• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ben weleens gevallen, maar niet zo heel vaak. En ik heb er nooit iets aan overgehouden. Ik ben wel bijna doodgetrapt door paarden. Ik kwam in de renbaan terecht. En toen kwamen de paardjes eraan, en toen sprongen ze allemaal over me heen gelukkig ^^ dus ik leef nog ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    Na een tijde reed Timo de parking weer op en parkeerde de auto zo ver mogelijk van het bureel. Hij zette de auto uit en gaf Amare de sleutels terug. "En we zijn weer terug." De meest onzinnige zin van heel de dag.


    kindness is never a burden.

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Ik hou echt van springen!!!! Het is zo geweldig!
    Mijn beste vriendin, SupahBaby, vindt dressuur veel leuker. Ze vindt springen niet zo tof, maar ik ben er helemaal gek van. Ja, dressuur is wel leuk, maar als je het eenmaal kunt is het gewoon een beetje saai, toch? Volte's rijden, diagonaal, blablabla
    maar het springen... daar heb je steeds opnieuw de adrenaline en de kick! xD
    Maar ja, iedereen zo zijn eigen ding natuurlijk

    Ben je vroeger eigenlijk veel gevallen?
    Want ik ben nog nooit gevallen, zelfs onlangs niet, toen ik tijdens het springen mijn stijgbeugels kwijtraakte.}


    {Ik heb thuis 3 paaren.. Mijn eigen ponny overleden aan het begin van dit schooljaar.. Toen ik klein was raakte een van onze toenmalige ponny's achter het schokdraad, ik wilde hem helpen, liep achter een van de andere pony's langs, die schopte me in mijn buik en een tijdje later word ik wakker op de bank in de woonkamer met een blauwe plek op mn buik in de vorm van een hoef (cat)}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ben weleens gevallen, maar niet zo heel vaak. En ik heb er nooit iets aan overgehouden. Ik ben wel bijna doodgetrapt door paarden. Ik kwam in de renbaan terecht. En toen kwamen de paardjes eraan, en toen sprongen ze allemaal over me heen gelukkig ^^ dus ik leef nog ;D]

    {Wauw! :O eng!!!
    gelukkig leef je nog!!
    ik heb nooit zoiets meegemaakt. Het ergste wat er ooit bij mij is gebeurd is dat de grootste van de hele stal op mijn teen is gaan staan... 2 keer
    en dat ik bijna was gevallen en in het paard zijn nek hing}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ik heb thuis 3 paaren.. Mijn eigen ponny overleden aan het begin van dit schooljaar.. Toen ik klein was raakte een van onze toenmalige ponny's achter het schokdraad, ik wilde hem helpen, liep achter een van de andere pony's langs, die schopte me in mijn buik en een tijdje later word ik wakker op de bank in de woonkamer met een blauwe plek op mn buik in de vorm van een hoef (cat)}

    {auw!!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amare

    Ik glimlachte en samen liepen we terug naar binnen. Ik zuchtte toen ik de school lucht weer inademde. 'Zeg eens, wat wil je doen.' vroeg ik en keek hem aan.

    [ No inspi. ;[ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ga je een stukje ovr Axton schrijven?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Same over here. *zucht* :/ |
    Timo.
    Timo haalde zijn schouders op. "Wat wil jij doen?" Hij keek opzij en zag Vanessa met één of andere jongen kussen maar besteedde er niet veel aandacht aan.


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    [ga je een stukje ovr Axton schrijven?]

    {sorry was even afgeleid... je weet wel, die vriend waar ik een speciaal dagboekachtig ding voor gemaakt had... begin er meteen aan}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [okee :p]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    Ik dacht na. 'Ik moet alleen wat voor muziek afschrijven,' zei ik. Later zou ik een beroemde songwriter / zangeres worden. Tenminste, als ik over mijn angst heen zou komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    De remmen piepten in luid protest, toen ik ruw voor de deur halt hield. Mijn handen klemden zich hard rond het stuur, terwijl ik naar de houten chalet keek. Als je het zo bekeek, zou je niet vermoeden dat hier een demon woonde. Ik klikte mijn gordel los en stapte uit. Mijn voeten vonden vanzelf hun weg de houten veranda op. Ik staarde naar de deur.
    Dit zou niet gemakkelijk worden. Ik zou het moeten afhandelen... gelukkig had ik onderweg een plan bedacht.
    Ik haalde diep adem en hief toen vastberaden mijn vuist. Voor mijn hand het hout kon raken ging de deur al met een licht en onheilspellend gekraak open...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ooeeeh spooky :D]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [ooeeeh spooky :D]

    {haha, ja de bedoeling xD
    nu moet ik nog even iets gaan verzinnen... een... bepaald iets dat je straks wel zal zien xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Timo.
    Timo knikte en glimlachte. "Goed, ik kijk wel toe." zei hij en grijnsde.

    |Sorry voor het onzinnige korte stukje maar ben even met wat bezig. :/ |


    kindness is never a burden.