• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik glimlach als Pace zegt dat Amy zo wel in slaap zal vallen. En moet lachen als hij vraagt of hij tweede keus is.
    'Nee Pace, je weet toch dat je altijd mijn eerste keus bent,' zeg ik dramatisch. 'Niemand gaat boven jou, geloof me.' en ok doe mijn ogen dicht met een hand op mijn hart. Dan doe ik mijn ogen weer open en grijns naar hem. 'Jaaaaa, naast dansen kan ik ook geweeeeellldig acteren,' grinnik ik. 'Oke, dat is misschien niet waar. Maar je bent geen tweede keus hoor.' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pace Saade
    Ik applaudisseerde even voor haar acteerkunsten. "Prachtig", zei ik en grinnikte even.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sky Jessica Love
    Hij applaudisseert even en ik moet er om lachen.
    'Prachtig,' Zegt Pace en hij grinnikt even. Ik maak een elegante buiging en zeg: 'Thanks,' als ik weer overeind kom. Ik kijk een beetje om me heem. Eadric zie ik niet meer, die zie ik later nog wel. En Alex is lekker aan het dansm op de vloer. 'Wie heeft eigenlijk de crew opgericht?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pace Saade
    "Aedan, de broer van Amy, en ik heb ook wat geholpen", zei ik. Ik zag niet meteen waar hij was, en Zero zag ik ook niet. Ik wou gewoon niet weten wat die twee aan het uitsteken waren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sky Jessica Parker
    Ik glimlach even, 'Best nog wel wat werk om een leuke goede crew te vinden altijd.' ik had het zelf ook gedaan. Mijn eigen crew, die me heeft laten vallen. Maar ik wil er niet meer aan terugdenken dus richt ik mijn aandacht op Pace. 'En ik heb geen idee wie Aedan is.' ik lach even. 'De enige die ik hier nu een beetje ken zijn Eadric, die me gelijk mee de bus in trok, Alex, jou en Amy.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy
    Ik kijk op als ik mijn naam hoor en zie een meisje staan.
    "Oh een nieuwe!" grijnsde ik. Ik laat Pace los en sla mijn armen om het meisje heen.
    "Ik ben Amy, de tofste van de bende hier." lalde ik met dubbele tong.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 12:47 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Amy doet lekker familiair met Sky xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Oh een nieuwe,' grijnst Amy. Ze laat Pace los en slaat dan haar armen om mij heen. Heel even dreig ik neer te vallen, maar ik herpak haar en ga goed staan. ''Ik ben Amy, de tofste van de bede hier,' zegt ze met een dubbele tong. Ik moet er om lachen. 'Aangenaam Amy, ik ben Sky.' en ik glimlach naar gaar. De vorige keer dat ijveren drinken iemand beet had was het een jongen die me probeerde te zoenen, gelukkig is Amy een meisje. 'En ik ben nieuw, althans, niet nieuw bij de crew. Daar zit ik helemaal niet in.' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik antwoord even met Yara haar profiel, aangezien ik hier ben!}
    Amy
    "Jammer." ik kwam dichterbij en fluisterde in haar oor. "Weet je... Aedan, hé. Je weet wel, mijn broer, hij is gay!" ik draai me weer om naar Pace.
    "En hij is bang van de zee." proestte ik tegen hem.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Pace Saade
    Ik keek haar verbaasd aan. "Meen je dat nu?" vroeg ik vol ongeloof.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy
    "Ja, dûh! Je wist toch dat hij gay is. Was je blind de laatste dagen."
    Ik dacht even na, voorzover dat lukte.
    "Oooh! Je bedoelt over zijn angst voor de zee! Ja, als klein kind is hij ooit bijna verdronken." Ik sloeg betrapt mijn hand voor mijn mond.
    "Oeps, dat mocht ik niet zeggen, zeker?"


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sky Jeasica White
    Ik lach om wat Amy allemaal zegt. En schud mijn hoofd. Die heeft duidelijk te veel gedronken. 'Amy toch, waarom ga je niet lekker in het zand zitten. Ben je niet moe van al het staan?' en ik kijk haar lachend aan. Amy had te veel gedronken en ok denk dat het het beste is als ze gewoon gaat slapen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy
    "Nee, hoor. Ik kan nog uren door." grijnsde ik, waarna ik mijn hoofd op Pace's schouder legde.
    "Ik ben niet moe." mompelde ik, terwijl mijn ogen toevielen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Pace Saade
    Amy's ogen vielen toe en ik kon haar nog net op tijd opvangen. "Zei het toch dat het niet lang ging duren', grinnikte ik. Ik hief haar op en keek zoekend rond, op zoek naar Aedan. Ohja, die was weg met Zero. Ik rilde even door de gedachte.
    "Wat gaan we met haar doen?" vroeg ik grijnzend aan Sky


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sky Jessica White
    Ik grijns naar Pace. 'Heb jij toevallig een stift?' vraag ik aan hem. Ik haal mijn iPhone tevoorschijn, rijke ouders dus dure spullen, en zette de camera aan. 'Eerst even op de foto,' glimlach ik. Ik ga naast Pace staan en trek een gekke bek. Ik richt de camera op ons en zeg: 'Even raar doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.