• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {zij maar zeker dat ze jullie gaat vermoorden!(6)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    "I know", zei ik grijnzend tegen Alex. "Ze zal me misschien maximum een week negeren, maar ze kan gewoon niet zonder mijn aandacht." Ik hoopte vurig dat ik gelijk had, anders zat ik hoogstwaarschijnlijk diep in de problemen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Anders helpt Alex Amy wraak nemen XD}

    Alex/Alexandra Night

    'I know, ze zal me misschien maximum een week negeren, maar ze kan gewoon niet zonder mijn aandacht.' Andwoorde hij, 'Had je gehoopt zeker, als ze er achterkomt wat er op haar gezicht staat..' Zei ik grijnzend. 'Veel succes dus'

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Jessica Love
    Ik lach en zeg: 'Ik denk niet dat ze mij überhaupt zal herinneren.' en ik kijk rond of ik Eadric zie. Ik zie hem zitten en zeg tegen Alex en Pace, 'ik zie jullie misschien later nog wel.' en dan loop ik naar Eadric en zeg: 'Hoi, me gemist?' en ik grijns naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {graag! Toch nog lieve mensen, neem daar een voorbeeld aan ja! xD}

    Eadric
    Ik kijk geschrokken naar haar op, ik was helemaal weg geweest in mijn gedachten.
    "oh, hoi." grijns ik. "Natuurlijk heb ik je gemist, hoe kan ik zonder mijn kleine slachtoffer?" want ik had haar eigenlijk gewoon in de bus getrokken, ontvoerd dus.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Haha XD Nu nog even een wraak actie bedenken (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Jessica Love
    'Hé!' zeg ik lachend. 'Ik kan je aangeven voor ontvoering volgens mij.' lach ik. Ik por hem even. 'Weet je, als jij me niet had meegetrokken was ik niet natgeweest, maar had ik je ook niet echt ontmoet.' en ik glimlach naar hem. 'Dus ik kan er wel overheen komen dat je me meegenomen hebt.' en ik glimlach lief naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zal Sky wel of niet nog een biertje nemen ^^ dan gaat ze namelijk nog losser worden -wbw-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Daar hoopte ik op." grijnsde ik.
    Ik klopte op het zand naast me ten teken dat ze erbij kon komen zitten en ging toen op mijn rug liggen.
    Ik sloot mijn ogen en luisterde naar de geluiden om me heen. Ik werd er rustig van.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Zal Sky wel of niet nog een biertje nemen ^^ dan gaat ze namelijk nog losser worden -wbw-]

    {ah ja... eentje kan geen kwaad xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Voordat ik naast hem ging zitten pakte ik nog een biertje en dronk die op. De alcohol werkte gelijk en ik kwam weer losser. Was pas mijn derde. Ik ging naast hem zitten maar liet me al gauw naast hem liggen. Ik lig direct naast hem, met amper ruimte tussen ons. Vond hij niet erg toch? De sterren waren er nog steeds. Misschien dat mijn ouders zich zorgen maakte. Nehh, dat deden ze niet. Ze zijn wel gewend dat ik e vaker niet was. 'Je hebt me toch niet echt gemist hè?' vraag ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Kan ik iets anders dan jou missen, mijne heldere sterrenhemel." verwijs ik glimlachend naar haar naam, Sky.
    Ik draaide mijn hoofd om haar aan te kijken en kwam met mijn neus bijna tegen haar wang.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Kan ik iets anders dan jou missen, mijn heldere sterrenhemel.' verwijst hij glimlachend naar mijn naam. Hij draait zijn hoofd naar mij en ik draai mijn hoofd naar hem. Ik had niet door dat we zó dicht bij elkaar lagen. Mijn lippen streken net niet langs die van hem. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan. En ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik had het gevoel te verdrinken in haar prachtige ogen en haar stralende glimlach liet me smelten.
    In een mum van tijd had ik de kleine afstand overbrugd en lagen mijn lippen zacht en liefdevol op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    In eens liggen Eadric's lippen op de mijne en hij zoent me zacht en liefdevol. Ik zoen hem zachtjes terug. En dan bedenk ik me waar ik mee bezig ben. Ik ga met een ruk iets achter uit. En ik kijk in Eadric's ogen. Wat boeit het me ook. Waarom kon ik niet gewoon een beetje zoenen? En ik druk mijn lippen weer op de zijne. En kus hem teder terug. Ik leg mijn hand op zijn borstkas. En zoen verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.