• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik loop de kamer binnen en loop door naar de badkamer. Ik pak daar een potje brandwondenzalf en smeer het erop. Dan loop ik naar de kantine en pak wat te drinken waarna ik zuchtend aan een tafel ga zitten


    [Iemand Sky meeten? ^^]


    Daniël

    'Heey' zeg ik glimlachend waarna ik naast haar ga zitten, 'Je weet dat die zalf amper helpt?' Vraag ik grijnzend als ik naar haar handen kijk ik leg mijn hand kort op een paar van de brandwonden en ze zijn weg als ik hem eraf haal.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan

    'Zwitserland is prima' Zeg ik met een korte glimlach waarna ik de kamer uitloop, ik verheugde me op Sky's verjaardag natuurlijk zou ik mee gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik glimlach en trek haar zachtjes uit de douche. 'Mag ik je afdrogen?' lach ik en kijk haar aan .


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik kijk op maar Daniël, hij komt naast me zitten en legt dan kort zijn hand kort op mijn arm. Wanneer hij zijn handen er weer vanaf haalt is het weg.Ik kijk hem verbaasd aan en zeg dan: 'Naturlijk,' en ik zicht even waarna ik glimlach. 'Oke, Daniël, vertel op, waarom wil je mijn verjaardag weten?' en ik kijk hem vragend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik lach even naar hem en geef mijn handdoek dan aan hem waarna ik de douche af zet. 'Sure,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik glimlach even en ga dan naast Axton's bed zitten. 'Waarom deed je dat Ax. Nu lig je hier weer.' zucht ik. Ik weet dat hij me niet hoort nu dus waarom zou ik het niet gewoon zeggen. 'Je ligt nu nog meer in boel met je vader dan ervoor.' Al was het wel lief dat je me zocht.' voeg ik er glimlachend aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Oke, Daniël, vertel op, waarom wil je mijn verjaardag weten?' Vraagt ze nieuwschierig, 'Als ik het je vertel is de verassing eraf' Zeg ik grijnzend, 'Dat wil je me toch niet aandoen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Dank je.' glimlach ik en droog eerst haar haar. Dan haar armen en en dan haar bovenlijf en dan haar benen. 'Droog.' lacht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'En je wilt het mij wel aandoen dat ik twee weken vol nieuwsgierigheid moet wachten?' vraag ik lachend. 'Hoe kan ik je op andere gedachten brengen?' vraag ik grijnzend. En ik druk een kus in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Dankje,' zeg ik lachend. En ik trek een blouse en een jeans en trek die aan. Ik kijk glimlachend naar Jake, die nog naakt is. Hij heeft echt een heel goed lijf. En hij is mijn vriendje. En trots kijk ik naar hem. 'Volgens mij is het ook bijna tijd om avond te gaan eten, of nog niet?' vraag ik aan hem.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Devine
    Ik loop met mijn sleutel naar de kamer en drop daar mijn gerief. 'Even wat mensen leren kennen.' glimlach ik en loop naar een willekeurige deur.
    Ik klop zachtjes en open dan de deur. Ik zie een meisje naast het bed van een jongen zitten en zachtjes in haarzelf praat.
    'Hallo. Ik ben Joshua Devine, maar noem me maar Josh. En jij bent?' vraag ik vriendelijk.

    Alexi Parker
    'Alexi Parker, maar sommige noemen me Lexi.' zeg ik en knik de jongen toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'En je wilt het mij wel aandoen dat ik twee weken vol nieuwsgierigheid moet wachten? Hoe kan ik je op andere gedachten brengen?' Vraagt ze grijnzend waarna ze een kus in mijn nek drukte. 'Daar zou ik waarschijnlijk wel mee kunnen leven' Zeg ik grijnzend, 'Ben je altijd zo als iemand je een cadeau voor je verjaardag wil geven?' Vraag ik haar grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Bijna' glimlach ik en droog me af. Ik trek mijn t-shirt en jeans en boxer weer aan en ga even met mijn hand door mijn haar.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik kijk hem aan, 'Een cadeau?' vraag ik aan hem. Daar heb ik geen moment aan gedacht. 'Dit meen je toch niet?' vraag ik glimlachend. 'Ik ben ook gelukkig zonder cadeau's hoor.' en ik druk mijn lippen kort op zijn wang. 'Dat is lief.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem en trek hem dan mee de badkamer uit. 'Oke, wat wil je doen?' vraag ik aan hem.'Eten? Ronddwalen door de gangen? Whatever?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.