• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Jessica
    Ik kijk geschrokken op en grinnik als ik Tyler zie.
    "Nou seg, ik blijf mijn leerlingen maar tegenkomen." grijns ik. "Zoals in een enge film. Telkens als ik denk dat ik ze kwijt ben, zijn ze daar plots weer."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik grinnik.
    'Ben ik eng dan?' grijns ik..


    El Diablo.

    Jessica
    "Nee, hoor. Het is alleen dat ik er nu ook twee thuis heb zitten." grijns ik. Ik kijk even naar het rek naast me en haal de haarlak eruit.
    "Twee meiden, dus dit zal ik misschien wel nodig hebben." Ik had Max niet meegerekend, omdat hij niet echt een van mijn leerlingen was.
    "Wat brengt jou hier?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet gaan :( Bye! ]


    El Diablo.

    Sebtana schreef:
    [Moet gaan :( Bye! ]

    {oh, ok. Jammer }(doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Haargel' grinnik ik, en gooi het potje een keer in de lucht.
    Ik vang het gemakkelijk, en kijk haar aan.
    'Welke twee?' vraag ik..


    El Diablo.

    quin98 schreef:
    Jayson
    Ik keek even naar de twee pilletjes in mijn hand en stak ze in mijn mond. Met een grote slok water slikte ik ze door en keek even grijnzend naar Sam. Ik leunde ook tegen de muur en keek even om me heen.

    Sam
    ''Oké.'' grinnikte ik. ''Na een halfuurtje gaat het in werking, blijven we hier zitten, of wat?'' vroeg ik hem, en keek hem aan. Vroeger, toen ik onder invloed was, gingen we altijd naar de bar of iets dergelijks. Het is 'm dat het nu vroeg in de middag was.. Misschien dat ik vanavond nog wat moest nemen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayson
    'Misschien kunnen we even naar de stad of zo'zeg ik en dennk even na over wat we anders zouden kunnen doen. Ik zet mijn cap ondertussen even goed en kijk vragend naar Sam. Sam was wel oke.

    Jessica
    "Macy en Lexy. Macy haar kleine broertje erbij gerekend." ik kijk even op mijn boodschappenlijst en zie dat ik alles heb. Ik besluit om toch nog wat koekjes voor Max mee te nemen.
    "Maar Lexy blijft maar voor even en ondertussen slaap ik op de bank." grinnik ik. Ik begin richting het rek met de koekjes te lopen, erop vertrouwend dat hij wel zou volgen.
    "En natuurlijk heb je nog enkele dingen nodig om zo'n kleine jongen tevreden te houden." grijns ik, terwijl ik een pak koekjes in mijn winkelwagen drop.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik knik maar, en loop achter haar aan.
    'Okee' mompel ik, en kijk rond.
    'Ooh, oreos' grijns ik, en pak het pak oreos..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik grijns en kijk in mijn winkelwagen. Ik had eigenlijk alles al, maar...
    Ah ja, we konden altijd nog wat Fanta gebruiken. Ik was echt geen tijd aan het rekken, hoor.
    Ik draai het wagentje richting het drinken en gris ondertussen de koekjes uit zijn handen en gooi ze erbij.
    "Ik trakteer." zeg ik met een knipoog.
    "Hoe zijn jouw ouders eigenlijk?" vroeg ik, omdat ik het gevoel had dat het meeste slechte gedrag vooral uit een slechte thuissituatie kwam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Me like.' grijns ik, en kijk rond.
    'Dus.. Wat ga je vanavond doen?' grinnik ik..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik leg een fles Fanta in de wagen en kijk hem dan aan.
    "Kijken of er iets leuks op tv is en op tijd mijn bed in. Of ja... de zetel in. Waarom?" Ik kijk hem nieuwsgierig aan.
    Hmm, eigenlijk was hij best hot. O oh, Jessica, hij is je leerling. Ik knipper even met mijn ogen en kijk om iets te doen te hebben of ik alles heb.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:11 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Geen idee, wou gewoon wat vragen.' mompel ik, en kijk rond.
    'Waar is de graffiti?' mompel ik..


    El Diablo.

    Jessica
    "Naast de conservenblikken." grijns ik. "Ik snap de logica er ook niet van. Hoeveel bejaarden zouden zo al eens graffiti meegenomen hebben in plaats van een blikje erwten?"
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Ik loop wel even mee anders." Ik leun met mijn onderarmen op mijn winkelwagen, terwijl ik rustig richting de graffiti liep. Het tikkende geluid van mijn hakken vulde mijn oren en maakte me meteen vrolijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”