• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 12

    'Ooh' zeg ik zacht en kijk weer naar het plafond. De gedachten die ik had verdwijnen weer. Ik ga rustig staan en loop weer naar het raam. 'Moet je de lucht eens zien' zeg ik met een glimlach. Het had een aparte kleur. Ik steek mijn hand naar Shadow uit om hem omhoog te trekken.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even en pak dr hand vast waarna ik omhoog getrokken word, ik kijk uit het raam. Zoveel anders leek het ook weer niet, het was de zelfde lucht die in ons district ook was 'Ik zie geen verschil hoor' zeg ik dan en kijk Amelia even aan 'Het is gewoon de zelfde lucht als bij ons thuis' zeg ik waarna ik glimlach.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik heef hem lachend een duwtje tegen zijn borst. 'Het ziet er gewoon mooi uit' zeg ik en kijk weer naar de lucht. 'Weet je nog dat we in die hoge boom geklomen waren voor het uitzicht vorige zomer?' Ik draai me om en ga in de vensterbank zitten en kijk hem aan.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik kijk Amelia even aan en begin te lachen 'Jij moest klimmen' herriner ik dr 'Maar ja, toen kwamen we zo erg in de problemen en hadden ze het hek gereapeerd. Dat was ook de dag dat ik erachter kwam dat ik met de schaduw mee kon verdwijnen' zeg ik met een glimlach.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik grijns breed. 'Allemaal van die bewakers aan de rand van de hekken.' 'Geweldig die tijd Shadow.' Ik bungel een beetje met mijn benen en kijk hem aan. 'Hopelijk hebben we het in de arena toch leuk samen' zeg ik en kijk hem inzijn ogen aan.


    ~

    (Abbo)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even 'Ja en verbaasd zijn waarneer ze ons weer achter de hekken zagen' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. 'De arena, wie weet hoelang we daar samen zullen zijn' zeg ik dan tegen dr en kijk dr ook aan. Niemand wist hoe de arena was, alleen onze mentors, die wisten wat we moesten doen. Waarom we dit deden was gewoon voor de fun van de mensen die hier wonen.

    Aragog schreef:
    (...)
    Melrose
    ''Is er wat?'' vroeg Florian, en ik keek op. ''Eh- nee.'' glimlachte ik. ''Is niks.'' voegde ik er aan toe, en nam nog een slok van de Baileys.
    Ik kon dat soort types gewoon niet uitstaan: Lagen make-up, opgeblaasde tieten die er half uitvielen en doen alsof ze iedereen kunnen krijgen. Die Florian kunnen krijgen.
    Ik zuchtte, en wachtte geduldig op mijn salade met kip.

    Florian James Jackson - District 10
    ''Oke..'', zei ik met een glimlach toen ze zei dat er niks was. Ik nam een slokje van mijn Bacardi. Ik boog over de tafel heen totdat mijn lippen vlak bij Melrose's oor waren en ik fluisterde: ''Ze is niet mijn type hoor..'' Ik boog weer terug en glimlachte.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Amelia Rivers - District 12

    Ik kijk hem aan en glimlach weer. 'Zullen we op het dak gaan zitten Shadow?' Vraag ik en laat me rustig uit de vensterbank glijden. Ik stap van ons bed en trek hem er ook af. 'Wat had je eigenlijk gedaan als niet jij maar een andere jongen was gekozen?' Vraag ik zacht.


    ~

    lluvia schreef:
    Matthew - District 11

    Ik glimlach en knik. 'Ik speel al sinds mijn 9e en natuurlijk zal ik het je leren.' Ik pak de gitaar en begin te spelen.


    Julie - District 11.
    Hij begint te spelen, het klinkt echt prachtig. Zo zal ik dit ook kunnen, niet zo goed natuurlijk maar ik ken de basis. Tenzij ik alles behalve muzikaal ben. Als ik niet zo verlegen was zou ik gaan zingen. Veel mensen zeggen dat het mooi klinkt, ik ben daar niet zo zeker over. 'Het klinkt echt geweldig,' lach ik oprecht. 'Dat moet ik leren.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Heather 7

    Ik liep klagend naar mijn mentor toe. Het was hier dan ook oersaai. Ik keek hem ongeintereseerd aan en vroeg of er ergens een trainings kamer of zo was. Hij grijnsde en wees naar een gebouw. Ik was er heen gelopen en stond er nu dan ook voor. Ik klapte de grote deuren open en stapte de zaal binnen. Het was er leeg en stil. Er stonden hier en daar wat dummies. Ik besloot maar om proberen te vechten zonder wapens maar gewoon met mijn handen en benen en weet ik niet wat. Het verliep me aardig goed, dus zonder mijn krachten kon ik miss. ook wel wat doen. Ik verzette de boel een beetje zodat ik mijn krachten kon uitoefenen. Ik hief mijn armen op en meteen stormde het in de kamer. Dummies waaiden alle kanten op. Okeej geen goed plan dus. Ik verschoof wat dummies. Maar zonder resultaat. Ik gooide ze maar gewoon uit het raam. Ik zou ze wel kunnen betalen als ik de spelen had gewonnen. Ik begon weer opnieuw en deze keer was het beter. Ik probeerde me te constentreren op korte krachtige rukwinden. Het lukte aardig en mijn krachten had ik volledig onder controle. Ik zakte uitgeput neer. Ik had het koud en moest hoesten. Slim, dat had je dan wel. Ik liep weer uitgeput naar de trein toe en plofte weer neer in mijn bed. Ik pakte de muziekspeler weer en scrolde wat door de nummers heen. Wat zou de rest nu eigenlijk aan het done zijn?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    NiallsMofo schreef:
    (...)
    Florian James Jackson - District 10
    ''Oke..'', zei ik met een glimlach toen ze zei dat er niks was. Ik nam een slokje van mijn Bacardi. Ik boog over de tafel heen totdat mijn lippen vlak bij Melrose's oor waren en ik fluisterde: ''Ze is niet mijn type hoor..'' Ik boog weer terug en glimlachte.

    Melrose
    Ik glimlachte. ''Wat dan wel?'' vroeg ik hem plagend, terwijl ik nog een nipje van mijn Baileys nam. Het eten werd geserveerd, en ik nam een paar hapjes van mijn salade. Ja, dit deed me goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kan Marigold met iemand praten ofzo?]


    Billy Bob Bob Billy :P

    (Heather is lownerd ^^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Aragog schreef:
    (...)
    Melrose
    Ik glimlachte. ''Wat dan wel?'' vroeg ik hem plagend, terwijl ik nog een nipje van mijn Baileys nam. Het eten werd geserveerd, en ik nam een paar hapjes van mijn salade. Ja, dit deed me goed.

    Florian James Jackson - District 10
    Ik sneed de pizza in punten en pakte een punt op. ''Nou, ze moet sowieso van nature mooi zijn, geen kilo's makeup dragen. Ik hou van meiden die lekker zichzelf blijven. Ze moet geen bitch zijn, daar houdt ik niet van, en natuurlijk erg lief zijn..'', vertelde ik en nam een hap van mijn pizza punt. Zo beschreef ik mijn perfecte meisje. ''Hoe ziet jouw type jongen er uit?'', zei ik met een grijns wanneer ik mijn mond had leeg gegeten.


    Billy Bob Bob Billy :P