• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniël

'Een cadeau, dit meen je toch niet? Ik ben ook gelukkig zonder cadeau's hoor''Zegt ze glimlachend waarna ze een kus op mijn wang drukt 'Dat is lief' Vervolgt ze, 'Ik had je wat belooft, mischien dat je het je nog herinnerd' Zeg ik grijnzend waarna ik haar een kus op haar lippen geef.

Don't be like the rest of them, darling

Elena. || Engel.
    Elena liep de trap op. Josh was waarschijnlijk alvast in hun kamer. Ze rende de gang in en zag hem staan bij de kamer van Alexi. "Hoi, Josh! Hee Alexi!" zei ze vrolijk.

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:29 ]

kindness is never a burden.

Joshua Devine
    'Aangenaam kennismaken.' lach ik haar toe en ga naast haar staan. 'Mag ik?' vraag ik wijzend naar de stoel. Ze knikt en ik ga naast haar zitten.
    'Wat is er met hem aan de hand?' vraag ik haar en blik even naar de jongen in het bed. Demon. Ik kijk haar even geschrokken aan en herstel me dan. Dat bedoelde El. met die demon die een mens zwanger gemaakt had.

Alexi
    'Hij slaapt.' zeg ik. 'Hey Elena.' glimlach ik haar dan toe.

Joshua Devine
    'Hi El.' zeg ik. Ik maak haar duidelijk dat ze wel op mijn schoot mag komen zitten.

Sky Leslie White
    Ik denk na, wat had hij me ook alweer beloofd... Dan schiet het me te binnen. 'Nee... Dat zou ik nooit van mijn leven kunnen aannemen!' roep ik uit. 'Meen je dat?'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Elena. || Engel.
    Elena rook de vieze geur van demonen en meteen viel haar blik op Axton die in het bed lag. Ze haalde haar neus op en keek toen naar Joshua. "Dus, we delen een kamer?" vroeg ze hoopvol en ging op Joshua's schoot zitten.

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:33 ]

Joshua Devine
    'Ja inderdaad.' zeg ik met een glimlach. Alexi zit er maar wat bij dus ik besluit haar even alleen te laten. 'El, wil je me rondleiden?' vraag ik haar en sta op. 'Lexi, doe niets stoms he.' zeg ik dan nog en verlaat met Elena de kamer.

jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik denk na, wat had hij me ook alweer beloofd... Dan schiet het me te binnen. 'Nee... Dat zou ik nooit van mijn leven kunnen aannemen!' roep ik uit. 'Meen je dat?'

Daniël

'Nee... Dat zou ik nooit van mijn leven kunnen aannemen! Meen je dat?' Vraagt ze, zo te horen herinnerde ze het zich weer. 'Tuurlijk, ik had het je belooft toch? En daarbij, je zou wel moeten want de vliegtuig tickets ligen al klaar' Zeg ik grijnzend.

Elena. || Engel.
    Elena knikte en stond op. "Tuurlijk." Ze zou haar rondleiding beginnen hier, in de slaapgang. "Dus dit is, zoals je ziet, de gang met alle kamers waar iedereen slaapt. Er is nog een oud gedeelte aan de andere kant van de school maar daar komt niemand meer, meer zelfs ; ze zeggen dat het er spookt." Grijnzend keek Elena naar Joshua.

Joshua Devine
    'El. toon me dat gedeelte!' zeg ik vrolijk. Ik hou van mysterieuse dingen.

Sky Leslie White
    Ik sla mijn armen om Daniël's nek en knuffel hem. 'Ik kan het gewoon niet geloven,' zeg ik tegen hem. Ik laat hem los en kijk hem aan, met een brede glimlach. 'Vandaar dat Nathan vroeg of ik een paar dagen school kan missen. Zal de schoolleiding dat niet doorhebben?' en ik druk mijn lippen weer op die van hem. En kijk hem daarna weer aan.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Elena. || Engel.
    "Het is verboden," protesteerde ze,"En daarbij, het bevind zich vlak boven de directeur's kantoor. Ik wil nog niet sterven." Elena trok Joshua mee naar beneden en toonde hem de kantine, de klassen en het secretariaat.

Joshua Devine
    'Kom op El.! Sinds wanneer ben jij zo'n engeltje.' Ik grinnik bij mijn woordkeuze.

Daniël

'Ik kan het gewoon niet geloven, vandaar dat Nathan vroeg of ik een paar dagen school kan missen. Zal de schoolleiding dat niet doorhebben?' Vroeg ze waarna ze haar lippen op zie van mij drukt, 'En daarbij, mijn ouders wonen in Italië.' Voegde ik er aan toe, 'De schoolleiding vind het vast niet erg'