• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    'Wat, nee nee nee.' zei ik snel. Herfstbal? Is hij nou helemaal gek geworden? Ik schrok me dood toen iemand op de deur klopte. Het was meneer Brown. Godverdomme, perfecte timing. 'Hey jongens, ik hoorde iemand zingen en het klonk onwijs goed.' Ik keek snel weg en gaf Timo een - Waag het - blik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    | *evil smile* |
    Timo.
    Timo sprong overeind en liep naar de directeur. "Dat was Amare, meneer." zei hij en keek Amare niet aan. "Ze wil graag zingen op het Herfstbal. Kan dat? Ik hoorde dat Ed Sheeran kwam enzo."


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik kijk naar nathan als Daniël over zijn heimwee verteld. 'Dat had ik vroeger ook, heimwee' zeg ik. 'Ik ben er overheen gegroeid.' en ik glimlach even. 'Ik ga me even omkleden,' zeg ik. Ik loop naar de badkamer en kleed me om. In 5 minuten ben ik helemaal klaar en kom ik weer naar buiten. Ik ga gewoon in kleermakerszit op Daniël's bed zitten. Ik vraag me af of we samen slapen, in een bed. Of dat ik gewoon het aparte bed neem.


    Daniël

    Tien Sky weer op mijn bed ging zitten trok ik haar een eindje verder tegen me aan terwijl ik Nathan met zijn koptelefoon op zacht 'And she Will be loved, and she Will be loved...' singen, hij kon best goed singen alleen liet hij het aan beina niemand horen. 'Waar wil je slapen?' fluister ik in sky's oor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik zucht zachtjes als ik haar vingers over mijn borstkas voel glijden. Traag maar zeker ontspannen al mijn spieren en vallen mijn ogen dicht.
    Met mijn wangen nog steeds vochtig en mijn armen om Alexi heen, val ik in slaap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Als ik zeker weet dat hij slaapt maak ik me voorzichtig los uit zijn armen en kruip over hem heen. Ik pak de zaklamp terug en de slippers. Op de toppen van mijn tenen sluip ik naar buiten en doe dan mijn slippers aan. Ik loop over het schoolplein naar het bos en knip de zaklamp aan. Voorzichtig baan ik me een weg naar het meer. De sterren en de maan weerspiegelen zich op het water. Het is magisch. Ik laat me in het gras zakken en kijk nadenkend naar het water.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Ik sta op en trek mijn pyjama uit zodat ik alleen nog maar in mijn ondergoed sta. Ik laat de zaklamp aanliggen en leg hem op mijn kleren zodat ik ze terugvind. Ik loop naar het water en spring ik het koude water. Ik moet afkoeling hebben. Axton vermoord me misschien wel dat ik 's nachts zonder hem hier ronddwaal en zwem maar dat zijn zorgen voor later.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:22 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    Ik keek met grote ogen aan. ' Wat.' Zei ik toen en de directeur keek me aan. 'No dat is dan afgesproken .' Zei mnr. Brown en liep weg. 'Timo! ' riep ik toen en keek hem aan. 'Serieus?!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo.
    Timo haalde onschuldig zijn handen op en lachte. "Ik deed wat ik moest doen Amaar." zei hij lachend en liep fluitend het muzieklokaal uit.


    kindness is never a burden.

    Amare .

    Ik bleef versteld achter. Godver serieus? Ik ging achter de piano zitten en probeerde het lied af te maken. Alsof ik opeens weer open stond. Alles ging vloeiend uit mijn hand en ik glimlachte toen ik het af had geschreven. Misschien ging dit me nog lukken ook.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi Parker
    Ik stap terug het water uit na een tijdje en loop naar het licht. Mijn kleren doe ik terug aan en ik loop terug naar school. Ik stop met rennen als ik een gedaante voor de deur heen en weer zie lopen. Fuck. Ik loop de andere kant op en zoek naar het badkamerraampje die nog open staat. Ik zet mijn voet op een steen en duw me af. Na een paar keer proberen kan ik me door het raampje wurmen en sta ik in de badkamer. Ik trek mijn kleren uit en het natte ondergoed. Ik pak een slipje en doe dat aan met daarboven mijn pyjama. 'Dat is beter.'mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël

    Tien Sky weer op mijn bed ging zitten trok ik haar een eindje verder tegen me aan terwijl ik Nathan met zijn koptelefoon op zacht 'And she Will be loved, and she Will be loved...' singen, hij kon best goed singen alleen liet hij het aan beina niemand horen. 'Waar wil je slapen?' fluister ik in sky's oor.


    Sky
    Ik glimlach als ik Nathan hoor zingen. En ik kijk naar Daniël als ik terug fluister: 'Maakt mij niet uit.' ik glimlach verlegen. Ik had nog nooit met een jongen in 1 bed geslapen. Ik kijk verlegen weg van Daniël. En kan nog maar net voorkomen dat ik ga blozen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Maakt mij niet uit' Fluisterd Sky terug waarna ze wegkijkt, 'Mooizo, dan blijf je hier' Fluister ik grijnzend waarna ik mijn handen om haar een sla, 'Vertel eens wat over jezelf' Fluister ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Als ik uiteindelijk in slaap ben gevallen heb ik geen dromen. Ik voel me wel onrustig in me slaap. En ik weet niet waardoor. Als ik de volgende morgen wakker word heb ik het gelijk koud. Dekens van me afgeschopt in mijn slaap. Ik sta op en zie dat Matthew's bed leeg is. Half slapend loop ik richting de badkamer. Ik draai de deurknop om maar de deur gaat niet open. Ik schud een beetje aan de deur. Dan hoor ik douchestralen. 'Maaatthheww,' zeg ik zeurend. 'Het is al erg genoeg dat je op dezelfde kamer ligt, nu neem je ook nog de badkamer in.' ik zucht en loop terug naar mijn bed. Ik laat me erop vallen. Dan hoor ik de douche uit gaan. Ik zucht weer en pak spullen bij elkaar. Matthew komt naar buiten met alleen een handdoek om. Ik moet toegeven, dat doet hij express, want hij heeft wel een goed lichaam. Ik loop langs hem heen en als ik hem net passeer zegt hij: 'Jouw beurt schoonheid.' ik negeer hem en doe de deur achter me dicht en op slot. Ik douche me snel en kleed me aan. Dan stap ik weer naar buiten, keur Mattew geen blik waardig, en loop de deur uit op weg naar de eetzaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik glimlach als hij zijn handen om me heen slaat. 'Vertel eens wat over jezelf,' fluistert hij. Ik denk even na.. 'Ik ben Sky Leslie White,' fluister ik. 'Een mens, 17 jaar. En ik houd van tekenen en van ene Daniël. Ken je die toevallig? Hele lieve jongen.' zeg ik nog steeds fluisterend. 'Wat wil je allemaal weten? Mijn lievelingskleur is oranje, ik ben bijna altijd wel vrolijk. Ik heb lichtbruin haar en bruin groene ogen.' ik vraag me af of Nathan dit allemaal kan verstaan, ondanks dat ik fluister. 'Ik praat eigenlijk nooit over mezelf.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    In de eetzaal is het nog niet heel erg druk. Ik wrijf even in mijn ogen, ik ben nog redelijk moe. Ik pak een chrossaint en wat water en loop naar een leeg tafeltje. Ik kijk uit het raam naar buiten. Volgens mij wordt het vandaag een zonnige dag. Ik zucht even en eet dan langzaam mijn chrossaint.

    [Ik weet dat Timo en Amare nog op de vorige dag zitten ^^ daarom stuur ik Les nog niet naar les hahahah, woordgrap ;D sorry xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.