• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik voel zijn armen om mijn middel en glimlach. De stralen lopen over ons heen en het voelt goed zo. Ik pak een fles doucheschuim en doe zeep over mijn lijf en Jake zijn armen en ik lach even. Ik begin met wrijven van de zeep over mijn lichaam.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi Parker
    Ik schrik me rot als er plots iemand voor me staat. Nou ja iemand is veel gezegd. Het is net een soort schaduw; What the fuck? Waarom doe ik hier zo rustig over?! Er staat een fucking schaduw voor mijn neus.
    'Wie ben je?!' zeg ik dan maar en deins achter uit als hij zijn schaduwarm naar me uitsteekt.

Jake Sadler
    'Dank je voor mijn armen te wassen.' grinnik ik en pak dan de fles van haar over om mij in te wrijven met de zeep.

Joshua Devine
    Ik stap uit de taxi. Elena is hier vast al.
    Ik zucht en pak mijn tas die ik over mijn schouder gooi.

Axton
    Ik liep het bos door. Plots kreeg ik dat gevoel weer.
    "Fuck it, nee!" bromde ik. Ik begon sneller te lopen en volgde het gevoel.

“To live will be an awfully big adventure.”

{Eindelijk! Een andere mannelijke engel xD}

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Ik grinnik ook even om wat Jake zegt. Ik spoel mezelf af terwijl Jake zich wast en dan draai ik me naar Jake om. Ik zie dat hij geen boxer aan heeft, maar ik staar niet naar zijn lengte. 'Geen boxer aan zie ik,' zeg ik glimlachend. En ik spoel mezelf verder af. En druk dan kort een kusje op zijn lippen.

Alexi Parker
    Alexi hoor ik weer en nu begrijp ik dat het de schaduw is die het zegt.
    'Nee ik ben Alexi, wie ben jij?' zeg ik en probeer weg te rennen maar met elke stap die ik achteruit zet zet hij een stap vooruit.

jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik kijk nieuwsgierig naar Nathan. 'Denk je nu echt dat ik nog twee weken kan wachten?' vraag ik grijnzend. 'Dat is gewoon gemeen als je het verzwijgt!' en ik lach naar Nathan. 'Is er een mogelijkheid dat als ik Daniël de kieteldood geef, hij zal zeggen wat er is?' en ik kijk Nathan lachend aan.

Nathan

'Denk je nu echt dat ik nog twee weken kan wachten? Dat is gewoon gemeen als je het verzwijgt! Is er een mogelijkheid dat als ik Daniël de kieteldood geef, hij zal zeggen wat er is?' Vraagt ze lachend, 'Denk het niet, waarschijnlijk wil hij jouw gewoon verassen en als ik het vertel is het geen verassing meer'

Don't be like the rest of them, darling

Jake Sadler
    Ik spoel mezelf dan af en trek haar dan dichter tegen me aan.
    Zachtjes druk ik kusjes op haar lippen voor ik haar echt zoen.

Axton
    De gevoel nam toe aan intensiteit.
    Alexi, Alexi, Alexi, ging het door me heen met elke stap die ik zette. Ik rende als een gek vooruit. Bijna, ik was er bijna.

Alexi Parker
    Als ik niet verder kan lopen door een boom die me tegen houd, weet ik dat de schaduw me in zijn greep heeft. Weer houd hij zijn arm op en dit maal grijpt hij mijn bovenarm vast. Een branderig gevoel trekt door me heen en ik bijt op mijn lip om het niet uit te schreeuwen. 'Stop het. Alsjeblief, wat heb ik misdaan? Wie bent u?' snik ik zachtjes want zijn hand ligt nog steeds op mijn arm en de pijn word erger. Het is gewoon mijn arm aan het verbranden.

Axton
    Ik loop plots een open plek op. Daar zag ik waar ik het meest voor vreesde.
    "Laat. Haar. Los." door de woede werden mijn woorden afgekapt.
    De schaduw liet haar los en richtte zijn vlammend rode ogen op mij.

Sky Leslie White
    Ik glimlach even naar Nathan, 'Dan zit er niets anders op dan twee weken wachten.' en ik kijk even weg. Ik had Alexi voor bij zien komen een tijdje geleden al. En der net een bezorgde Axtob. Zal er iets aan de hand zijn? 'Ik ga even het bos in, volgens mij is er iets mis met Axton.' en ik glimlach nog even naar Nathan waarna ik naar het bos toe ren. Al snel zie ik Axton en ren nog harder. 'Axton, wat is er?'en dan zie ik wat er is. Iets roods komt of Axton af en ik trek Axton weg er van. 'Wat is dat?'

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 12:23 ]

Elena Gracia Ramirez • Engel.
    Elena keek op haar uurwerk. 13.00 Josh zou hier waarschijnlijk aan zijn. Ze stond op en zette haar bord weg waarna ze naar buiten liep. Hij staat aan de straat naast een taxi en gooit net zijn zak over zijn schouder. "JOSH!" riep Elena blij en liep naar hem toe en vloog hem om de hals. "Eindelijk."

kindness is never a burden.