• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik voel hoe hij zijn hoofd op de mijne legt. Volgens mij zag dit er voor een buitenstaander best romantisch uit, maar het maakte me niets uit. Ik wist hoe het wel zat. 'Daar heb je gelijk in,' glimlach ik. Ik kijk naar de sterren en zucht even. Misschien dat het hier ook wel te doen was. 'Ik heb altijd al een ster willen zijn,' zeg ik zacht. 'En dan bedoel ik niet beroemd, maar zoals een ster aan de hemel. Die zijn altijd zo mooi.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Je bent al mooi." glimlach ik. "En een leven als ster lijkt me best eenzaam. Je dichtstbijzijnde sterrevrienden staan enkele lichtjaren van je af." grinnik ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik werd stil van way Eadric zei, je bent al mooi. 'Vanaf hier lijkt het leven van een ster in iedergeval mooi.' en ik kijk even maar Eadric. 'En dankje,' zeg ik zacht en een beetje verlegen. Ik kijk weer omhoog naar de sterren en zucht even. Ik leg mijn hoofd terug op zijn schouder. En ga een beetje verzitten. Ik had het gewoon al warm, maar ik bleef zitten bij Eadric.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik glimlach ook een tikkeltje verlegen terug.
    "Ja, maar je bent er maar eenzaam denk ik. En niets is leuker dan mensen om je heen. Mensen die echt iets voor je over hebben."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik zie dat hij verlegen terug glimlacht. En dan zeg ik:
    'Maar dan moeten er wel mensen zijn die iets voor je over hebben.' en ik kijk weg van Eadric. Peter doet dat wel, maar Peter woont niet meer in huis, en hij woont samen met zijn vriendin. 2000 km verderop. En ik zag hem bijna nooit meer. Ik zucht even en sluit mijn ogen. Als ik mijn ogen sluit, zo in Eadric's armen tegen zijn schouder, voelde het vertrouwd. Zoals thuis. Zoals het hoort.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Die zijn er steeds, zelfs als je ze niet meteen ziet. Ergens is er wel iemand die om je geeft... Of die later om je kunnen gaan geven."
    Ik kijk nog eens naar de hemel en glimlach zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Wat Eadric zei klonk allemaal zo lief, en ik deed mijn ogen open en tilde mijn hoofd op om hem goed aan te kunnen kijken. Ik zie dat hi naar de hemel kijkt, en hij glimlacht zachtjes. Ik kijk naar elk deel van zijn gezicht. Er zijn misschien wel mensen die om me geven, maar die laten het niet merken.
    'Soms dan lijken mensen wel om je te geven, maar doen ze dat toch stiekem niet en hebben ze alleen maar dingen van je nodig.' en ik zucht even. Mijn ouders hebben veel geld. En we wonen in een groot huis. En dan willen mensen soms graag vrienden met je worden. Ik kijk naar Eadric.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik kijk haar plots recht aan en glimlach.
    "Dat zijn dan blinde mensen. Dat ze niet kunnen zien wat ze hebben en dat ze waarschijnlijk nooit iets beters gaan krijgen."
    Ik knipoog speels naar haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij kijkt me aan met een glimlach.
    'dat zijn dan blinde mensen. Dat ze niet kunnen zien wat ze hebben en dat ze waarschijnlijk nooit iets beters gaan krijgen.' zegt Eadric. En ik voel hoe mijn wangen rood worden. Hij knipoogt naar me, speels. En ik moet nog meer blozen.
    'Ehh,' stamel ik. 'Dankje.' en ik blijf hem dit keer wel aan kijken. Ik vraag me af waarom hij het allemaal zegt. Maar ik vraag niets. Ik had Eadric niets verteld over mijn rijke ouders. Mensen krijgen dan vaak een slechte indruk van me, en dat wil ik niet. 'Duuussss...' zeg ik met een glimlach. En ik kijk naar Eadric.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Duuusssss..." antwoord ik glimlachend. Ik kijk haar lief aan en ga weer achterover leunen op mijn ellebogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij kijkt me lief aan en leunt op zijn elllebogen achterover. Zo omarmde hij me niet meer maar dat maakte niet uit. Ik had het warmer gekregen. En ik heb zijn jasje ook nog steeds aan, dus krijg ik het waarschijnlijk niet meer koud ook. Ik kijk omhoog, naar de sterren. En zucht even. Ik ga in kleermakerszit zitten. En kijk even naar Eadric. Hij ziet er leuk uit zo. Ik denk terug aan mijn crew. 6 meiden, dancing dreamers. Maar ik schud mijn hoofd, verleden tijd. Niet meer aan denken Sky, niet doen. Mijn stemming daalde namelijk merkelijk. Maar ik probeer het niet te laten merken aan Eadric.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Een vrijwilliger om met Pace te komen praten? Iemand?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Sky wilt wel ^^ ze is nieuw. Ik moet alleen even de reactie van Femke/Eadric afwachten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {of ja miss Sky ;)}

    Eadric
    "Je hebt het toch al warm genoeg?" vroeg ik voor de zekerheid. Ik sla mijn hoofd weer achterover en kijk naar de sterren boven me.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 15:50 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Het maakt niet uit wie, zolang ik maar iets kan doen, ik verveel me hier dood.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe