• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'

Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

Vampires

Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

Vampaneses

Leider: Nick Swarts (TheseWords)

Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)

Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Liam

'Goede jacht? Het is er een fijne avond voor,' Ik schud mijn hoofd. 'Nog niets, maar het is inderdaad een fijne avond heb jij al iets?' Vraag ik op mijn beurt aan hem.

[Ben even weg!]

Phoebe Azalea Pierce.
    “Welke situatie?” vroeg hij grijnzend en ik liep verleidelijk naar hem toe, waarna ik voor hem ging staan met een charmante blik en ik mijn slanke vingers over zijn kaak liet gaan. Mijn scherpe, lange nagels krasten zachtjes over zijn huid. “En wat wil ze niet dat je tegen mij of iemand anders zegt?”
    Een zacht, vermakelijk lachje klonk er uit mijn mond en ik keek hem aan. “Vindt je niet dat Diora en Caleb veel op elkaar lijken?” Glimlachte ik vermakelijk naar hem en draaide me om zodat ik nu naast hem stond en hij uitkijk had op het meisje. Ik bewoog mijn mond dichter naar zijn oor en fluisterde. “Ik vind van wel.”

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:00 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Nesaea schreef:
    Adelynn Denyse Laramie
    Een schamper lachje kon ik niet onderdrukken. Er zat niks van hem bij. In eerste instantie leek Kyara ook niet veel van hem te moeten, maar toen zei ze toch: "We gaan even op zoek naar een paar prooien. Zin om mee te gaan?"
    Een zucht ontsnapte aan mijn lippen. Blijkbaar vond ze hem leuker dan ze toe wilde geven. Vanuit mijn ooghoeken wierp ik hem een korte blik toe. Qua uiterlijk mocht hij er inderdaad wezen, en dat in combinatie met zijn 'leiderstatus' zorgde vast voor interesse van de dames. Nou, andere dames.

[I's confused, I think you used the wrong name ^^]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Diora Cherelle Fox

Automatisch deed ik een stap achteruit, wetend dat ik nu best in een lastig parket zat, misschien zelfs in een gevaarlijke situatie.
    Tenslotte was ik al kleiner als hen, maar ze waren ook met twee terwijl ik niemand had die me kon helpen.
    Ik probeerde mijn onzekerheid weg te stoppen achter een nonchalant gezicht terwijl mijn ogen tussen het meisje en de jongen flitste.
    "Nee, ik ken hem niet eens" Zei ik kort tegen de jongen en keek hem aan terwijl ik mijn uiterste best deed om niet te laten merken dat ik me ongemakkelijk voelde. "Hou je er buiten."

Caleb Maxwell Fox

Met de rug van mijn hand veegde ik het laatste restje bloed van mijn mond en leunde tevreden tegen een boom terwijl ik Adelynn in de gaten hield.
    "Zo, dat was lekker," Mompelde ik grijnzend en sloot genietend mijn ogen. "Het bos is ideaal om te jagen."
    Het was een feit dat ik er van hield om mensen angst aan te jagen of ze te laten lijden, vooral wanneer ik wist dat ik niet eens moeite moest doen.
    "Als je je eten op hebt, gaan we dan terug naar het fort?" Stelde ik voor en opende lui een oog. "Of heb je andere plannen?"

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:03 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Weeh, yes I did.]

Mabel Georgia Atterbury
    Hij pakt ruw mijn pols vast en trekt die weg. Daarna doet hij een stap naar achteren en draai hij zichzelf om. 'Dat gaat je geen flikker aan,' gromt hij.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Het is niet nodig om gelijk zo chagrijnig en aangebrand te doen, het was maar een vraag,' zeg ik kalm. Door zijn reactie wil ik juist alleen maar meer weten over hoe hij er aangekomen is. Het lijkt me alleen beter om er niet gelijk weer over te vragen.
    'Je hoeft niet weg te gaan hoor,' zeg ik als ik zie dat hij aanstalten maakt om weg te lopen. 'Ik zal er niet meer over vragen'.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Silver Quartz
    Mijn gezicht verliest langzaam weer alle emotie. ik haal mijn schoulder nonchalant op en knik.
    'Een oudere man, B-,' antwoord ik rustig. 'Ik zou gedeelt hebben, maar hij is al leeg.' En het was al wat later in de avond. De tien kilometer naar het dorpje was het het ook niet echt waard.
    'Een langzame nacht,' verzucht ik. Op het moment zou ik zelfs een Vampier tegen willen komen, gewoon voor wat spanning. en dan wel een knappe Vampier.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Ik heb het aangepast :3]

Adelynn Denyse Laramie
    Ik liet hem halverwege weer op de grond vallen, keek kalm toe hoe hij een poging maakte om weg te kruipen. Het zal niet uitmaken, hij had teveel bloed verloren en zou straks sterven.
    "Ik had niks anders spannends in gedachten." Met een aanlokkelijke glimlach rond mijn lippen keek ik naar hem op. "Jij?"

Diamond Wood
    'Hoezo moet je dat weten?' vroeg Kyara lichtelijk geïrriteerd. 'We gaan even op zoek naar een paar prooien. Zin om mee te gaan?' Er kwam een zucht van Carmella, die het er duidelijk neit mee eens was. er verscheen een grijns op mijn gezicht. Dat kon ik toch niet weigeren.
    'Sinds Carmella me zo graag er bij wil hebben, neem ik die uitnodeging graag aan,' antwoord ik zachtjes, met een knipoog naar de beide dames.
    Ach, het was tenminste knap gezeldschap voor de avond. Beide dames waren zeer verschillend, zeker mer Kyara's kleine figuur. Maar dat was zeker geen probleem. ik glijd een arm rond hun middels.

Nick Swarts
    Een arrogante lach ontsnapte uit mijn mond toen ik het meisje hoorde zeggen dat ik me erbuiten moest houden, waarna ik haar even van top tot teen bekeek en weer op Phoebe richtte. 'Ze lijkt wel heel erg op hem, inderdaad' antwoordde ik terwijl de grijns op mijn gezicht steeds groter werd. 'Je zou bijna denken dat ze... een tweeling zijn ofzo' De woorden "tweeling" spuigde ik vol haat uit. Betekende dat dat hij een verrader was?

Keep your head up, keep your heart strong

[By the way Lizz, twee mensjes bij Matched hebben hun rol ingevuld :3]

Carmella Reina Jae Marvella
    Mijn lichaam verstijfde even toen ik zijn arm voelde. Nadat ik hem een valse blik toe had geworpen, pakte ik zijn arm vast en trok die van me vandaan. Vervolgens ging ik op een zorgvuldige afstand van hem lopen.
    Dit was nooit toegestaan of gebeurd vroeger, toen ik nog mens was. Dergelijke brutaliteit van jongens naar meisjes toe was echt iets van deze tijd, en blijkbaar had Diamond zich prima aangepast. Ik zou bijna denken dat hij pas vorig jaar was veranderd, maar dat kon niet. Leiders waren minstens honderd jaar oud.

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:10 ]

Caleb Maxwell Fox

"Wel, ik was van plan om mijn lakens met iemand te delen," Grapte ik en rekte me uit. "Ok nee...Ik had nog geen plannen, al moet ik toegeven dat het me best wel een goed idee lijkt."
    Zonder enige schaamte liet ik mijn ogen nog eens over haar lichaam gaan, ze mocht er best wezen maar ergens wist ik wel dat het toch nooit zou werken tussen ons.
    Eerder als goede vrienden, maar meer zat er voor mij niet in.
    "Ik ben een man," Grinnikte. "Wat verwacht je dan dat ik zeg? Laten we samen monopoly spelen?"
    Lachend schudde ik mijn hoofd en snoof terwijl ik verveeld begon te ijsberen.

Kyara Jones
    Even wou ook ik hem weg duwen, maar toen besloot ik het maar gewoon te laten. Zo lang hij niks anders zou proberen te flikken vond ik het namelijk nieteens zo heel erg.
    'Aangezien er in dit bos niet zo heel veel prooien meer te vinden zijn op dit uur van de nacht, kunnen we misschien... naar een discotheek gaan ofzo?' stelde ik voor. Daar waren meer dan genoeg mensen en met Diamond bij ons zou het misschien zelfs wel heel leuk gaan worden.

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:11 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Diora Cherelle Fox

Ik dwong mezelf om rustig achteruit te stappen, in een poging om een kleine ontsnapping te wagen zodat ik toch enige veiligheid zou creëren.
    Of het zou lukken wist ik niet, maar om me hier te laten doen door Barbie en Ken, voelde ik weinig voor.
    Wie weet wat waren ze van plan, het was moeilijk om dat te bepalen maar in mijn ogen leken ze nu niet bepaald de aardigste mensen.
    Onhandig struikelde ik achteruit over een boomstronk, maar had buitengewoon goede reflexen en kon mijn hand nog plaatsen voordat ik op de grond zou smakken.
    Fijn, tot zover mijn poging om subtiel weg te glippen.

Adelynn Denyse Laramie
    Grinnikend wierp ik hem een uitdagende blik toe. "Wilde je monopoly spelen?" Mijn stem klonk verleidelijk, zoet. Opzich leek het me geen verkeerd idee, maar ik had mijn principe's. Het zou waarschijnlijk wel werken, aangezien we beiden geen type waren voor een relatie en er dus geen misverstanden uit voort zouden komen.
    Maar dat betekende niet dat ik met iedereen het bed in sprong, zo goed kende ik Caleb nou ook weer niet. Of wel?