• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers

Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

Rollentopic

El Diablo.

{Mijn topics}

Don't be like the rest of them, darling

Jessica
    "Goed." Ik volg haar naar de wagen, mijn ogen blijven heen en weer schieten, maar er leek niets aan de hand te zijn. Ik stapte in en startte de auto.
    "Is er iets tussen jou en Lexy? Of is het normaal dat jonge meisjes zo... vijandig tegen elkaar zijn?" grijns ik

“To live will be an awfully big adventure.”

Macy

Ik kijk haar twijfelend aan. 'Het klikt gewoon niet zo tussen Lexy en mij. Ik zou wel willen hoor, maar we hebben vanmiddag nogal erge ruzie gehad.' Ik haal mijn schouders op. 'Ze mag me niet, dus ik doe er ook niet de moeite voor. Ze mag zelf weten wie ze aardig vindt en wie niet en als zij zo doet hoeft het van mij niet.' Ik kijk naar buiten. 'Je kan niet iedereen aardig vinden,' mompel ik.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Ben even eten]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jessica
    "Ja, je hebt gelijk." zucht ik.
    "Zoeals die ene leerkracht... Rebecca heet ze denk ik. Ik kan haar echt niet uitstaan!" Ik parkeer de wagen en terwijl ik het huis binnen loop vervolg ik mijn verhaal.
    "Dat mens is echt enorm irritant. Ik haat het vooral als ze begint te zagen over haar leerlingen. En ze luisteren nooit.... blablablablabla.... Misschien moet ze eens wat moeite doen om zelf te luisteren." Ik loop de keuken binnen.
    "Ze is verschrikkelijk, ik heb medelijden met haar leerlingen."

[ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 18:37 ]

Jayson
    Ik trek een wenkbrauw op als ze iemand wegdrukt maar laat het er maar bij. Ik ga naast haar op het bankje zitten en neem nog wat trekjes. 'Dus ga je nu nog wat doen?'vraag ik lachend.

Sam
    Ik haalde grinnikend mijn schouders op. ''Alleen als jij een idee hebt, want ik verveel me kapot hier.'' grijnsde ik, en rookte mijn sigaret op die ik vervolgens op de grond gooide. Ik voelde mijn mobiel constant trillen, maar negeerde het. Hij joeg me de stuipen op mijn lijf, maar ik probeerde het te negeren.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jayson
    Ik dacht even na en haalde mijn schouders op. 'Niet echt'mompelde ik. Meestal hing ik gewoon een beetje rond af en toe iemand in elkaar slaan en drinken, maar niet zo veel anders.

[Kan je je posts misschien íéts langer maken? :3]
    Sam
    Ik grinnikte. Die had ook een groot denkvermogen, zeg. Ik sprong op. ''Heb je al eens XTC gebruikt?'' vroeg ik hem met twinkelende ogen.
    XTC was geweldig. Het was de perfecte oplossing tegen stress, angst, tegen álles.
    Het was mijn uitweg.

[ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 19:25 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Austin
    Ik grinnikte en knikte. 'Tuurlijk, en jij hebt nou is goeie ideeën'zeg ik lachend. Wie van onze klas had nou nog nooit XTC gebruikt? Waarschijnlijk iedereen wel gewoon. Ik keek er even grijnzend aan. 'Heb je mee of moeten we nog regelen?'vraag ik grijnzend. Ik stond ondertussen op en keek er vragend aan.

Jessica
    Ik kijk Lexy glimlachend aan.
    "En.. is hier alles naar wens verlopen?" Ik neem een flesje water en begin te drinken.

Mae
    Ik knikte even. "Wat is je naam eigenlijk?" vroeg ik hem toen. Het enige wat ik wist van hem was dat hij in de probleemklas zat, net als ik.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

{Kan Lexy even antwoorden? ;)}

Lexy

'Ja hoor.' mompel ik.
    Ik leun achteruit en zucht..

El Diablo.

Jessica
    "Goed, ik ga boven even alles klaarzetten voor jullie."
    Ik liep de trap op en zo de vroegere kamer van Jonathan binnen. Ik negeerde de pijn die zich meteen om mijn hart sloot en ververste het bedje, daarna haalde ik een vouwbed en stel dat open tegen een vrije muur. Het was niet het meest comfortabele, maar ik zorgde er wel voor dat Macy binnenkort iets beters kreeg. Ik maakte het klaar voor gebruik en liep toen naar mijn eigen kamer. Daar ververste ik het bed ook, daarna ging ik nog naar de badkamer, waar ik wat nieuwe tandenborstel uit het pak haalde en ze op de wasbak legde. Nu hadden ze alles wat ze nodig hadden. Ik liep glimlachend de trap weer af.
    "Wil je zien waar je mag slapen, Lexy?" vraag ik als ik terug in de keuken kom.