• Ik heb geen idee of hier al een topic van is gemaakt of als er sommige mensen met dit filmpje bekend zijn. Maar ik vond het zeker de moeite om het onder de aandacht te brengen. Het blijft me toch verbazen hoe fucked up en ziek sommige mensen zijn.


    Kinderhulporganisatie Terre des Hommes heeft door middel van een virtueel Filipijns meisje ruim duizend kindermisbruikers op het internet geïdentificeerd. Onder hen zaten twintig Nederlanders. Dat heeft Terre des Hommes vandaag bekendgemaakt op een persconferentie.In totaal trapten mensen uit 65 landen in de val. Het videomateriaal van Terres des Hommes is overhandigd aan Interpol. Met de zaak wil de stichting aandacht vragen voor het misbruik van kinderen in derdewereldlanden via de webcam.
    Terre des Hommes is een hulpinstelling die uitbuiting bestrijdt van kinderen in ontwikkelingslanden.

    Hier kun je trouwens ook de petitie tekenen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 16:58 ]


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Ik had het gehoord ja, walgelijk zeg.


    Because I love him, do I need another reason?

    Dobreva schreef:
    Ik had het gehoord ja, walgelijk zeg.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het net gehoord, verschrikkelijk dat er zulke mensen op deze wereld rondlopen.

    Wow. Wat knap dat ze dit doen, er moet echt een eind aan komen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ook het feit dat ze moeten petities verzamelen om de regeringen ervan te kunnen overtuigen om die klootzakken op te pakken… Ze zouden ze allemaal meteen achter slot en grendel moeten gooien.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Echt ziek . Zoiets doe je niet .


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Dobreva schreef:
    Ik had het gehoord ja, walgelijk zeg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vreselijk dat dit soort mensen vrij kunnen rondlopen, zoals Reign al zegt: allemaal opsluiten!