• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Daar had Nathan het al oven, aangezien hij hem de eerste keer ook al gehoplen had.' Andwoorde ik, 'Wanneer vertrekken we? Op de dag van mijn verjaardag of?' Vroeg ze terwijl ze de kantine rondkeek. 'Het maakt mij niet veel uit, er zit een datum aan de tickets ze zijn gewoon simpelweg een halfjaar geldig'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Dat is handig,' glimlach ik. Wauw, ik had nog nooit zo groot cadeau gekregen. Hoewel ik het nog steeds niet echt kan geloven. 'En het is geen grapje?' vraag ik voor de zekerheid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach naar Jake, 'Dat is best lief.' en ik ga aan de lege tafel zitten. De jongen die bi Jake en mij was binnen gevallen keek nog steeds naar me. Maar dat ziet Jake niet. Gelukkig. Ik neem een hap eten en zeg dan, wanneer ik mijn mond leeg heb, 'Die jongens hebben niets om naar te staren. Ik ben maar een meisje, die lopen hier meer.' en ik neem nog een hap en daarna een slok drinken.


    Jake Sadler
    'Ja, maar jij bent wel de mooiste die hier rondloopt.' zeg ik glimlachend en eet wat van mijn pasta.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Waarom zou ik er een grapje over maken?' Vroeg ik grijnzend, 'En daarbij, ik had mijn ouders toch al moeten beloven dat ik weer eens langs zou komen' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik bloos even en zeg dan: 'Dan moeten ze alsnog naar iemand anders staren,' en ik grijns even. Ik eet verder en kijk om me heen. Nog steeds kijkt die jongen naar me. Dan staat hij op en ik denk dat hij weg gaat. Maar hij loopt richting ons. En dan staat hij stil bij onze tafel. Ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Hallo,' begint de jongen. 'Ik vraag me af of ik nu wel normaal mijn kamer binnen kan?' en ik kijk even naar Jake. De jongen van vanmiddag. Jake herkent hem vast ook wel. 'Het is ook mijn kamer.' zeg ik terug. En ik eet verder. 'En je mag best de kamer in. Wij zitten nu hier.' en ik eet verder. En ik kijk van hem weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik kijk hem met een stralende glimlach aan, en ik voel me heel erg verliefd. Meer zelfs, ik hou van Daniël. Al dat ingewikkelde gedoe rondom engelen kan me niets schelen als ik maar met Daniël ben. 'Wauw,' zeg ik zacht. 'Je bent echt geweldig. En lief.' en ik kijk even weg waarna ik zeg: 'En grappig en knap en leuk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan, adios amiga' ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Wauw, je bent echt geweldig. En lief. En grappig en knap en leuk.' Zegt ze zacht terwijl ze wegkijkt, 'Jij bent al dat en meer' Zeg ik grijnzend waarna ik een kus op haar lippen druk.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Ik moet gaan, adios amiga' ^^]


    {Bye Jaimy-chan.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    De jongen druipt het af en rustig eet ik verder.
    'We krijgen nu bijna geen privacy meer.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ben er weer xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik kijk even naar de slapende Axton en pak dan een schriftje uit mijn nachtkastje. Ik begin te schrijven wat de laatste dagen is gebeurt. Vanaf het punt dat mijn ouders besloten hadden me hier te droppen tot het punt dat Nathan het bos uit liep met Axton in zijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik glimlach terwijl ik hem terug kus. Volgens mij heb ik het beste vriendje ooit. Ik weet het wel zeker. 'Maar er is 1 ding verschil, jij bent het leukst van ons twee.' en ik druk nog kort even mijn lippen op die van hem waarna ik verder drink van mijn fruitsap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk even naar Jake, 'Ja, ja dat klopt.' zeg ik. 'Waarom moet er precies dit jaar iemand bij mij op de kamer worden gelegd?' en dan bedenk ik iets gemeens. 'We kunnen er ook voor zorgen dat hij niet meer op de kamer met mij wilt.' en ik grijns naar Jake. 'We zijn niet voor niets demonen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Waarschijnlijk worden we het daar toch niet overeens' Zeg ik grijnzend, zij was veel knapper, in alle mogelijke manieren. 'Kun je het nog aan twee weken te wachten?' Vraag ik haar grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling