• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Bisous schreef:
    [Ik verveel me, iemand die met Rafael of Mabel wil praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Matched opent straks, dan verveel je je niet meer :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    (Ik had Finn even snel langs Diamond en Carmella gestuurd.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ligt het aan mij of zijn er gewoon niet zoveel mensen actief bij dit topic?]

    [Oh ik ben zo'n doos dat ik dat niet heb gelezen omdat ik bezig ben met dat topic :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [you can open Matched. ^^]

    Diamond Wood
    'Carmella. Diamond. Excuseer me, ik ga maar weer eens, ik wilde mezelf alleen even snel laten zien.' Finn verdween voordat er een woord over mijn lippen was. op mijn cue leune ik verder naar achter, nog steeds zittend op de tafel. Mijn ogen sloot ik met een zucht, maar verder bleef ik compleet stil.

    Silver Quartz[/v]
    'Proeven?' Sixx' ogen waren lichter nu en hadden twinkelende pretlichtjes in hun pupillen. ik grijns, leun over de zeer knappe jongen en lik langzaam het bloed van de wond. Zoet en schoon, heerlijk.
    'Als er altijd zulke goeie vangsten hier zijn, moeten we hier maar vaker komen,' grijns ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nesaea schreef:
    [Matched opent straks, dan verveel je je niet meer :3]


    [Ben nu bezig met karakter, verleden, baan etc maar ik ben echt inspiratieloos vandaag wat rollen maken betreft :/ en ik ben nog steeds niet tevreden over het uiterlijk xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    [Ben nu bezig met karakter, verleden, baan etc maar ik ben echt inspiratieloos vandaag wat rollen maken betreft :/ en ik ben nog steeds niet tevreden over het uiterlijk xd]


    [Desnoods kun je het later bijwerken, zolang je karakter er maar is. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Opeens kwam Finn de kamer binnen.
    "Carmella," zei hij, en knikte beleefd in mijn richting. Ik beantwoordde deze met een glimlach, volgde hem met mijn ogen terwijl hij zich tot Diamond keerde.
    "Diamond." Deze keer klonk zijn stem iets killer, waarna hij weer vertrok. Mijn blik schoot naar Diamomnd. "Dat is nou een heer."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sixx
    Ik leunde inmiddels weer tegen een muurtje en hield mijn ogen gericht op Silver. Een geamuseerde glimlach speelde met mijn lippen. "Is dat een uitnodiging?" Ik beet onschuldig in mijn onderlip terwijl mijn ogen de omgeving afgleden. Ik wist niet wat ik nog meer wilde. Terug naar het fort? Nee. "Ga jij terug?" Ik doelde op het fort, ons 'thuis'. Voor mij was het te druk.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:34 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diamond Wood
    Opnieuw zuchte ik na haar uitspraak.
    'Ja ja,' antwoord ik alleen. Mijn ogen zijn gesloten, mijn uitdrukking onzichtbaar. Na een paar seconden sta ik op en glimlach ik naar haar.
    'Helaas zal ik nooit zo'n heer zijn. en toch besluit je tijd met me door te brengen. wat zegt dat dan over jou, Carmella?'

    Silver Quartz
    'Ga jij terug?' Het was niet bepaald een korte trip terug naar het fort, maar... ik schud mijn hoofd. ik was niet moe, integendeel. dit spelletje en het verse bloed zorgde dat adrenaline door mijn lichaam stroomde.
    'Nee,' antwoord ik zachtjes.

    [Moest eten, sorry o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Ik deed geen moeite om ook te gaan staan, krulde een lok rond één van mijn slanke vingers.
    "Dat ik beleefd ben opgevoed en nieuwsgierig ben naar verschillende soorte mensen." Mijn wenkbrauwen ging een stukje omhoog, waarna ik mijn blik van hem afwendde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Dat geeft toch niet, hon. Wat heb je gegeten? ;D]

    Sixx
    Ik glimlachte. "Ik heb geen zin meer in.. Alle drukte. Er is nooit rust met al die hersenloze ondoden. Ik ga denk ik voor een kelder. Jij?" Ik glimlachte plagerig, toch meende ik het wel. Ik speelde met de knoopjes van mijn witte blouse. Stilte was prettig, daarom zocht ik die dan ook met liefde op. Gezelschap was niet verkeerd, misschien zelfs leuk voor de afwisseling.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diamond Wood
    'Dat ik beleefd ben opgevoed en nieuwsgierig ben naar verschillende soorte mensen.' Ik schud mijn hoofd en leun over haar heen. Mijn signature glimlach is nergens te bekennen.
    'Kom op Carmella. Ik weet zeker dat je niet zo saai bent.' Mijn hand glijd over haar wang. 'Waar is dat avontuurlijke van je?

    Silver Quartz
    'Ik ga denk ik voor een kelder, jij?' Ze glimlachte plagerig. Dit alles was zeer vreemd. Ik hield me meestal op de achtergrond, en vrienden had ik nooit echt gehad. Tenminste, niet dat ik me kon herinneren. Maar dat deel wilde ik nu neit aan denken. ik knikte met een glimlacje.
    'Ja, klinkt goed hoor.'

    [Fried eggs, fried bacon, aardappels. :3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mabel Georgia Atterbury
    Ik zucht opgelucht als de jongen echt verdwenen is en laat me dan weer de boom uitglijden. Misschien kan ik beter terug gaan naar het fort. Van jagen komt waarschijnlijk toch niet meer, ook al heb ik er nog alle tijd voor, ik heb er nu echt geen zin in.
    De maan geeft genoeg licht om te zien waar je loopt maar toch twijfel ik even voordat ik een kant op begin te lopen, ik heb nooit een goed richtingsgevoel gehad. Uiteindelijk loop ik maar gewoon een kant op. Ik zie vanzelf wel of het de goede kant is.
    Als ik een stukje gelopen heb begin ik te twijfelen of ik wel de goede kant op ben gegaan maar veel tijd om daar over na te denken heb ik niet want ik bots tegen iemand op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered