• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    "Betrapt," Grijnsde ik en haalde een hand door mijn haar. "Ik haat het dat je me zo goed kent."
    Ok, misschien loog ik wel tegen haar maar ik wilde het er echt niet over hebben, gelukkig voor mij was ik best goed in leugentjes te verzinnen om bestwil.
    "Maar nu je het weet," Ging ik rustig verder en begon te wandelen. "Heb ik liever dat het tussen ons blijft, ik zou namelijk niet willen dat anderen het weten."
    Ergens voelde ik me wel slecht omdat ik loog tegen haar, maar de kans dat mensen uit onze clan haar zouden opjagen was te groot, ze vormde een te groot risico en ik wilde mijn zusje namelijk absoluut niet kwijt.
    "Gaan we verder jagen?" Stelde ik voor en keek haar grijnzend aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Mijn wenkbrauwen gingen een stukje omhoog, een sceptisch lachje ontsnapte aan me. Hij loog. Het was niet dat hij er slecht in was, maar het klopte gewoon niet. Eerst mocht ik van niks weten, en als ik het zogenaamd goed raad roept hij meteen dat dat het inderdaad is. Maar ik zou er nog wel achterkomen.
    "Ik vind het goed." Mijn blik gleed naar de nog altijd donkere hemel, een zucht ontsnapte me. Nu moesten we weer helemaal een nieuwe prooi zoeken, en we waren ook nog eens een kant opgerend waar waarschijnlijk niemand te vinden was. Geweldig, echt geweldig.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    Ik wandelde in de richting van een nieuwe geur en voelde de dorst weer hoog oplaaien.
    Alsof mijn keel in brand stond, werd het verlangen steeds groter om weer een slachtoffer te maken.
    "Ruik je dat ook?" Vroeg ik en was me er vaag van bewust dat mijn jagersinstinct het van me over nam. "Ga jij maar eerst, ik heb al wat op."
    Ik slikte even om het branderige gevoel in mijn keel te verzachten, maar had nog steeds enorme trek.
    Steeds sneller bewogen mijn voeten in de richting van de zoete geur en pas nu rook ik dat het meerdere mensen waren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Mijn groene ogen vestigden zich strak op de plek waar de geur vandaan kom. Ik hoorde Caleb iets zeggen, en het duurde een paar tellen voor echt tot me door drong wat hij had gezegd. Lichtelijk knikte ik, waarna ik langs hem heen naar de groep mensen ging.
    Hun geluiden kwamen steeds dichterbij, net zoals de geur van hun bloed die steeds scherper werd. Ik hoorde stemmen, gedempt gelach. Geritsel van bladeren onder hun voeten, klotsend water, gekraak van plastic. Het waren dezelfde jongens, ik rook het.
    Een grijns verscheen op mijn gezicht, één van hen gooide de plastic fles op de grond. Rustig liep ik erheen en raapte het op.
    "Hebben we tegenwoordig geen respect meer voor de natuur?" vroeg ik met een zoete stem, waarna de jongens verbaasd omkeken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Wie wil Kyara of Nick meeten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik heb Carmella (vampire)? (:]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Je kan altijd iemand naar Phoebe en Diora sturen? Phoebe heeft net ontdekt dat Diora op Caleb lijkt, maar ze weet niet dat het haar tweelingbroer is. Caleb is Vampenese en dus houdt hij dat geheim.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Zal ik anders Kyara naar Carmella laten komen en Nick naar Phoebe en Diora? Waar zijn zij eigenlijk?]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:34 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Caleb Maxwell Fox

    Grijnzend verscheen ik achter Adelynn en steunde met mijn hand op haar schouders terwijl ik de jongens, of in ons geval slachtoffers, stuk voor stuk bekeek.
    "Dat is niet netjes heren," Zei ik op een redelijk zachte toon.
    Mijn stem was zo zacht, maar tegelijk ook zo dreigend dat ik merkte dat één van hen ongemakkelijk heen en weer schoof.
    "Misschien is het beter als we gaan," Zei iemand die volgens mij de jongste moest zijn, maar zijn vrienden lachten hem gewoon uit.
    "Misschien wel," Grinnikte ik. "We geven jullie een kleine voorsprong, maar geen nood we halen jullie toch in."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Phoebe en Diora in het bos.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Carmella is in het fort]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Adelynn Denyse Laramie
    Mijn ogen gleden veelbetekende over één van de oudsten, die of erg naïf was of simpelweg te dom om het gevaar te zien. Een scheve grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij zijn blik nog onbeschaamd op mijn lichaam liet rusten.
    "Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om weg te gaan," merkte hij op, de typische glinstering in zijn ogen van een jongen wiens hormonen door zijn lichaam gierden.
    Een zacht, hees gesis ontsnapte tussen mijn tanden door, waardoor ze allemaal als één man opkeken. "Maar jullie opjagen is veel leuker, anders is er ook weinig aan."
    "Wat willen ze ons maken?" mompelde één van de jongens met een trillende, onzekere stem. Blijkbaar was hij niet zo zeker van zijn eigen woorden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phoebe Azalea Pierce
    “Wie? Caleb? Nog nooit van gehoord.” Ze zei het koeltjes, rustig, waarna ze nonchalant tegen een boom aanleunde en mij aankeek. “Waarom, wat is er dan zo speciaal aan hem?” Ongeïnteresseerd bekeek ze haar nagels en zuchtte, maar ik geloofde niet in die hele act van haar en ging dus voor haar staan met een spottende blik.
    “Je moet je act beter spelen,” Klonk het opeens doodserieus uit mijn mond en ik bekeek haar gezicht nog een keer. “Ik weet het zeker: jij kent Caleb. Je lijkt op hem…” Het klonk een beetje ongeloofwaardig uit mijn mond, alsof het niet kon, maar toch praatte ik verder.
    “Oh, this is some shit I need to tell him.” Glimlachte ik sadistisch, terwijl ik alweer om wilde draaien en weg wilde lopen.

    (Finn komt eraan.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyara Jones
    Na net een heerlijke prooi gedronken te hebben besloot ik dat het weer tijd was om terug naar het frond te gaan. Deels omdat ik geen Vampinees tegen wou komen, maar vooral omdat ik geen zin had om nog langer rond te lopen. Eenmaal bij het fort liep ik wat rond, tot ik uiteindelijk Carmella ergens zag zitten. 'Heej' zei ik terwijl ik naast haar ging zitten. 'Heb je al een goede prooi gevonden vannacht? Of ga je straks naar buiten?' vervolgde ik, om een gesprek met haar te beginnen.

    Nick Swarts
    Verveeld liep ik wat rond door het bos. Ergens wist ik dat ik binnen een paar uur wel een prooi zou moeten vinden, maar aan de andere kant had ik totaal geen zin om moeite te doen. De meiden kwamen namelijk heel vaak naar mij toe, dus zou ik vannacht wel gewoon wachten tot één een gesprek met me zou beginnen. Heel even splitste ik mijn oren omdat ik twee mensen dacht horen te praten. Nadat ik op het geluid af was gelopen zag ik Phoebe met een Vampire in gesprek. Breed grijnzend ging ik tegen één van de bomen aan leunen, op een plek waar ze me niet konden zien maar ik ze wel kon horen. Eens kijken waar die twee het over hadden.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:45 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [..Kyara is een Vampire, die drinken hun prooi niet leeg?]


    "Do you believe monsters are born or made?"