• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik kijk naar Alex die gaat dansen. Maar dan weer terug naar Pace. 'Dus jij zit ook in de crew, anders zou je hier niet zijn.' glimlach ik. Dan bedenk ik me dat ik ook niet bij de crew zit maar er wel ben. 'Weet je wat, laat dat maar zitten,' en ik lach even. 'Ik ben er namelijk ook. Maar je zit wel bij de crew toch? Wat is je specialiteit?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pace Saade
    "Zit er al van in het begin bij", zei ik met een klein glimlachje. "Mijn specialiteit, hmmm, ik kan alles wel zowat, maar het beste zijn mijn zogenaamde Saade Showers."


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sky Jessica Parker
    'Saade Showers?' Vraag ik glimlachend. 'En gaaf dat je al vanaf het begin erbij zit!' ik kijk naar hem. Hij ziet er aardig uit. 'Maar vertel meer over die specialiteit van je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pace Saade
    "Saade komt van mijn familienaam en de showers is eigenlijk nogal logisch. Je hebt een grote bak met water en die laat je boven je hoofd leeglopen zoals bij een douche en daarin dans je dan of doe je tricks en zo", legde ik uit en glimlachte.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sky Jessica Love
    Ik kijk hem glimlachend aan. 'Dat klinkt gaaf,' en ik kijk even weg. 'Jullie crew klinkt ook te gek. Van wat ik hoorde van Eadric.' en ik kijk weer naar Pace. 'Het enige wat ik kan is popping en ballet.' en ik kijk naar zijn reactie. Mensen vinden het nooit samen gaan. Maar als je het juist weet te combineren was het echt gaaf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pace Saade
    "Mijn moeder deed die combinatie ook vroeger, echt gaaf om te zien", glimlachte ik. Het was een combinatie die je niet veel tegen kwam, maar mijn moeder combineerde zowat alles en elke keer had ze een fantastisch resultaat.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sky Jessica Love
    'Eindelijk iemand die er niet raar van op kijkt,' zeg ik lachend. 'Ik mag je wel, alleen al omdat je me nu net niet raar ging aan kijken. Wat ik hoop dat je nu nog steeds niet gaat dien aangezien ik steeds meer onzin praat naarmate het later op de avond wordt.' en ik lach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pace Saade
    Ik grinnikte even en zei: "Geloof me, ik ben al heel wat onzin gewend, je moet Amy eens bezig horen als ze zat is." Ik kon het niet laten opnieuw te grinniken.
    [Ik ga slapen. Tot morgeeeen (eigenlijk straks, maar goed)]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Hé, niets tegen Amy, hé... ;)
    Dat brengt me nog eens op het idee. Ik ga Amy weer eens laten zuipen! ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Ik liep hijgend van de dansvloer af. Ik stond er al als eerste op en was de hele tijd door blijven gaan, maar nu had ik toch even een pauze nodig. Soepel nam ik een biertje uit de bak en liet me niet ver van het water in het zand ploffen. Ik leunde achterover op mijn ellebogen, terwijl ik het koele, alcoholische drankje naar binnen liet stromen. Al snel was mijn eerste glas leeg, maar ik had nog steeds dorst. Ik zette het terug en nam een nieuwe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Al snel volgde er nog eentje en nog eentje en nog eentje. Dat probleem had ik steeds, ik wist nooit van ophouden. Met alweer een nieuw flesje in de hand, mijn 6e denk ik, liep ik terug richting de dansvloer.
    "Oh." mompelde ik, terwijl de wereld begon te dansen voor mijn ogen. Een stompzinnige grijns verscheen weer op mijn gezicht.
    Ik zag Pace staan en liep/strompelde op hem af.
    "Hé" zei ik, terwijl ik een stukje voorover viel en mij aan hem vastgreep. Ik trok hem wat dichter bij en deed alsof ik ging fluisteren, maar zei het toch luid genoeg voor iedereen.
    "Zie je het? De wereld danst met ons mee." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij grinnikt opnieuw. 'Ik heb al wel meer over Amy gehoord,' lach ik. En ik kijk even om me heen. Op dat moment komt er een meisje aan gestrompeld. Ze leunt tegen Pace aan. Ze is dronken. 'Zie je het? De wereld danst met ons mee.' grijnst ze. Volgens mij heeft ze me nog niet eens opgemerkt. Ik kijk naar Pace en vraag: 'Is dat toevallig Amy?' en ik lach even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pace Saade
    "Dat is ze inderdaad", ik moest ook even lachen. "Ze kan echt hilarisch zijn als ze zat is." Ik ondersteunde Amy wat meer en zorgde dat ze zo goed als mogelijk recht stond.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sky Jessica Love
    Het is dus Amy, en ze is ladderzat. Pace ondersteunt haar zodat ze niet omvalt. Ik ben blij dat ik het zelf bij een biertje heb gehouden en meer niet. 'Ik denk niet dat het veel zin heeft km tegen haar te praten?' lach ik. En ik kijk Pace aan met een lach. 'Dan maar met jou praten, wat ook niet erg is hoor.' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pace Saade
    "Het zal niet zo lang meer duren voor ze in slaap valt, daar ken ik haar al goed genoeg voor." zei ik glimlachend. "En ben ik tweede keuze misschien?" vroeg ik nep-boos.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe