• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk even naar Jake, 'Ja, ja dat klopt.' zeg ik. 'Waarom moet er precies dit jaar iemand bij mij op de kamer worden gelegd?' en dan bedenk ik iets gemeens. 'We kunnen er ook voor zorgen dat hij niet meer op de kamer met mij wilt.' en ik grijns naar Jake. 'We zijn niet voor niets demonen.'


    Jake Sadler
    Ik kijk haar aan. 'Wat is je plan?' vraag ik haar en drink even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik word me weer bewust van mijn omgeving. Van de zachte dekens, die over me lagen. Ik knipperde zacht met mijn ogen en kreunde toen het zonlicht me verblindden en voor een pijnscheut in mijn hoofd zorgde.
    Ik leg mijn hand op mijn voorhoofd, open mijn ogen en wil rechtop gaan zitten


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ik zou blijven liggen als ik jouw was.' zeg ik zachtjes als ik zie dat Axton weer bij kennis is. Ik schrijf nog vlug iets op en leg het boekje aan de kant.
    Ik ga op de rand van zijn bed zitten. 'Gaat het wel?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ging toch met een ruk rechtop zitten, toen ik me alles weer herinnerde. Ik keek schichtig om me heen.
    "Is het gelukt? Is hij weg?" vroeg ik met hese stem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ja, hij is weg.' glimlach ik en duw hem zachtjes weer in de kussens.
    'Nathan heeft mijn arm genezen.' zeg ik zachtjes. 'Dank je, ookal zou je nu in betere staat geweest zijn als je er niet tussenin was gekomen.' zeg ik met een kleine glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet toch weer gaan, ik ga zwemmen, adios]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Nee, want dan zou ik naar jou begrafenis moeten gaan. dacht ik, maar ik zei het niet luidop. Ik wou haar niet bang maken.
    Ik liet toe dat ze me in de kussens duwde en keek haar aan.
    "Alles goed?" vroeg ik voor de zekerheid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ja' zeg ik zachtjes 'Je moet je om mij geen zorgen maken. Jij bent er erger aan toe. Gaat het wel? Het heeft je veel energie gekost om hem weg te krijgen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Het is maar energie, die komt vanzelf weer terug." maar ondertussen had ik nog niet gezegd dat het goed ging. Nee, integendeel. Ik trilde nog steeds na van de confrontatie met mijn vader. Ook al leek ik de moment zelf zo rustig, ik was gewoon doodsbang. Altijd al liet ik mijn vader over me heen lopen en om nu te moeten opstaan en... hem te vermoorden, dat was niet simpel. Want hij moest dood. Over 3 dagen zou hij terugkomen en dan... dan had ik geen andere keus. Het was hij of Alexi.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    'Waarschijnlijk worden we het daar toch niet overeens' Zeg ik grijnzend, zij was veel knapper, in alle mogelijke manieren. 'Kun je het nog aan twee weken te wachten?' Vraag ik haar grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'We kunnen het daar best over eens worden,' zeg ik grijnzend terug. 'Als je maar gewoon toegeeft dat jij jet bent.' en ik kijk hem lachend aan. 'Ik kan best nog wel twee weken wachten.'

    [Mu ga ik echt weg ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Axton
    "Het is maar energie, die komt vanzelf weer terug." maar ondertussen had ik nog niet gezegd dat het goed ging. Nee, integendeel. Ik trilde nog steeds na van de confrontatie met mijn vader. Ook al leek ik de moment zelf zo rustig, ik was gewoon doodsbang. Altijd al liet ik mijn vader over me heen lopen en om nu te moeten opstaan en... hem te vermoorden, dat was niet simpel. Want hij moest dood. Over 3 dagen zou hij terugkomen en dan... dan had ik geen andere keus. Het was hij of Alexi.


    Alexi Parker
    'Wil je thee of zo? Lieverd je bent helemaal gestrest.' vraag ik

    [moet weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ok bye!}
    Axton
    "Ik lust geen thee." mompel ik en ik zou haar sowieso niet laten weg gaan zonder mij erbij.
    "Ik wil jou." Ik trek haar in mijn armen en voel mijn spieren traag ontspannen. Mijn hartslag krijgt terug een normaal ritme en mijn ademhaling wordt constant.
    Ik had gewoon haar even nodig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Poeh schreef:
    (...)

    Timo.
    "Perfect," zei ik en parkeerde de auto zorgvuldig. Ik vluchtte de auto uit zodat ik Amare's deur kon openen en glimlachte. "Ma'am," zei ik en hield uitnodigende de deur open.


    Amare Eastwood

    Ik grinnikte, 'Thank u.' zei ik toen en stapte de auto uit. 'Where do we go first?' vroeg ik en keek hem aan. 'Pub or..?' zei ik en pakte mijn pinpas uit mijn dashboard. Zolang niemand iets nazocht in mijn auto had ik geluk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'We kunnen het daar best over eens worden,' zeg ik grijnzend terug. 'Als je maar gewoon toegeeft dat jij jet bent.' en ik kijk hem lachend aan. 'Ik kan best nog wel twee weken wachten.'

    [Mu ga ik echt weg ^^]


    Daniël

    'Zoals ik net al zei: Daar worden we het niet over eens' Zei ik grijnzend, 'Mooizo'


    Don't be like the rest of them, darling