• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me wat dichter tegen zich aan en zegt zachtjes: 'Vertel me wat hij allemaal heeft gezegd.' en hij drukt een kus op mijn haren. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en zeg: 'Het was raar, ik heb die leraar nog nooit gezien, hij wist me naam en wat hij op het eind zei was het raarst.' en ik kijk naar Jake. 'Hij zei dat demonen niet lief kunnen hebben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Moet even weg, waarschijnlijk over een uur ofzo terug want als ik niet ga mag ik de hele dag niet meer}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik denk even na. 'Misschien zo'n duivelaanbidder die alles geloofd dat in boeken staat?' zeg ik 'Dat zou veel uitleggen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    De rest van de rit verliep rustig en stil. Ik genoot van de perfectie van het moment. Ik had net eens mijn vleugels kunnen strekken en genoot nu van een rit in mijn prachtige wagen en ik had dit alles kunnen delen met Alexi. Het belangrijkste in mijn leven.
    Ik vertraagde langzaam, toen we op de parking stopten, zodat ik niet te bruut zou remmen. Als we stil stonden, draaide ik me glimlachend naar haar. Ze lag nog te slapen. Ik stapte stil uit, liep naar haar kant van de wagen en nadat ik haar gordel had losgemaakt nam ik haar in mijn armen.
    Ik had nog steeds de adrenaline van het vliegen in mijn bloed, waardoor mijn ribben niet al te veel pijn deden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Ik denk even na, 'Een beetje, maar het is midden op de dag.' en ik kijk naar Daniël. We lopen langs de kantine en leggen de mand weg. 'Welke les zouden we nu hebben?' en ik grinnik even 'Nee oke, ik zal je niet vervelen met schooldingen.' ik loop gewoon maar richting me kamer met Daniël. Ik doe de deur open en laat me met een zucht op het bed vallen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 12:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Moet even weg, waarschijnlijk over een uur ofzo terug want als ik niet ga mag ik de hele dag niet meer}

    {ok, tot dan. ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    Ik deed de deur op slot en droeg haar de school weer binnen. Met haar in mijn armen liep ik terug naar onze kamer.
    "Je bent schattig als je slaapt." fluisterde ik, terwijl ik haar op haar bed legde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Jake, wij zijn demonen. Zou dat niet toevallig zijn?' en ik staar voor me uit. Ik weet niet waarom het me van streek maakt. Maar het doet het wel. Ik zucht en zeg dan: 'Het zal wel toeval zijn, laten we er maar over ophouden.' terwijl ik nog steeds vooruit staar. 'Weet jij iets wat goed voor afleiding zorgt?' vraag ik glimlachend aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    Timo.
    Behendig ving ik de sleutels met mijn beide handen. "Een oude pick up die ik voor een prikje had kunnen kopen. Met het geld voor de onderdelen had ik al lang een Mercedes gekocht." Ik slaakte een diepe zucht,"Al mijn collegegeld verdaan aan dat stuk oud ijzer."


    Amare

    Ik keek hem aan. 'Je hebt er tenminste plezier aan toch?' Ik vond me nu een verwend nest. Ik had een dure auto gekregen en waarom? Hier, je hebt een auto. Nu kan je er zelf naar toe gaan. Komende jaren hoef je niet meer terug te komen. Dat stukje zei mijn vader tegen me. Het was verwarrend maar oke. Al mijn spullen, of nou ja alles wat ik nodig had was hier. Mijn overbodige spullen waren nog thuis..tenminste dat hoopte ik. Ik had mijn auto gekregen zodat ik eindelijk weg was, geld gehad zodat ik niet meer thuis hoefde te komen. Ik keek Timo aan en glimlachte. 'Mijn auto, is jouw auto.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "Ben zo terug." glimlachte ik nar haar, waarna ik naar buiten liep. Naarmate ik dichter bij het bos kwam, werd mijn gezicht steeds grimmiger. Het was niet leuk wat ik nu ging doen.
    Ik ging contact opnemen met mijn vader. Om hem te zeggen dat ik verliefd ben op een mens en er een kind op komst is.
    Hij zal vast niet al te blij zijn. Ik liep het bos binnen en keek om me heen naar een goed en rustig plekje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nathan

    Verveelt liep ik door het bos, Daniël was de hele dag al weg geweest en ik had geen zin meer gehad in de lessen dus was ik naar het bos gegaan. En aangezien het ook lang geleden was dat ik mijn vleugels gestrekt had dat ik dat nu kon doen, in iedergeval dat was ik van plan tot ik Axton zag lopen, vanaf mijn plaats een heel stuk verder was hij duidelijk zichtbaar alleen zag hij mij niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik ging op een open plek in het bos zitten en zoog wat lucht naar binnen, terwijl ik me klaarmaakte. God, wat was ik toch van plan?
    Maar anders kwam hij het sowieso te weten. Ik ging in kleermakerszit op de grond zitten en sloot mijn ogen. Mijn hart sloeg sneller en sneller, mijn handen werden klam. Ik moest kalmeren voordat ik het bos per ongeluk in brand stak. Ik ademde nog 1 keer diep in en begon eraan. Ik reciteerde een oude tekst, terwijl ik enkele bewegingen met soepele pols in de lucht tekende.
    Het werd donkerder om me heen en enorm warm. Alles liep naar wens.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nathan

    Ik liep de zelfde kant uit als hij alleen dan voor hem ontzichtbaar tussen de bomen, ik zag hoe hij in kleermakerszit op de grond ging zitten en zijn ogen sloot, wat was hij ooit aan het doen? de tekst die hij erbij citeerde maakt in iedergeval duidelijk waar hij mee bezig was, alleen was het ritueel dat hij gebruikt voor mij onbekent. Ik voelde de verschil in warmte maar het deed mij niets, iets wat te maken had met het fijt dat ik een Engel was.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 14:13 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik haalde diep adem en sprak de laatste woorden. Plots verscheen er een donkere gestalte met gloeiend rode ogen voor me.
    "Waar denk je dat je mee bezig bent?" bulderde de stem woedend. Ik kromp even ineen, maar rechte meteen mijn schouders. "Ik was met belangrijke dingen bezig."
    De stem klonk woedend, zwaar en slecht, verschrikkelijk slecht. Hij was een van de grootste demonen. Iets wat het feit dat ik iets met een mens had nog erger maakte. Ik stond op en keek hem recht aan, zelfs dan torende hij boven me uit.
    "Goedemiddag, vader." mompelde ik.
    "Wat moet je?" de snauw sneed zo door me heen, maar ik liet niets merken.
    "Ik heb iets belangrijks te vertellen."
    Ik zweeg even, maar hij keek me enkel ongeduldig aan.
    "Euh... Ik ben verliefd." stamelde ik.
    "Aha." sneerde hij. "Je wilt zeggen dat je een mooi demonmeisje gevonden hebt?"
    "Nee, ik bedoel dat ik verliefd ben... Op een mens."
    De woede die van hem afsloeg, gooide me achterover op de grond. Ik bleef gewoon liggen, het was toch geen nut om recht te gaan staan. Hij zou me zo weer omver gooien.
    "Je bent wat?"
    Ik beet pijnlijk op mijn tanden, toen een rode handafdruk zich op mijn wang aftekende.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik moet even weg, ben ongeveer over een halfuur of kwartier terug}


    Don't be like the rest of them, darling