• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:04 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik kijk hem lachend aan, 'Gewoon, een beetje angst aanjagen. Doen waar we goed in zijn.' en ik eet mijn laatste beetje eten op. Dan zet ik mijn bord weg en loop naar Jake. 'Ik lig nog liever alleen dan met die jongen.' zeg ik zuchtend. Ik kijk even naar buiten en zie een paar vogels vliegen. Dan bedenk ik me dat ik al een tijd niet meer ben wezen vliegen. Misschien dat ik dat straks wel doe. 'Is je eten lekker?' vraag ik glimlachend.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

JokerBaby schreef:
    {Ok bye!}
    Axton
    "Ik lust geen thee." mompel ik en ik zou haar sowieso niet laten weg gaan zonder mij erbij.
    "Ik wil jou." Ik trek haar in mijn armen en voel mijn spieren traag ontspannen. Mijn hartslag krijgt terug een normaal ritme en mijn ademhaling wordt constant.
    Ik had gewoon haar even nodig.

Alexi Parker
    Ik lach als hij me in zijn armen trekt. 'Dat is gemakkelijk. Je hebt me al.' lach ik en leg mijn hoofd op zijn borstkast.

Jake Sadler
    Ik kijk haar grinnikend aan. 'Les, ik heb hetzelfde als jouw.' lach ik en eet nog wat voor ik mijn bord ook aan de kant zet en mijn fruitsap uitdrink.

Amare Eastwood

Ik grinnikte, 'Thank u.' zei ik toen en stapte de auto uit. 'Where do we go first?' vroeg ik en keek hem aan. 'Pub or..?' zei ik en pakte mijn pinpas uit mijn dashboard. Zolang niemand iets nazocht in mijn auto had ik geluk.

| We zijn weer samen online! (yeah) |
    Timo.
    "Pub is goed," antwoordde ik en gaf de sleutels terug aan Amare,"Je hebt écht een coole auto." zei ik en schonk haar een knipoog.

kindness is never a burden.

Axton
    Ik blijf haar vasthouden en snuif haar geur op. Het brengt me troost.
    "Ik wil je dichtbij mij." verduidelijkte ik en trok haar nog wat dichter tegen me aan. Ik begroef mijn hoofd in haar haren en zuchtte.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi Parker
    'Ax?' fluister ik. 'Kan hij terugkomen? Mag ik nog in het bos alleen?'
    Ik weet niet waarop die laatste vraag slaat maar ik wil het weten. Als ik niet alleen meer buiten kan, betekend het dat zijn vader meer kan dan gewoon mijn arm verbranden.

Axton
    "De komende 3 dagen kan hij hier niet meer terug komen, maar ik zou met toch beter voelen als je bij me blijft... en... en als hij terug komt... dan maak ik het af. Dan moeten we nooit meer bang van hem zijn." zeg ik zacht.

Amare

Min maag kromp ineen toen hij me een knipoog gaf. Ik knikte. 'Dankjewel.' zei ik toen met een zenuwachtig lachje.
    Hey, wat is dit nou weer!? Ik zuchtte en ontweek even zijn blik.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Alexi Parker
    Door de zwaarte van zijn woorden, schrik ik en val uit het bed. 'Axton... wat bedoel je met maak ik het af.' Ik schuif een beetje van hem weg. 'Ik laat je hem niet vermoorden Axton. Dat kan ik gewoon niet toelaten.' zeg ik zachtjes.

Timo.
    Ik schoof mijn arm door Amare's arm en liep met haar de straat in. Na een vijftal minuutjes zei ik,"Ik heb geen flauw idee waar we heen gaan." en keek Amare hopeloos aan.

Amare

Ik keek Timo glimlachend aan en pakte zijn hand twijfelend vast. 'Kom op. Deze kant.' Zei ik en liep een steegje in.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Timo.
    Glimlachend liet ik me door Amare meetrekken het steegje in. Toen ze mijn hand nam voelde ik iets speciaals. Oké, meligheid terug ingeschakeld. "Waar gaan we nu juist heen?" vroeg ik een beetje wantrouwend.

Axton
    "Alexi." Ik vond de afstand tussen ons verschrikkelijk.
    "Het is beter voor de wereld. Hij is verantwoordelijk voor minstens 15% van de ellende op deze wereld. En als ik moet kiezen tussen jou en hem, dan weet ik het meteen."

Alexi Parker
    'Ax. door hem ken ik jouw. Ik ben hem dankbaar daarom en iets verschuldigd. Ik laat hem niet afmaken alsof hij een dier is en niets voor je betekend!' zeg ik en schuif nog wat meer achteruit.

Poeh schreef:
    Elena. || Engel.
    Elena grinnikte en liep met grote passen de trap op. Ze sloeg telkens een trede over en was, toen ze boven stond, totaal uitgeput. Ze liep door de gang op de voet gevolgd door Joshua en ging toen weer een trap op.

Joshua Devine
    Ik volg haar met een brede glimlach en probeer haar in te halen.
    'Ik ga winnen. Ik ga winnen.' lach ik en ren de trappen op tot ik als eerste boven staat. 'Gewonnen!' lach ik.