• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    quin98 schreef:
    Jayson
    'Misschien kunnen we even naar de stad of zo'zeg ik en dennk even na over wat we anders zouden kunnen doen. Ik zet mijn cap ondertussen even goed en kijk vragend naar Sam. Sam was wel oke.

    Sam
    Ik knikte, en begon samen met Jayson richting de stad te lopen. Ik voelde me al wat lacherig worden, maar daar bleef het ook bij. ''En wat gaan we doen in de stad?'' grinnikte ik, en keek Jayson aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Na een tijdje had ik het af, en grijnzend keek ik ernaar.
    Ik draaide me kort om, en kijk waarmee Jessica bezig was.
    Daarna draai ik me weer om, en begin weer met spuiten..


    El Diablo.

    Jessica
    Het werd plots wel heel donker. Mopperend keek ik uit het raam, waar donderwolken zich samenpakten.
    "Ziet ernaar uit dat het gaat regenen." mompelde ik, terwijl ik richting de lichtknop liep.
    Ik kon wat spuitbussen die ik niet had gezien, net op tijd ontwijken, maar botste daardoor wel op Tyler. Een warm en tintelend gevoel verspreidde zich door mijn lichaam op de plek waar ik hem per ongeluk had aangeraakt.
    "Oeps, sorry." mompelde ik. Ik liep snel naar het licht enkele meters verder, maar toen ik erop drukte ging het niet aan.
    "Is die verdomde lamp nog kapot ook." mompelde ik geïrriteerd.
    Ik kijk Tyler aan, wat moeilijk ging nu zonder mijn hakken -ik moest bijna helemaal omhoog kijken- en zuchtte.
    "Ik ga even een nieuwe halen."

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 12:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik grinnik, 'is goed' grijns ik.
    Ik vis mijn blackberry uit mijn zak, en ga naar de zaklamp app.
    Een fel licht komt vanaf de flitser van de camera, en rustig spuit ik verder..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik ga snel, maar stil voor Max, een lamp halen. Alle lampen hier in het huis waren hetzelfde dus dat voordeel had ik, dat ik niet moest zitten zoeken. Ik loop weer naar boven en kijk daar naar de lamp.
    "Shit." natuurlijk kan ik er niet aan. "Nu moet ik nog een ladder gaan halen ook."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik grinnik, en loop naar haar toe.
    'Of je doet dit.' grijns ik, en pak de lamp.
    Ik begin snel met het verwisselen, en grijns onbewust..


    El Diablo.

    Jessica
    "Of jij doet dat... Ik kan er ook niet aan doen dat ik zo'n dwerg ben." grinnik ik. Terwijl hij bezig was, had ik even vol zicht op zijn lichaam. Man, hij zag er bepaald niet slecht uit.
    Ik schudde weer mijn hoofd en liep naar mijn stuk graffiti. Ik werkte het nog gauw af en keek er dan trots naar. Vervolgens begon ik aan het tweede stuk muur.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Al snel was het verwisseld, en liep ik weer terug.
    Ik maakte alles snel af, en begon aan het volgende..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik besluit dat het wel genoeg is voor de meisjeskamer en loop dan naar het laatste gedeelte. Ik staar even peinzend naar de muur en begin dan weer te spuiten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik draai me om, en leun even tegen een muur die niet nat is.
    Ik kijk naar wat Jessica spuit, en grijns lichtjes...


    El Diablo.

    Jessica
    "Ok." zeg ik als ik gedaan heb. "Doe jij dit stukje muur nog dan doe ik dat wat de gang gaat worden." glimlach ik. Ik loop naar het lange stuk muur waar de gang zou komen en begin te spuiten. Dit zou echt nice worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Is goed.' zeg ik, en loop naar de muur.
    Ik begin weer met spuiten, en grijns licht..


    El Diablo.

    Jessica
    Na een hele lange tijd was ik eindelijk klaar. Ik laat me op de grond vallen en kijk fier naar het resultaat. Grijnzend nam ik nog een biertje en goot het zo goed als in 1 keer naar binnen.
    "Nu nog bakstenen en cement kopen voor de binnenmuren." mompel ik. "Maar dat zal niet meer voor vandaag zijn." Ik kijk op mijn horloge.
    "Shit, is het al zo laat. Het is al 2u." ik kijk weer naar buiten en zie dat het ondertussen beginnen regenen is en niet een beetje ook.
    "Zo kan ik je niet naar huis sturen." mompel ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Dan zit er niks anders op dan hier blijven hé?' grinnik ik.
    Ik maak het af, en kijk haar aan.
    Ik neem nog een slok van het bier, en grijns..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik grijns terug.
    "Ja... dan zit er maar niets anders op." grijns ik terug. Ik ga rechtstaan en kijk hem aan.
    "Goed, wil je eerst douchen of ga je meteen gaan slapen?" vraag ik hem. Ik begin mijn graffiti in de plastic zak te steken en die van hem in zijn rugzak.


    “To live will be an awfully big adventure.”