• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena. || Engel.
    "Sinds 319 jaar, dank je wel." zei Elena en huppelde naar buiten. "Het schoolplein en links het bos, waarin mysterieuze dingen gebeuren." Ze lachte vrolijk, hield ervan Joshua te pesten.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:45 ]


    kindness is never a burden.

    Joshua Devine
    'Ja vast. Oke toon me nu dat deel, allerliefste Elena.' lach ik en trek haar terug het gebouw in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Je ouders wonen in Italië?' vraag ik hem. 'Zijn zij ook engelen?' ik zag al voor me om een vliegtuig in te gaan. Dat heb ik nog nooit gedaan. 'Ga je me dan ook aan ze voorstellen?' vraag ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem en trek hem dan mee de badkamer uit. 'Oke, wat wil je doen?' vraag ik aan hem.'Eten? Ronddwalen door de gangen? Whatever?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oeps]
    Jake
    'Eten is goed.' zeg ik en pak haar hand vast. Samen lopen we naar de kantine en weer word Leslie aangestaard door verschillende jongens. Fantastisch.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Je ouders wonen in Italië? Zijn zij ook engelen? Ga je me dan ook aan ze voorstellen?' Vroeg ze, 'Ja, verschikkelijk zorgzame en iritante engelen' Zei ik grijnzend, 'Als jij dat wilt' Vervolg ik grijnzend
    .


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik dacht al dat je er overheen gekeken had ofzo ^^]
    Leslie Day
    Samen lopen we hand in hand de kantine In en weer kijken, of eigenlijk meer staren, er jongens naar me. Ik zucht even en kijk naar Jake. 'Je bent hopelijk niet jaloers?' vraag ik met een kleine glimlach aan hem. Dan zie ik de jongen die vanmiddag de kamer bij ons binnen kwam zitten. En hij kijkt naar me, maar ik kijk van hem weg. Ik pak een dienblad en zet daar een bord op. Ik loop naar het eten en pak wat pasta. En ook fruitsap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elena. || Engel.
    "Jij neemt ook geen nee aan, do you?" grijnsde ze en zuchtte toen. "Goed, maar als we gesnapt worden schuif ik alles op jou."


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    'Eigelijk wel.' mompel ik 'Dat ze hun eigen vriendin zoeken om naar te staren.'
    Ik pak hetzelfde als Leslie en volg haar dan naar een leeg tafeltje.

    Joshua Devine
    'Oke deal.' lach ik en huppel bijna.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Weten ze van me af?' vraag ik aan Daniël. 'En ook dat ik een mens ben, geen engel.' en ik kijk naar Daniël. Dan valt me iets te binnen. 'Ik heb een demon gezien.' dan zie ik Jake binnen komen met een meisje, een mooi meisje. En ook dat verschillende jongens naar haar staren. Misschien een nieuwe prooi van Jake. Ze lopen hand in hand, normaal is Jake van de vluggertjes, gewoon een nacht en dan weg. Maar misschien gebruikte hij haar dit keer langer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elena. || Engel.
    Elena grinnikte en liep met grote passen de trap op. Ze sloeg telkens een trede over en was, toen ze boven stond, totaal uitgeput. Ze liep door de gang op de voet gevolgd door Joshua en ging toen weer een trap op.


    kindness is never a burden.

    [Ik moet gaan, mijn ma zaagt. Vanavond ben ik er misschien terug. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Jake, 'Dat is best lief.' en ik ga aan de lege tafel zitten. De jongen die bi Jake en mij was binnen gevallen keek nog steeds naar me. Maar dat ziet Jake niet. Gelukkig. Ik neem een hap eten en zeg dan, wanneer ik mijn mond leeg heb, 'Die jongens hebben niets om naar te staren. Ik ben maar een meisje, die lopen hier meer.' en ik neem nog een hap en daarna een slok drinken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Weten ze van me af? En ook dat ik een mens ben, geen engel?' Vraagt ze 'Ik heb een demon gezien' Vervolgd ze. 'Ja, ze weten het. Zoals ik net al zei: Ze zijn verschikkelijk iritant en dan niet alleen mijn ouders maar ook mijn zus' Zei ik grijnzend, 'Welke demon?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach naar hem, 'Misschien dat ik ze wel heel aardig vind,' zeg ik plagend. 'En de demon.. Is Axton. En zijn vader heb ik ook gezien. Die vader is de duivel hemzelf volgens mij.' en ik kijk even de kantine rond. 'Wanneer vertrekken we? Op de dag van mijn verjaardag of?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.