• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    "Ik hou je graag warm." glimlach ik lief naar haar.
    "En het zijn trouwens niet mijn echte broers en zussen. Het was een pleeggezin. En het is best stom om zoveel broers en zussen te hebben. Je krijgt helemaal geen aandacht meer. En laat dat net hetgeen geweest zijn dat ik zo nodig had, nadat mijn ouders waren gestorven. Ik werd dus een probleemkind, gewoon om aandacht te krijgen. En dan ben ik weggelopen. Na een tijd vond ik deze crew en nu loop ik hier al een paar dagen bij." vertel ik haar in 1 keer mijn hele geschiedenis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Ik houd je graag warm,' zegt hij met een lieve glimlach. En dan vertelt hij over zijn verleden. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen dus zeg ik: 'Knuffel?' glimlach ik en ik sla mijn armen om hem heen. Dan vraag ik terwijl ik hem knuffel, 'Woon je nu nog wel ergens? Aangezien je weggelopen bent.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik geniet van de knuffel en glimlach onbewust.
    "Woon je nu nog wel ergens? Aangezien je weggelopen bent." vraagt ze plots.
    "Ik woon bij iemand van de crew... in zijn logeerkamer, maar ik ken die gast niet echt. Het is nogal vreemd." ik haal mijn schouders zachtjes op.
    "Het is alsof ik zijn huis ben binnengebroken, maar eigenlijk heeft hij het zelf voorgesteld... toch blijft het ergens verkeerd aanvoelen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik sla mijn armen nog iets dichter om hem heen en laat hem vervolgens los. Ik kijk hem glimlachend aan,
    'Je kunt gelukkig in iedergeval ergens heen. Bij mij thuis ben ik eigenlijk vaak alleen. Mijn ouders gaan vaak de deur uit.' mompel ik. 'En als ik dan zeg dat ik net zo goed op mezelf kan wonen, waar ik hiervoor woonde gaan ze voor twee dagen heel erg op me letten. En dan gaan ze weer veel werken.' ik kijk hem met een kleine glimlach aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Stel je nu voor wat ik denk dat je voorstelt?" grijns ik.
    Het zou geweldig zijn. Ik vond Brad wel nice en zo en heel vriendelijk, maar bij Sky voelde ik me nu al veel meer op mijn gemak.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Wait WHAT... Volgens mij had ik Eadric een verkeerde indruk gegeven. Maar wat boeide het me ook. Ik zou mijn ouders eens wat laten zien. 'Ik stelde niet echt iets voor eigenlijk..' zeg ik, 'Maar je mag wel tijdelijk bij me intrekken. Ik wed dat mijn ouders het niet eens doorhebben. Die kijken toch nooit in de logeerkamer.' en ja, ik maakte gelijk duidelijk dat we apart sliepen. En ik glimlach even naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ik wil graag tijdelijk bij je intrekken." ik legde ook de nadruk op tijdelijk. Ooit moest ik eens iets voor mezelf vinden. "Maar dan vragen we het best toch aan je ouders... Ik wil geen verstekeling zijn."
    Ik moest ook ooit een baan vinden, zodat ik geld verdiende en zodat ik een eigen appartement kon huren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Ehhh... Als je vooral niet een andere slaapplaats wil moeten we het aan mijn ouders vragen,' lach ik naar hem. 'Zie jij het al voor je; Mam, pap, dit is Eadric, en hij trekt hier tijdelijk in. Maakt jullie toch niets uit hè? Jullie zijn er toch nooit.' ik lach naar Eadric.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hmm... ja." ik kijk haar peinzend aan.
    "Ok, goed dan, maar ik zorg wel dat ik snel werk vind en een appartement kan huren of zo." Ja, goed. Ik zou daar niet lang hoeven blijven.
    Ik probeerde mijn geweten gerust te stellen met die gedachten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Ik vind het best,' glimlach ik naar hem. Had ik nu net een jongen toegelaten in mijn huis zonder dat mijn ouders het wisten. 'Ik moet ook nog werk zoeken. Dan hb ik tenminste iets te doen.' en ik kijk even weg van Eadric. De regen was gestopt. En ik kijk even omhoog naar de lucht. Het werd al donkerder en er waren sterren verschenen aan de hemel. Ik stoot Eadric zachtjes aan en zeg:
    'Kijk, sterren.' en ik kijk nog steeds omhoog. Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder. Dat kijkt makkelijker. En ik kijk naar de mooie sterren.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {volgens wat Pace eerder gezegd heeft, is het al gestopt met regenen en zie je de sterren goed. xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dan pas ik het aan :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Dan pas ik het aan :Y)]

    {doe dat ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {doe dat ;)}

    [Gedaan ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik kijk op naar de sterren en slaak een lichte zucht.
    "Prachtig eh? Ik word er steeds stil van. Je hebt dan echt het gevoel dat jij maar een klein stipje bent in dat enorme universum." Ik leg mijn hoofd op het hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”