• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniël

'In principe kan je me hier ook niet weg willen hebben, het is mijn kamer. En ja papa, ik ga slapen. Maar ik zet wel een wekker!' Zegt ze waarna ze haar mobiel pakt en de wekker erop instaleert. 'Krijg ik nog wel een voor het slapen gaan kus?' Vraagt ze lachend, 'Tuurlijk, moet ik ook bij je blijven of stuur je me weg?' Vraag ik haar grijnzend waarna ik haar zacht kus.

Don't be like the rest of them, darling

Sky Leslie White
    Hij drukt zacht zijn lippen op die van mij en ik zoen hem zachtjes terug. Dan laat ik zijn lippen los en zeg: 'Voor mij hoef je niet te blijven hoor.' en ik grijns terug naar hem. 'Ik zie je later wel, oke?' en ik druk nog een kus teder op zijn lippen. 'Anders is het zo saai voor jou.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Daniël

'Voor mij hoef je niet te blijven hoor. Ik zie je later wel, oke? Anders is het zo saai voor jou' Zegt ze waarna ze me nog een keer kust, 'Het is juist saai zonder jouw' Zeg ik grijnzend waarna ik opsta en richting de deur loop 'Lekker slapen' Zeg ik grijnzend waarna ik de kamer uitloop en de deur dicht doe.

[is sky nog in hun kamer?]

{Jep, Sky nog wel Daniël is net weg gegaan. }

[ok Alexi word even wakrr xd]

Axton
    "Het is nooit prettig geweest en ik maak het al mijn hele leven mee." gromde ik. "Trouwens dat blauwe oog had ik al."
    Het geweldige gevoel van net was helemaal verdwenen en ik voelde me zo ellendig als iets. Ik ging toch beter even zitten. Ik liet me langs de boom naar beneden glijden en stak mijn hoofd tussen mijn knieën. Oh, fuck. Het ging helemaal niet.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik open mijn ogen en kijk verward rond. Hoe kom ik hier? Ik weet nog dat ik en Axton door de lucht vlogen. Wacht even... IK VLOOG IN DE LUCHT!... en heb het overleefd? Oke focus. Ik ben blijkbaar in de auto in slaapgevallen en Axton is zijn zaken aan het regelen.

Nathan

'Het is nooit prettig geweest en ik maak het al mijn hele leven mee. Trouwens dat blauwe oog had ik al.' Zei hij waarna hij langs de boom naar beneden gleed en zijn hooft tussen zijn knieën stak 'Ben je er nogsteeds zeker van dat alles goed gaat?' Vroeg ik hem, zoals alle engelen bezat ook ik genezende krachten dus daarmee was hij zo weer beter.

Sky Leslie White
    Net als ik wil gaan slapen wordt Alexi wakker, ze kijkt verward. 'Hoi Alexi, tijd niet gezien,' zeg ik lachend.

Alexi Parker
    Ik kijk haar aan en twijfel even. Ik ken Sky nog niet zo heel lang maar ze is wel de eerste vriendin die ik hier had. 'Sky? Ben je nog wakker genoeg om series te praten?' vraag ik haar zachtjes. Tijd om nog een andere vriendin naast Vans in vertrouwen te nemen.

Sky Leslie White
    Ik ben niet zo moe dus zeg: 'Het was meer dat ik Daniël anders met geen mogelijkheid weg kreeg,' zeg ik lachend. 'Maar ja, ik ben wakker genoeg.' glimlach ik naar haar. Ik sta op en loop naar haar bed toe waar ik op de rand ga zitten. 'Gaat het wel goed met je?' vraag ik zacht aan haar.

[Krijg ik ook nog een reactie van Jake? :Y) ^^]

Axton
    "Ik ben gewoon een beetje misselijk." kermde ik. Mijn handen trilden zacht, maar ik wou niet dat hij iets zou doen. Ik wou niet dat hij een poot naar me uitstak. Ik wou niet in het krijt staan bij een engel. Daar kwam alleen maar ellende van.
    "Ik moet... gewoon... naar binnen." mompelde ik, maar ik wachtte nog even tot het beter ging voor ik ging rechtstaan.

“To live will be an awfully big adventure.”

[oeps wil je leslie's reactie nog eens posten?]