• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Féline Aimee Harrison.

    De tranen schoten in haar ogen. Ach, kom op zeg. Ik zelf heb een heleboel meegemaakt, maar als ik tegen iemand aanloop begin ik niet meteen te janken. Ze glimlacht zakjes en kijkt me aan. "S-skyler.. H-hope" Stottert ze en friemelt met haar vingers. "Je hoeft voor mij niet bang te zijn hoor, dat je bang van hem word, kan ik nog begrijpen" Ik kijk even met een schuin oog naar Will, waarna ik me weer op Skyler richt."Nee, nee, ik lach niet om jou !" roept Will opeens, "Ik lachte om Féline, omdat wij allebei tegen haar aan zijn gelopen, ik dacht net dat ze een magneet was" Vervolgt hij opbiechtend. Aan zijn blauwe ogen kun je zien dat hij het echt meent. Even rol ik onopgemerkt met mijn ogen. Even serieus, ze probeert gewoon aandacht te krijgen door te gaan huilen. "Ja, hij lacht om mij." Ik pers de geforceerde glimlach weer op mijn gezicht, "Ik ben ook zo lachwekkend als kaboutermagneet"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    William Jake O'Donnel

    Mijn mond zakte een stukje open. "Kaboutermagneet ?" vroeg ik, ongelovig. Ik gaf haar een por en keek haar zogezegd nepboos aan, "Ik ben geen tuinkabouter, ik ben een tovenaar". Ik was liever een tovenaar dan een kabouter hoor. Ik keek even naar het meisje die zich voorstelde als Skylar. Ze was echt ongelooflijk verlegen, "Voor de duidelijkheid, ik bijt niet, ik blaf alleen". Ik had soms rare uitspraken, sorry.

    Skyler 'Sky' Medeleine Hope.

    Ik zuchtte opgelucht en hoorde mijn mobiel weer afgaan ik zag dat het Jeremy was en nam op. ' laat me gewoon met rust klootzak' zei ik boos. Alle woedde kwam er nu uit. Ik hoorde hem boos terug schreeuwen en balde mijn vuist. 'Val toch dood' zei ik en hij hing op. Ik zuchtte opgelucht en keek ze aan. 'Lang verhaal' zeg ik voor ze iets konden vragen. Echt waar als hij nu voor me had gestaan had ik hem een klap verkocht. Door hem was ik zo verlegen geworden en ik was van plan dattegaan veranderen!


    Ik ben nu op de iPad dus Ikea niet alles over typen.)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:14 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Julie Lia Adams

    Ik keek rond en zag een installatie eigenlijk wel voorspelbaar aangezien dit een dansacademie was. Ik plugde mijn iPhone eraan en zocht het juiste liedje op. Het was rustig maar toch met een goed tempo. De tekst paste precies bij mij en ik kon er goed op dansen. Je kon zeggen dat het liedje voor me was gemaakt. Ik glimlachte even naar haar en wachtte op het juiste moment en begon toen te dansen. Het was meer dat ik nu sterker was, maar nog wel verlegen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik glimlach terug en luister naar de muziek. Dan begint ze te dansen en ik moest zeggen... Ze was goed, ze leek niet meer verlegen, ze leek gewoon een heel ander persoon. Bewonderend kijk ik toe en klap in mijn handen als ze klaar is. 'Je bent goed,' grijns ik. Ik denk even na en glimlach dan weer terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    Ik glimlach naar naar en bedank haar. Ik loop naar installatie en haal mij iPhone eraf en keerde dan weer tot Amy. Ik hijg nog even na en ga dan naast haar zitten. Ik stopte mijn iPhone weg en liet me achterovervallen. Ik glimlachte en keek naar de onderkant van het bed boven haar. Ikzelf lag ophet bed naast haar ook op de onderste. Langzaam werd mijn ademhaling rustig. Ik vroeg me eigenlijk af of ze het goed kon vast wel, anders zou ze hier niet zijn.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik grinnik. 'Moe?' Ik kijk om me heen. 'Waar lig jij?' Ik kijk haar even vragend aan en trek mijn knieën op. Ze lag nu op mijn bed. Ik grinnikte even en ging met een hand door mijn haren. 'Je bent echt goed,' glimlachte ik naar haar. Ineens vraag ik me af wat ik hier eigenlijk zoek. Ik bedoel... Iedereen was zo goed! Ik slik en kijk even voor me uit. Of ik iets met dansen zou bereiken? Ik zou het niet weten, maar een leuke tijd. Ja, dat zou ik hier krijgen. Alice, Jamie, Will, Cameron en dan nu Julie. Niemand was nog onaardig geweest!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'ik lig daar' zeg ik en ik wijs naar het bed links naast haar. Ik overeind en glimlach naar haar. Ik doe mijn haar in een knot en kijk haar vragend aan. 'Wil je ook iets laten zien?' vroeg ik haar verlegen. Ik keek naar mijn handen en draaide zenuwachtig aan mijn armbanden. Eigenlijk wou ik wel zien, hoe dat van naar eruit zag. Natuurlijk wist ik het wel maar ik deed het zelf niet dus was ik wel benieuwd hoe het er van 'dichtbij' uitzag. Ik keek haar vragend aan,


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik kijk haar even aan en knik dan langzaam. 'Eh tuurlijk, maar ik ben niet heel goed. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik hier doe,' mompel ik. Ik pak mijn mobiel en loop naar de installatie toe. Ik zet de muziek op en doe de passen die Jamie me geleerd heeft. Ik dans door en vind dat het wel goed gaat. Ik stop de muziek en haal mijn mobiel uit de boxen. Ik kijk haar even zwijgend en aarzelend aan. Benieuwd wat ze er van vindt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'wow echt goed!' zeg ik gemeend en ik klap in mijn handen. Het was echt goed en veel strakker dan HipHop. Het was echt goed. Ik denk dat dit een choreo was, want ik freestylde maar wat. Ik had met mijn mond open gekeken en slootjes nu pas. 'Je bent echt heel goed' zeg ik


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik kijk haar ongelovig aan. 'Vind je dat echt?' Langzaam vormt een glimlach zich op mijn gezicht. 'Dank je! Jij ook.' Ik plof weer op mijn bed neer. 'Weet je... Het zou mij wel vet lijken als alle stijlen bij elkaar worden gevoegd voor een eindoptreden. Of iets. Samenlijke afsluiting. Een choreo met alle stijlen gecombineerd.' Ik grinnik. 'Dat zou wel vet zijn, maar mijn vader zou zich dood schrikken.' Ik kijk haar grinnikend aan en ga dan weer recht zitten. 'Heb jij al les gehad?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'Hoezo, zou je vader het niet goed vinden?' vraag ik. 'Het zou inderdaad wel gaaf zijn om alles samen te voegen. Ik kijk haar lachend aan en loop naar mijn bed en pak mijn grote weekendtas onder het bed vandaan en leg mijn beats erin. Ik pak er dan de oplader van mijn mobiel uit en stop hem in het stopcontact. I hang mijn iPhone eraan en leg hem op een veilig plekje. Daarna loop ik terug naar Amy en ging naast haar zitten


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Hier alvast het nieuwe topic.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    'Hij is eh...' Ik denk even na. Hoe ga ik het aardig formuleren? 'Hij is erg fanatiek met dansen en eh... Klassiek is meer zijn stijl,' grinnik ik. 'Bovendien zal het wel moeilijk worden om Hip- hop te leren.' Ik kijk haar glimlachend aan. 'Maar wij kunnen het elkaar alvast leren? En als het dan goed gaat kunnen we het voorstellen? Ik bedoel, we zijn een hoge dansschool... Met dit zouden ze alleen maar meer hun kwaliteiten kunnen laten zien, toch?' Ik kijk haar grinnikend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'Ja lijkt me leuk! Mag ik je het eerst leren?' zeg in enthousiast. Ik spring op en haal mij iPhone van de oplader en. Sluit hem aan op de installatie. Ik kijk even afwachtend naar Amy. Misschien wou ze eerst. Ik moet niet zo van stapel lopen. Ik schud even mijn hoofd en maak mij knot nu wat steviger. Ik stroopte mijn mauw een klein beetje op en maakte een schop beweging met mijn voet. Niet dat mijn ouders het oké vonden dat ik Hip Hop deed, maar ik deed het voor mezelf en ik deed weinig voor mezelf.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †