• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

JokerBaby schreef:
    (...)
    {Ja, misschien kan hij zijn vader deze keer aan. xD}

[Hehe. ]

kindness is never a burden.

Poeh schreef:
    Elena • Engel.
    Elena haalde haar schouders op. "Een demon heeft al een kind verwekt bij een mens en twee demonen zijn een koppel." zei ze. "Voor de rest niet zo veel. Waar zat jij de voorbije 2 dagen?"

Joshua Devine
    'New York. Mijn zus had een klein probleempje met Maïke, haar dochtertje. Ze wilde niet eten.' Ik rol met mijn ogen. 'Ze had niet door dat Maïke gewoon geen broccoli lustte.'

Axton
    Ik voelde iets branden tegen mijn been. Hij had dus net mijn broek in brand gestoken. Ik klopte het zwart-blauwe vuur uit en verbrandde ondertussen mijn handen ook.
    "OK." zuchtte ik gewoon. "Gedaan met niets doen." mijn stem klonk rustig, o zo rustig. "Jij blijft van Alexi af, begrepen? IK MAAK JE KAPOT!"
    Hetzelfde allesverslindende vuur kwam nu uit mijn handen en wikkelde zich om de schaduw die mijn vader voorstelde heen. Ik kon hem wegsturen.
    Als ik nu even mijn best deed. Het kostte veel energie en hij kon na 3 dagen weer terugkomen, maar ik zou zorgen dat hij tenminste nu weg was.
    Ik schreeude het uit, terwijl het vuur erger en erger rond hem brandden en steeds dichter en dichter op hem af kwam. Het laaide hoog op en na enkele minuten klonk er een luide knal. Het vuur en mijn vader waren verdwenen, net als de rest van de wereld, want alles werd zwart voor mijn ogen. Ik zeeg neer op mijn knieën. En met de gedachte dat Alexi veilig was, gleed ik weg in de duisternis

{moest het even snel afmaken, moet weg dus xD}

“To live will be an awfully big adventure.”

Sky Leslie White
    Ik kijk Alexi aan en zeg: 'Zorg dat de baby in veiligheid komt. Ik blijf je hier dekking geven. En let op Axton.' en ik draai Alexi om waarna ik haar in de richting van de school duw. 'Loop die kant uit, gewoon rechtdoor. En laat me raden, Axton is een demon?' maar ik wacht haar vraag niet af en zeg: 'Ren desnoods.' en ik duw haar nog een stuk die kant op waarna ik me omdraai en voor de boom loop, schuin achter Axton. Kijkend naar zijn vader. Die ineens verdwijnt en Axton die instort. Ik ren naar Axton en verband mijn vingers, hij is heet. Maar ik zet door en zet Axton in de zit stand. Dan verbrand ik me weer maar ik zet door. Ik til hem op en draag hem dan in de richting van de school waar ik Alexi ook ondertussen zie.

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 12:46 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Elena • Engel.
    Elena schoot in de lach,"Je meent het." En keek toen glimlachend naar Joshua. "Fijn je te zien, Josh." zei ze en vroeg toen of Josh al een kamer had. "Waarschijnlijk niet, maar kan wel."

-Nevermind

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 12:47 ]

Don't be like the rest of them, darling

[Ik moet gaan, Baaibaaaii ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi Parker
    Ik ren en ren. Ik voel me schuldig over Axton maar ik moet Sky haar bevel opvoeren. Ik wil het kindje niet in gevaar brengen. Op het grasveld voor het school zak ik in elkaar van de emotie. Axton's vader haat me echt. Sky weet dat Axton een demon is.

Nathan

Ik volg Sky die Axton draagt, 'Je verbrand je nog, laat mij maar' Zei ik en zonder op een andwoord te wachten nam ik hem van haar over, mij deed de warmte niets.

Joshua Devine
    'Nee nog geen kamer.' glimlach ik en zet mijn zonnebril op.

Alexi Parker
    Ik kijk verschrikt op als ik Nathan met Axton in zijn armen het grasveld op zie lopen. Ik spring recht en ren naar hen toe. 'Nathan, hoe is het met hem?'

Elena.
    Zuchtend duwde ze de deur van het schoolgebouw open en liep naar binnen. "Daar is de administratie, misschien moet je daar eerst naartoe ik ga naar buiten." zei ze en huppelde het schoolgebouw terug uit.

Nathan

'Het gaat wel, hij heeft gewoon teveel kracht gebruikt en is daardoor uitgeput' Leg ik uit aan Alexi, na een tijdje zou hij er wel bovenop komen, hooguit een dag.

Joshua Devine
    'Ok zie El.' lach ik en loop naar de administratie.

Alexi Parker
    Ik knik 'Nathan? Wil je hem naar onze kamer dragen? Ik denk niet dat ik hem kan dragen.' zeg ik zachtjes en kijk hem aan.

Joshua Devine
    'Hallo? Ik ben Joshua Devine.' zeg ik en de vrouw achter de balie knikt. 'Dit is je lessenrooster en je kamersleutel. We hebben begrepen dat u en mevrouw Ramirez elkaar kennen. Dus jullie delen een kamer.'