• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nu gaan we terug en dan moet ik nog even wat regelen. Je weet wel demonendingen." glimlacht ik. Ik neem haar hand vast en trek haar mee naar de auto.
    "Het zal niet lang duren."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [IK BEN AANGEKOMEN!!!!!!!!! ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Oke' lach ik en stap met tegenzin in de auto. Hij zal weer snel rijden.
    Ik speel nu maar wat met het armbandje die ik van mijn oma ooit eens had gekregen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [IK BEN AANGEKOMEN!!!!!!!!! ;D]


    {JEAAAAAAH!!!!!!!!! NU POSTEN JIJ!}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {JEAAAAAAH!!!!!!!!! NU POSTEN JIJ!}


    [KAN JE JE REACTIE QUOTEN? ;D woeehoooeeeeee]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Ugh.. Frankrijk Fijne vakantie ^^ Ik blijf alweer de hele vakantie hier.. Zucht..}

    Daniël

    'Dat heb je me ook niet gemaakt, ik ben gewoon dom bezig.' Zegt ze waarna ze naar me glimlacht 'Sorry' Vervolgt ze zacht waarna ze naar het dak van de auto kijkt, Bryan was een eindje verderweg blijven staan en kwam nu ook naar ons toe. 'Hier, waarschijnlijk zit er geen kras op en bedankt voor het lenen.' Zeg ik grijnzend waarna ik de sleutels zijn richting in gooi. 'Geen probleem' Andwoord hij ook grijnzend waarna ik om de auto heen loop richting Sky, 'Maakt niet uit' Zeg ik waarna ik mijn arm over haar schouder leg en haar mee naar binnen neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik zie dat ze het echt niet leuk vind als ik hard rij.
    Zuchtend stap ik in en zet de wagen aan. Ik begin rustig te rijden, zelfs op de grote baan, rij ik maar 15km te snel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake vraagt bezorgd of het wel goed gaat. Die man van nu net had me de stuipen op het lijf gejaagd. Ik schud even kort mijn hoofd, het ging niet echt goed. 'Geeft niets, ik had beter moeten oppassen.' zeg ik. En ik ga op mijn bed zitten met mijn handen in mijn haar. Die vent kwam me ergens bekend van voor, maar ik wist niet waarvan. En ook niet hoe hij mijn naam wist. 'Ik ben gewoon weggelopen van die vent.' mompel ik tegen Jake. Ik steun met mijn ellebogen op mijn bovenbeen en mijn hoofd in mijn handen.[/quote

    Jake Sadler
    Ik ga naast haar zitten en trek haar dichter bij me aan. 'Vertel me wat hij allemaal heeft gezegd.' zeg ik zachtjes en druk een kus op haar haren.
    Ze is overstuur en ik wil weten wat die klootzak tegen mijn vriendin heeft gezegd om haar zo van stuur te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Rij nu maar sneller. Ik weet dat je het haat om traag te rijden.' zeg ik zachtjes en leun met mijn hoofd tegen het raampje en ik sluit mijn ogen. Ik ben wel een beetje moe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Zeker? Ik doe het niet als jij het echt niet wilt." glimlach ik en leg mijn hand opnieuw op haar been.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Doe maar.' zeg ik en open even mijn ogen. 'Ik ga proberen een beetje te slapen. Ik heb geen idee waarom maar ik ben moe.' en ik sluit mijn ogen weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ok, dan. Slaapwel." glimlach ik. Ik haal mijn hand van haar been om de wagen in een andere versnelling te zetten, terwijl ik het gaspedaal hard indruk. De motor ronkt op zijn gewoonlijke manier. Mij klonk het als sirenenzang in de oren. Ik grijnsde onbewust, terwijl we steeds sneller gingen.
    Ik hield van snelheid, van de kick.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Hij slaat een arm om me heen en we lopen naar binnen. Ik heb geen idee hoe laat het is. Maar dat maakt ook niets uit. Ik gaap even en loop verder. 'Eerst maar even de mand weg doen?' zeg ik tegen Daniël met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zak een beetje weg in mijn eigen wereld en negeer het geronk van de motor.
    In mijn hoofd heb ik ooit eens een plekje gemaakt waar ik naartoe kan vluchten wanneer ik het wil. Het is net het bos zoals bij de school met een meertje en een klein huisje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Ben je moe?' Vraag ik haar waarna ik naar binnen loop, 'Goed idee' Vervolg ik grijnzend op haar voorstel, als ze moe was zou ik haar gewoon beter kunnen laten slapen.


    Don't be like the rest of them, darling