• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Jessica
    Ik hoor hem gapen.
    "Oh, sorry. Ik laat je wel met rust." mompel ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aragog schreef:
    (...)
    Sam
    Ik knikte, en begon samen met Jayson richting de stad te lopen. Ik voelde me al wat lacherig worden, maar daar bleef het ook bij. ''En wat gaan we doen in de stad?'' grinnikte ik, en keek Jayson aan.

    'Geen idee,wat wil je doen?'vraag ik ook een beetje lachend. Ik was wel aan het spul gewend dus heel veel invloed gaf het niet meer,maar ik werd er wel gewoon een beetje lacherig van.

    ~Mag ik even een reactie van Tyler ;)~


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Okee dan' mompel ik.
    Ik zak wat onderuit, en tik op mijn mobiel..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik sluit mijn ogen weer en na een tijd val ik dan toch in slaap. Al snel lig ik over de grond uitgespreid. Wat wil je... Ik ben een tweepersoonsbed gewend. Met open armen en benen nam ik de hele grond in beslag. Het deken was tot op mijn heupen gezakt en mijn mond hing een klein beetje open.

    {kunnen we eigenlijk aan de volgende dag beginnen? Of moeten we nog op iemand wachten?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {kunnen we eigenlijk aan de volgende dag beginnen? Of moeten we nog op iemand wachten?}

    ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    van my mag het


    El Diablo.

    {OK!!!!!!!!!}
    Jessica
    Dat stomme kutalarm ging af en ik greep ernaar. Wacht even... dit was mijn nachtkastje niet. Ik ging plots overeind zitten. Waarom lag ik op de grond?
    Plots daagde me het allemaal weer. Ah ja... Ik nam mijn gsm en zette het alarm snel af. Ik ging rechtstaan, maar plofte bijna meteen weer gapend op de zetel neer.
    "Ik heb koffie nodig." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mae Winter
    Ik hoorde mijn alarm afgaan en met tegenzin kroop ik mijn bed uit. Ik keek even buiten en zag dat het warm weer was. Ik liep naar de badkamer en douchte snel. Terug in mijn kamer zocht ik een leuke outfit. Ik trok hem aan en bekeek me even in de spiegel. Doordat mijn playsuit zo hoog kwam, zag je duidelijk de tattoos op mijn benen. Snel ging ik naar de badkamer om nog even mijn haar en make-up te doen en liep toen naar beneden om te ontbijten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jessica
    Ik liep naar de keuken en maakte me een tas koffie klaar. Nadat die op was, had ik meteen genoeg energie voor deze dag. Ik liep de woonkamer in en schudde aan Tylers schouder.
    "Komaan, opstaan. Of je komt nog te laat op school." grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:36 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Mwah.' mompel ik, en draai me om.
    'Nog even.' mompel ik..


    El Diablo.

    Jessica
    "Je wilt niet dat ik een emmer water ga halen." waarschuw ik. "Als ik straks weer beneden ben, wil ik jou hier zien rondlopen!"
    Ik liep de woonkamer uit, stak zijn shirt nog even in de droger en ging toen naar boven.
    Ik klopte aan bij Macy en Max.
    "Rise and shine! Wie het laatst bij de badkamer is, heeft kans op koud water." zeg ik en herhaal precies hetzelfde bij Lexy.
    Ik liep snel zelf de badkamer binnen, deed de deur op slot en kleedde me uit.
    Ik ging onder de warme stralen van de douche staan en werd nu helemaal wakker. Na een tijd droogde ik me af en trok mijn kleren aan. Ik deed de deur van het slot en liep weer naar buiten. Mijn hakken tikten me vrolijk tegemoet, terwijl ik de trap af liep. Ik vroeg me af of Tyler ondertussen wel wakker zou zijn.
    Ergens hoopte ik van niet, hij was best cute als hij sliep...

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:33 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    In de keuken zette ik alles klaar voor het ontbijt, waarna ik weer naar de woonkamer liep.
    "Ben je al wakker?" vroeg ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Als ik geen antwoord hoor, loop ik wat dichter naar hem toe en kijk over de leuning van de bank.
    Owh, hij zag er zo schattig uit.
    "Ok, serieus. Opstaan of ik haal een emmer water." zeg ik, terwijl ik wat aan zijn schouder schud.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {pff, verveel me xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”