• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Ik verstijf. Dat kan niet. Ik heb het me vast ingebeeld maar toch... Traag loop ik naar de deur en open hem. Tot mijn verbazing zie ik hem er echt staan. Axton staat recht voor mijn neus. Er komt een glimlach op mijn gezicht. 'Axton!' roep ik en weet even niet wat ik moet doen maar omhels hem dan toch. 'Ik dacht dat ik je nooit meer zou zien.' fluister ik zachtjes en er rolt een traan van opluchting over mijn wang. Het verbaast me dat ik nog tranen over heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik kijk naar nathan als Daniël over zijn heimwee verteld. 'Dat had ik vroeger ook, heimwee' zeg ik. 'Ik ben er overheen gegroeid.' en ik glimlach even. 'Ik ga me even omkleden,' zeg ik. Ik loop naar de badkamer en kleed me om. In 5 minuten ben ik helemaal klaar en kom ik weer naar buiten. Ik ga gewoon in kleermakerszit op Daniël's bed zitten. Ik vraag me af of we samen slapen, in een bed. Of dat ik gewoon het aparte bed neem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik trek haar tegen me aan en bedenk bitter hoe dicht ze er wel niet bij zit. Ze zal me wel nog zien... als ik het overleef. Ik leg mijn wang op haar hoofd en dring de tranen weg. Ik ben een man, ik mag niet huilen. Mijn omhelzing voelt wanhopig aan, alsof het alles is wat me nog overeind houdt en misschien is het dat wel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik trek me een beetje van hem vandaan en zoen teder zijn lippen. Het was een hel vandaag maar ik voel me beter nu hij weer bij me is. 'Ik hou van je.' prevel ik zachtjes en glimlach nu naar hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    | Heel erg. XD |
    Timo.
    Timo's mond viel open toen Amare's mooie stem begon te zingen en haar vingers op de piano speelden. Ze klonk bij elke noot zelf zekerder en zo werd ook Timo's glimlach mooier. Amare leek echt te genieten met haar ogen gesloten en Timo werd blij vanbinnen.


    [ Ik moet aan peter pan denken.. ik weet niet waarom -.- ]

    Amare

    Toen ik mijn uithaal had gemaakt werkte ik het lied af en stopte ik tot het punt dat ik niet verder kon. Ik zuchtte. 'Dit is wat ik tot nu toe heb.' mompelde ik en ik verbeterde een paar dingen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "Ik ook van jou." fluisterde ik zacht. Ik bleef haar vasthouden en sloot gepijnigd mijn ogen. Ik zou het ritueel moeten doorstaan. Ik kon haar niet achterlaten.
    "Ontzettend veel."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |Omg... Ik weet ook niet waarom. XD |
    Timo.
    Timo klapte in zijn handen. "Het is prachtig." zei hij. "Je hebt een ongelofelijke stem. Ze kunnen niet anders dan je op die school toelaten." zei hij.


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    'Wat ben je nu eigenlijk gaan doen?' vraag ik zachtjes en duw hem zachtjes naar achteren zodat hij op mijn bed zit en ik ga naast hem zitten. Ik kijk even naar de nog steeds slapende Jake. Volgens mij blijft hij zelfs slapen als de de wereldoorlog zou uitbreken. Ik schud even kort mijn hoofd en kijk Axton dan weer aan;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sla mijn arm om haar heen. Ik kon haar niet loslaten nu. Ik haar warmte nodig.
    "Ik ben met mijn vader gaan babbelen... We hebben het op een akkoord gegooid." zeg ik zacht. Ik laat me doodmoe achterover zakken en trek haar mee, door mijn arm die om haar heen lag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amare

    Ik lachte. 'Dat weet k niet, het is ehm..heel veel goede mensen komen en als ze mijn lied nou niet goed vinden?' zei ik toen en raakte lichtjes in paniek .


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi Parker
    'Je ribben.' protesteer ik even maar ik laat het maar. Ik weet dat hij toch niet zal luisteren. Voorzichtig kruip ik tegen hem aan. 'Wil je slapen?' vraag ik hem en trek het deken over ons heen. Ik heb persoonlijk geen slaap meer nodig. Ik heb genoeg geslapen zelfs met die nachtmerrie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Die engel heeft mijn ribben genezen." hielp ik haar herinneren en trek haar opnieuw heel dicht tegen me aan.
    "En ja... slapen klinkt niet verkeerd." Ik leg mijn kind op haar hoofd en omdat ze mijn gezicht toch niet kon zien, liet ik de tranen maar even stromen. Nja, zelfs een man had dat even nodig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Prisoner schreef:
    Amare

    Ik lachte. 'Dat weet k niet, het is ehm..heel veel goede mensen komen en als ze mijn lied nou niet goed vinden?' zei ik toen en raakte lichtjes in paniek .


    Timo.
    "Amaar," begon Timo. "Iedereen gaat je nummer mooi vinden." zei hij. "En als je niet zeker bent kunnen we nog altijd aan meneer Brown vragen of je je nummer mag zingen op het Herfstbal." zei Timo. "Dat is eigenlijk geen gek idee." Timo grijnsde. "Zo kom je van je plankenkoorts af."


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik kijk naar nathan als Daniël over zijn heimwee verteld. 'Dat had ik vroeger ook, heimwee' zeg ik. 'Ik ben er overheen gegroeid.' en ik glimlach even. 'Ik ga me even omkleden,' zeg ik. Ik loop naar de badkamer en kleed me om. In 5 minuten ben ik helemaal klaar en kom ik weer naar buiten. Ik ga gewoon in kleermakerszit op Daniël's bed zitten. Ik vraag me af of we samen slapen, in een bed. Of dat ik gewoon het aparte bed neem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik snak nog steeds naar wat buitenlucht maar besluit te wachten tot Axton slaapt. Hij heeft zijn slaap nodig. Zachtjes maak ik tekeningetjes op zijn borstkast met het topje van mijn vinger. Ik heb ergens gehoord dat dat rustgevend werkt. Nu eens kijken of het inderdaad zo is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'