• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 12

    Ik ga naast hem liggen en kijk ook naar de wolken. 'Je had er zeker alles aan gedaan zodat jij werd gestuurd of niet?' ik draai mijn hoofd naar hem en kijk hem aan. Het is stil buiten en het enige wat je hoort is onze ademhaling. Ik pak Shadow zijn hand en glimlach rustig.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even 'Waarschijnlijk' zeg ik dan waarna ik dr hand ook vast pak, ik kijk weer naar de wolken. Het leven was altijd hektisch geweest, vooral toen ik hoorde hoe mijn ouders precies waren gestorven.
    Een traan loopt aan de rechterkant naar beneden waardoor Amelia hem niet kon zien.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik denk even aan mijn broer die altijd gek was op Shadow. Ik sluit mijn ogen en streel met mijn duim over de bovenkant van zijn hand. Na een tijdje open ik mijn ogen weer en rol ik me op mijn zij zobder zijn hand lis te laten. Ik kijk naar Shadow maar zeg niks, dat deed ik wel vader.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk even naar Amelia en glimlach dan 'Het komt vanzelf wel allemaal goed' zeg ik dan waarna ik mijzelf terug draai. Ik hoopte teminste dat alles goed zou gaan, ik had geen zin om terug te gaan zonder haar, dan gaat zij maar terug in plaats van ik.

    Amelia Rivers - District 12

    'Ik vertrouw erop' zeg ik glimlachend en sta op zonder zijn hand los te laten. 'Zullen we weer naar binnen gaan het word koud.' Ik trek aan zijn hand en lach. Ik wilde met Shadow terug naar huis en niet zonder hem.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even waarna ik met dr mee loop, hoewel ik wist dat maar een van ons het zou overleven hield ik voor nu nog vol dat we samen terug zouden gaan, voor nu...
    Ik laat mijzelf daarna vallen op het bed waarna ik mijn ogen even sluit.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik val bovenop Shadow die mijn hand nog vast heeft en gil eventjes. 'Gekkie' zeg ik als ik merk wat er is gebeurd. Ik rol me voorzichtig van hem af en kijk naar zijn gezicht. 'Je bent best wel knap wist je dat' zeg ik grijnzend.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk er even aan 'Ja dat hoor ik wel vaker' zeg ik met een grijns om dr te pesten.
    Ik draai mijzelf deels waarna ik naar Amelia kijk 'Jij mag er ook wel wezen hoor' zeg ik met een lach

    Amelia Rivers - District 12

    Blozend verstop ik mijn hoofd tegen zijn lichaam. 'Jij bent altijd al knap geweest Shadow.'
    'Alleen de meeste domme meiden bij ons zien dat niet, dus anders had je allang een vriendin gehad hoor.' Ik hef mijn hoofd op en kijk hem deels serieus aan.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 11:40 ]


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk er even aan, ik wist waarom niemand op mij viel. Elke meid wilde iemand met een sterke kracht, ik was de genedie bekend stond als een buitenstaander, een persoon zonder kracht. Ik glimlach even naar Amelia 'Achja, dat is hun probleem he' zeg ik met een glimlach waarna ik dr hand loslaat, ik had wel mensen die van mij hielden, maar de gene die ik wilde waren er al jaren niet meer...

    ...

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 11:40 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 12

    'Dat is het zeker' zeg ik met een glimlach. 'Mensen kennen jou niet en hebben altijd vooroordelen.' Ik rol me ook op mijn zij en kijk hem aan. 'Nou ik hou wel van je hoor' zeg ik en kijk hem lief aan. Ik denk even aan de toekomst. Zouden we ook nog beste vrienden blijven als hij een vriendin kreeg en kindjes en alles?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 11:43 ]


    ~

    Aragog schreef:
    (...)
    Melrose
    ''ja, ik heb wel gemerkt dat ik zo kieskeurig ben, omdat ik nog niet het prefecte meisje heb gevonden...'' zei hij, en ik zuchtte onhoorbaar. Nee dus.
    Ik keek toe hoe die opgemaakte serveerster naar ons toe kwam voor de rekening.
    ''Ik heb nog een eis toe te voegen, ze moet een vriend zijn..'' voegde hij er aan toe, en ik keek hem aan. Of wel? Dit frustreerde me, wat vooral kwam door mijn onzekerheid. Het vrat me zowat op. ''Waarom?'' vroeg ik hem belangstellend, en stond samen met hem op om aanstalten te maken om weer verder te gaan.

    Florian James Jackson - District 10
    ''Nou, ze moet me kennen. Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht. Bij mij is het altijd zo dat ik eerst het meisje ontmoet en naar haar toe groei, en dan is het boem. Fireworks..'', zei ik en schoof mijn stoel aan. Ik begon weer naar buiten te lopen. ''Tja, ik werd op school meegetrokken met de jongens dus ik had nooit de kans om een gesprek met een leuk meisje aan te knopen.'', vertelde ik.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik lach even 'Ik ook van jouw hoor, je bent het zusje wat ik nooit heb gehad' zeg ik met een glimlach waarna ik even naar buiten kijk, het zou niet lang duren voordat we de arena in moeten en moeten vechten tegen ieder die we tegen komen.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik geef hem een knuffel en glimlach. 'Denk je dat het moeilijk wird in de arena?' Ik sta op en pak een glas water die ik koud laat worden met mijn kracht. Ik drink het op en laat me weer naast Shadow vallen. 'Dit bed is trouwens prima' zeg ik grijnzend.


    ~