• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Alex Grey:
    'Speel geen spelletjes met mij, berry' zeg ik dreigend
    ik krijg een idee en kijk haar aan
    'bel hem op en spreek zijn voicemail in. zeg tegen hem dat ik jou lastig val in de stad zodat hij hier heen komt.' sis ik dreigend tegen haar
    waarschijnlijk komt hij zonder kurt en ga ik naar het strand toe
    wat ben ik toch slim
    snel zou blaine van mij zijn als ik klaar ben met rachel en vooral kurt


    Music is my life

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd, dit ging ik ze niet aandoen.
    " nee als je zo stoer bent doe je het zelf" zeg ik wat harder.
    Als hij me niet los zou laten tufte ik in zijn geaihct


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (brb)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebtana schreef:
    Damon

    Ik grinnik, 'train maar goed' zeg ik.
    'Je kan met een van de keepers bijvoorbeld leren schieten?' stel ik voor..


    Finn

    'Goed idee, ga ik doen.' bedankte ik hem, en ik liep naar één van de keepers en begon te oefenen met behulp van penalty's.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [lolz nu kan ik niets doen zal i k kjurt bellen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik kan ook niks doen want Kurt staat in de zee met Blaine.. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Zal ik anders een voorbijganger spelen en Rachel te hulp schieten??]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [graag]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell Sanchez - voorbijganger

    Ik liep rustig door de stad in mijn eentje, geen zin om met vrienden te gaan, in mijn eentje was het lekker rustig. Ineens zag ik een jongen en een meisje staan. Het jonge meisje was zwanger en een jongen hield haar arm vast en aan de pijnlijke grimas op haar gezicht en dreigende blik in zijn ogen stelde mij dat niet gerust. Ik hoorde ze praten, ze waren Amerikaans. Ik zelf was half Spaans en half Amerikaans dus ik kon redelijk goed Engels. Ik keek om me heen, en ik zag dat mensen gewoon doorliepen en niet eens het arme meisje hielpen. Ik werd boos en stapte er op af. 'Zeg, laat dat meisje met rust.' zei ik boos tegen de jongen die haar vast hield. Ik duwde hem hard weg zodat hij omver viel en nam het meisje, die redelijk overstuur leek maar naar mijn vaders groentewinkel die nu verlaten was en zette haar op een stoel. 'Gaat alles goed? Moet ik de politie bellen?' vroeg ik bezorgd aan haar.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 10:58 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Nooit zou ik Kurt en Blaine nog pijn doen. Hij trok iets harder aan mijn armen en ik voelde e pijn branden. Eindelijk leek iemand te merken dat het niet goed liep hier en hij duwde Alex opzij. Voorzichtig nam hij me mee naar een gronetenwinkel en zette me op de stoel. "gaat alles goed? moet ik de po.itie bellen?" vraagt hij bezorgd. "het gaat " zeg ik zacht. "dankje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell Sanchez

    Ik liep even naar de koelkast en haalde een flesje uit water uit de koeling en gaf het aan haar. 'Valt die gozer je vaker lastig?' vroeg ik aan het meisje van ongeveer mijn leeftijd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Dankbaar nam ik een slokje uit het flesje "Soms op school, hij heeft een hekel aan mijn vrienden omdat die homo zijn" zucht ik en kijk even naar de jongen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik schudde mijn hoofd afkeurend. 'Dat zulke mensen überhaupt nog bestaan in deze tijd.' zei ik met een afkeurende blik in mijn ogen. 'Misschien kun je beter maar even hier blijven, totdat we zeker weten dat hij de stad uit is.' zei ik. Ik begreep zulke mensen nooit, laat iedereen gewoon in zijn waarde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dankje"zeg ik gemeend en kijk hem aan. Ik dacht even aan Finn die nu aan het trainen was. "op het strand was hij ook irritant bezig en toen werdik boos en toen bedroog hij ons. Nadat mijn vriend moest trainen voor voetbal besloot ik wat lekkers te gaan kopen voor de vakantie maar helaas is hij ook meegekomen. Hij wou dat ik een van mijn vrienden afleidde zodat hij de ander kon zoenen. en dat wou ik dus niet` zei ik zacht en wreef even over mijn arm die rood en blauw was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Het klinkt alsof die jongen zelf problemen heeft met zijn geaardheid.' zei ik zuchtend. Waarom moest hij daar andere mensen mee lastig vallen. Ik zag ineens dat haar arm helemaal rood en blauw was. 'Ik ben trouwens Mitchell Sanchez, fijn je te ontmoeten. Al mochten de omstandigheden wat mij betreft wel beter zijn.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.