denk dat de kans dat we iemand tegen komen groot genoeg is om niet af te zakken naar dat niveau," zei ik, en wendde mijn blik weer af.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phoebe Azalea Pierce.
    Een sadistisch gegrinnik kwam er uit mijn mond toen ik hoorde dat ze zei dat Nick erbuiten moest houden en een arrogante lach kwam er uit zijn mond. Hij bekeek haar van top tot teen en richtte zich weer op mij, waardoor ik licht grijnsde. “Ze lijkt wel heel erg op hem, inderdaad.” Zijn grijns werd steeds groter. “Je zou bijna denken dat ze… een tweeling zijn ofzo.” Hij spuugde het bijna vol haat uit en dit was de eerste keer dat ik verward keek.
    Het meisje struikelde nadat ze een poging probeerde weg te flippen. “Hmm… Iniedergeval familie…” Fluisterde ik, waarna ik mijn vingers even over zijn arm liet strelen, maar toen voorover het meisje boog. Ik pakte haar bij haar keel en duwde haar tegen een boom aan. “Wat zou Caleb hiervan vinden?” Grijnsde ik sadistisch.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Als ik straks opeens weg ben, kwam m'n vader me ophalen. Maar anders moet ik nu helemaal m'n laptop in die tas doen, etc. en kan ik niet meer posten.
    Duurt dan trouwens niet lang voor ik er weer ben (:]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nick Swarts
    'Ik heb geen idee' antwoordde ik 'Maar we kunnen het hem natuurlijk wel even gaan vragen? Dan nemen we haar gewoon even met ons mee' Dat was de perfecte manier om zijn reactie te peilen en hem met het feit dat zij wel verdacht veel op hem leek te confronteren. Ik wou eigenlijk maar al te graag zijn reactie hierop zien.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:24 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Diora Cherelle Fox

    Ik greep met mijn beide handen naar haar polsen om me los te trekken, wat niet lukte aangezien ik niet sterk genoeg was.
    Dankzij mijn kleine lengte, was ik wel lenig en kreeg het voor elkaar om tegen haar buik te schoppen.
    Pijnlijk kneep ik mijn ogen wat dicht, ik kon misschien wel niet sterven zoals een sterveling, toch kon ze me nog steeds pijn doen.
    Mijn nagels zonken diep in haar vel terwijl ik hen beide nijdig aankeek.



    Caleb Maxwell Fox

    "Ja," Zei ik en porde lachend in haar zij. "Kom; laten we monopoly spelen in het fort."
    Ik schopte wat tegen een steentje en merkte hoe het enkele meters verder ketste om uiteindelijk in een plas bloed tot stilstand te komen.
    "Wat doen we met de lijken?" Vroeg ik en gebaarde met mijn hoofd naar het hoopje jongens. "Laten liggen en het op een wild dier steken of in brand steken?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    "Als jij een aansteker bij je hebt?" vroeg ik, aangezien ik er geen had. Met roken was ik gestopt toen ik nog mens was, en sindsdien heb ik er eigenlijk nooit meer aan gedacht. Maar nu ik dat wel deed, had ik best zin in een sigaret. Schadelijk was het toch niet meer voor me.
    Ik keek naar de lijken, zag hoe mijn laatste slachtoffer het tot drie meter verderop had geschopt en daarna dood in elkaar was gezakt. Ik grinnikte.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Wacht ik op Diamond of Kyara? :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diamond Wood
    'Oh lieverd, wees niet zo saai,' verzucht ik met een grijns richting Carmella. wat was haar probleem? Haar blik was weer afgewend en ik trek mijn schouders maar op. mijn rechter arm ligt nog rond het slanke middel van Kyara.
    'Plus discotheken zijn de gemakkelijkste plekken. Niemand die je ziet, niemand die klaagt,' ga ik rustig verder. Ik rek me uit, waarbij ik Kyara even los laat.
    'Maar he, als je een beter idee heb, schat, gooi het maar naar voren.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Phoebe Azalea Pierce.
    Ze probeerde zich los te trekken, wat tevergeefs was, echter lukte het haar wel door tegen mijn buik aan te schoppen en ik haar voor een kort moment los liet. Dit was echter wel lang genoeg voor haar om haar nagels diep in mijn vel te zetten terwijl ze ons beide nijdig aankeek.
    Een dieprode bloeddruppel kwam op de plek waar ze haar nagels inzette en ik rolde mijn hoofd rond terwijl er een sadistisch lachje over mijn lippen kwam. Hardhandig pakte ik haar polsen, trok die boven haar tegen de boom samen en duwde met mijn benen tegen haar lichaam, waardoor het lastiger voor haar werd los te komen. Ik stond nu dichtbij haar en terwijl er een sadistisch lachje op mijn lippen lag, likte ik de dieprode bloeddruppels weg en keek haar hierna uitdagend en speels aan.
    “That feels nice…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bisous schreef:
    Mabel Georgia Atterbury
    Hij pakt ruw mijn pols vast en trekt die weg. Daarna doet hij een stap naar achteren en draai hij zichzelf om. 'Dat gaat je geen flikker aan,' gromt hij.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Het is niet nodig om gelijk zo chagrijnig en aangebrand te doen, het was maar een vraag,' zeg ik kalm. Door zijn reactie wil ik juist alleen maar meer weten over hoe hij er aangekomen is. Het lijkt me alleen beter om er niet gelijk weer over te vragen.
    'Je hoeft niet weg te gaan hoor,' zeg ik als ik zie dat hij aanstalten maakt om weg te lopen. 'Ik zal er niet meer over vragen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Carmella Reina Jae Marvella
    "Ik ben niet saai, ik heb gewoon geen behoefte aan zo'n sekshok," sneerde ik. Normaal gesproken was ik geduldig, erg geduldig. Maar op de één of andere manier kreeg hij het voor elkaar om het bloed binnen tien minuten onder mijn nagels vandaan te halen.
    "Maar gaan jullie maar, hoor. Ik vind wel iemand in het bos." Geërgerd liep ik verder, wachtend tot ze óf weg zouden gaan of ze begonnen te zeuren dat ik ook mee moest. Ik was honderdnegenentwintig verdomme, veel te oud voor een 'discotheek'.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Finn Blaise Ryder – Vampire.
    “Het is niet nodig om gelijk zo chagrijnig en aangebrand te doen, het was maar een vraag,” zei ze kalm. Ik draaide me echter al om zonder haar nog een antwoord te gunnen, dit was informatie die niemand hoefde te weten, zelfs niet iemand van mijn groep.
    “Je hoeft niet weg te gaan hoor. Ik zal er niet meer over vragen.” Knarsetandend schudde ik mijn hoofd. “Daar ben je dan nu al te laat mee.” Gromde ik zachtjes en ik gunde haar nog een blik, voordat ik weer wegliep.
    Ik wilde niet herinnerd worden aan waarom ik die litteken had.

    (Omgg, sorrryy. D: )

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:40 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [sorry ik was weg, wat is er gebeurd en waar kan ik inspringen?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Hello, Kyara?]


    "Do you believe monsters are born or made?"