• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    {Ik moet even weg, ben ongeveer over een halfuur of kwartier terug}

    {Ok, dan zet ik nog even een post ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    "Wat zei je?" door een betovering van me hoorde je ons maar vanop enkele tientallen meters afstand en maar goed ook. Of anders was zelfs Alexi ervan wakker geworden door zijn vreselijke geschreeuw, vrees ik.
    Iets hard sloeg tegen mijn been aan, maar ik gaf opnieuw geen kik.
    "Ik vroeg je wat je zei!!" Hij greep me bij mijn kraag vast en brulde in mijn oor.
    "IK BEN VERLIEFD OP EEN MENS!" schreeuwde ik al bijna even hard terug.
    Een stomp tegen mijn toch al blauwe oog, een brandend gevoel rond mijn enkel, een schop tegen mijn knie, verschrikkelijk zeer in mijn ribben...
    Ik bleef gewoon liggen en deed niets. Ik kreunde niet, ik huilde niet, er verliet zelfs geen schreeuw mijn lippen.
    "Jij bent mijn zoon niet meer!"
    Ik vloog plots door de lucht. Ik vloog met mijn rug tegen een boom aan en viel op de grond. Toen ik opkeek zag ik dat hij al weg was. Ik moest de spreuk afmaken. Anders kon hij hier ieder moment terugkomen en dan was Alexi niet veilig.
    Ik murmelde de laatste woorden en toen... toen liep er eindelijk een eenzame traan over mijn wang.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Aahhhhh, ik heb medelijden met Axton, en hij is zooooooo lief :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Aahhhhh, ik heb medelijden met Axton, en hij is zooooooo lief :3]

    {Haha, ja met zo'n pa heb je het niet getroffen eh}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Haha, ja met zo'n pa heb je het niet getroffen eh}


    [Nope, niet echt. Maar hoe Axton het ook zegt dat hij verliefd is op Alexi. Al hoewel, schreeuwt ^^ deed Daniël dat maar voor Sky :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Nope, niet echt. Maar hoe Axton het ook zegt dat hij verliefd is op Alexi. Al hoewel, schreeuwt ^^ deed Daniël dat maar voor Sky :Y)]

    {Haha, ja
    LEKKER LUID EN ROMANTISCH!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Nope, niet echt. Maar hoe Axton het ook zegt dat hij verliefd is op Alexi. Al hoewel, schreeuwt ^^ deed Daniël dat maar voor Sky :Y)]
    ]

    {Daniël heeft ook nog ouders die nog niets weten? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    JokerBaby schreef:
    Axton
    "Wat zei je?" door een betovering van me hoorde je ons maar vanop enkele tientallen meters afstand en maar goed ook. Of anders was zelfs Alexi ervan wakker geworden door zijn vreselijke geschreeuw, vrees ik.
    Iets hard sloeg tegen mijn been aan, maar ik gaf opnieuw geen kik.
    "Ik vroeg je wat je zei!!" Hij greep me bij mijn kraag vast en brulde in mijn oor.
    "IK BEN VERLIEFD OP EEN MENS!" schreeuwde ik al bijna even hard terug.
    Een stomp tegen mijn toch al blauwe oog, een brandend gevoel rond mijn enkel, een schop tegen mijn knie, verschrikkelijk zeer in mijn ribben...
    Ik bleef gewoon liggen en deed niets. Ik kreunde niet, ik huilde niet, er verliet zelfs geen schreeuw mijn lippen.
    "Jij bent mijn zoon niet meer!"
    Ik vloog plots door de lucht. Ik vloog met mijn rug tegen een boom aan en viel op de grond. Toen ik opkeek zag ik dat hij al weg was. Ik moest de spreuk afmaken. Anders kon hij hier ieder moment terugkomen en dan was Alexi niet veilig.
    Ik murmelde de laatste woorden en toen... toen liep er eindelijk een eenzame traan over mijn wang.


    Nathan

    'Jij bent mijn zoon niet meer!' hoorde ik de verschijning schreeuwen die dus zijn vader moest zijn, grappig de laatste keer dat ik zoiets had gezien was taloze jaren geleden al had ik geen idee hoe oud hij nu moest zijn wist ik nu in iedergeval zeker dat hij een demon was, mens was uitgesloten en ik kende alle engelen hier op deze school. Plots vloog hij door de lucht en kwam met zijn zug tegen een boom neer op de grond, oke tijd voor de engel om te helpen besloot ik, ookal was hij een demon veel anders kon ik niet doen. 'Gaat het?' Vroeg ik hem terwijl ik naar hem toe liep, waarschijnlijk wist hij toch al door de anderen en door het boek wat ik was, nu wist ik wat hij was dus stonden we in iedergeval gelijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik spuugde wat bloed uit en hees mezelf overeind aan de boom.
    "Waarom zou het niet gaan?" mompelde ik. Ik keek naar hem op. Shit, een engel.
    "Fuck it! Heb je dat gezien?" verdomme, dit moest niemand zien. Dit moest niemand meemaken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)]

    {Daniël heeft ook nog ouders die nog niets weten? (wbw)}


    [Dan weet je wat je te doen staat :Y) hahahah, nee hoor grapje ;) krijgt Sky nog een reactie? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik spuugde wat bloed uit en hees mezelf overeind aan de boom.
    "Waarom zou het niet gaan?" mompelde ik. Ik keek naar hem op. Shit, een engel.
    "Fuck it! Heb je dat gezien?" verdomme, dit moest niemand zien. Dit moest niemand meemaken.


    Nathan

    Ik bleef tegen een boom leunenend staan, 'Waarom zou het niet gaan? Fuck it! Heb je dat gezien?' Jep, met die woorden besloot ik dat hij wist wat ik was. 'Geen idee, mischien door het fijt dat je een blauw oog hebt en dat van net niet erg prettig moet voelen volgensmij' Andwoorde ik luchtig terwijl ik tegen de boom geleunt staan, om welke reden hadden demonen een haat aan Engelen?


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik denk even na, 'Een beetje, maar het is midden op de dag.' en ik kijk naar Daniël. We lopen langs de kantine en leggen de mand weg. 'Welke les zouden we nu hebben?' en ik grinnik even 'Nee oke, ik zal je niet vervelen met schooldingen.' ik loop gewoon maar richting me kamer met Daniël. Ik doe de deur open en laat me met een zucht op het bed vallen.


    Daniël

    'Welke les zouden we nu hebben? Nee oke, ik zal je niet vervelen met schooldingen' Zegt ze grinnikend waarna ze richting haar komer loopt en zich dan op haar bed laat vallen, Grijnzend ga ik naast haar zitten, 'Weet je zeker dat je niet wilt slapen?' Vraag ik haar waarna ik met mijn hand over haar voorhooft langs haar haar streel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij is naast me komen zitten en streelt over mijn haren.
    'Je wilt me gewoon weghebben,' zeg ik grijnzend naar hem, maar ik kan een gaap niet onderdrukken. 'Je mag gaan als je wilt hoor.' glimlach ik naar hem. Ik stop mijn handen achter mijn hoofd terwijl ik kijk naar Daniël. 'Het mag best hoor.' dan valt mijn oog op de slapende Alexi. Ik wijs in haar richting en zeg: 'Was ze daar al die tijd al?' en ik lach eventjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Je wilt me gewoon weghebben, je mag gaan als je wilt hoor. Het mag best hoor' Zegt ze terwijl ze haar handen achter haar hooft stopt en gaapt, 'Was ze daar al die tijd al?' Vraagt ze lachend terwijl ze in de richting van Alexi wijst, 'Jep, ze is diep in slaap.' Andwoord ik grijnzend, 'Zou jij ook moeten proberen want volgens mij ben je moe' Vervolg ik nogsteeds grijnzend. 'Ik wil je niet weg hebben' Voeg ik er zacht aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'In principe kan je me hier ook niet weg willen hebben, het is mijn kamer.' zeg ik plagend. 'En ja papa, ik ga slapen.' zeg ik knipogend. 'Maar ik zet wel een wekker!' en ik pak mijn mobiel erbij die ik over drie kwartier zet. 'Krijg ik nog wel een voor het slapen gaan kus?' vraag ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.