• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik kijk hem met een glimlach aan. 'Ja hoor,' en ik doe zijn jasje uit. 'Dankje voor het lenen.' en ik geeft het jasje aan hem. Ik sta op en rek me even uit. Ik kijk even om me heen. Ik heb zin in te dansen. 'Ik ga dansen,' lach ik. Ik loop richting de dansvloer, tenminste, de open plek. En begin met popping.

    [. een goed aanspreekpunt, Sky is nieuw ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik kijk haar grijnzend aan en als ze niet meer kijkt doe ik snel mijn jasje aan.
    Dammit, wat had ik het koud.
    Ik grinnikte om mezelf en trek mijn jasje dichter tegen me aan, terwijl ik haar nakijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik doe waar ok goed in ben, genieten van dansen. En ik voel me goed. In dansen leg ik mijn woorden. Normaal praat ik niet echt over mezelf. Je kan me emotie zien in het dansen, nu is het woede. Ik ben boos omdat ik weer moest verhuizen. En boos omdat mijn crew me heeft laten vallen.

    [Ik moet gaan -.-' sorry!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Yara miss komde beter naar Eadric, want Sky moet dus weg ;)

    bye trouwens!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik heb Alex nog wel? ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Ik heb Alex nog wel? ^^}

    [Is goed, waar is ze?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Ehmm.. Ergens.. Ik had nog niet met haar gereageert tot we op het strand waren dus bedenk maar iets :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Pace Saade
    Nadat ik wat had uitgerust keek ik van op mijn plaats rond. Ik zag Alex staan en besloot met haar te gaan praten. IK sprong recht en liep op haar af.
    "Heeey", zei ik vrolijk toen ik bij haar stond.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex/Alexandra Night

    'Heeey' Grote Pace me vrolijk, 'Hey Pace' Zei ik glimlachend terug, ik mocht hem wel niet dat er iemand was hier die ik niet mocht en daarbij was het leuk om te kijken hoe hij danste.


    Don't be like the rest of them, darling

    Pace Saade
    "Al veel gedanst?" vroeg ik, wijzend naar de dansvloer. Ik nam een slok van mijn flesje bier dat ik net was gaan halen, vlak voor ik ging uitrusten van de battle met Kyra.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alex/Alexandra Night

    'Al veel gedanst?' Vraagt hij wijzend naar de dansvloer en nam een slok van het flesje bier dat hij in zijn hand had. 'Nee niet echt' Andwoord ik, op de een of andere manier was ik bijna de heletijd aan de zijkant gaan zitten, geen idee waarom ik het niet gedaan had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Jessica Love
    Ik dans en ik dans en het voelt goed om mijn boosheid eruit te dansen. Na een tijdje raak ik moe dus stop ik. Ik zie Als staan met een jongen die ik niet ken. Dan maar nieuwe mensen leren kennen. Ik loop naar ze toe en zeg:
    'Hoi Alex en jongen die ik niet ken.' en ik glimlach naar ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alex/Alexandra Night

    'Hoi Alex en jongen die ik niet ken.' Zegt Sky glimlachend, 'Hoi' Andwoord ik glimlachend, 'Sky, Pace. Pace, Sky' stel ik hun simpelweg aan elkaar voor waarna ik een korte blik op de dansende mensen werp en merk dat ik eigelijk best graag weer wouw dansen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Jessica Love
    'Aangenaam Pace,' glimlach ik. Ik zie hoe Alex naar de dansvloer kijkt. 'Alex, als je wilt dansen, doe het dan gewoon.' glimlach ik. 'Pace bijt me heus niet. Toch?' lach ik. 'Meid, laat ze zien wat je kan!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alex/Alexandra Night

    'Alex, als je wilt dansen, doe het dan gewoon' Zegt Sky glimlachend 'Pace bijt me heus niet. Toch?' zegt ze lachend, 'Meid, laat ze zien wat je kan!' Vervolgt ze, ik schonk haar een dankbare glimlach waneer ik met mijn hand door Pace zijn haar ging, 'Niet bijten he?' Zei ik grappend waneer ik naar de dansvloer liep en daar vervolgens wachte tot het goede liedje kwam wat al snel het geval was en begon te dansen een gedeelte had ik al bedacht en het andere gedeelte had ik gewoon gedaan.


    Don't be like the rest of them, darling