• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Macy

    'Nee niet echt. Max ligt te slapen en Lexy is niet meer naar beneden gekomen.' Ik haal mijn schouders op en kijk naar Tyler.
    'Jij ook hier?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Dat is goed." glimlach ik, waarna ik me naar Tyler wend.
    "Rustig aan. We zijn nog beneden, wacht misschien even tot we boven zijn?" grinnik ik. Ik berg al de boodschappen op. De graffiti laat ik in 1 zak zitten zodat we ze makkelijk naar boven kunnen meenemen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    'Wat gaan jullie doen?' Ik kijk ze vragend aan en glimlach. 'Willen jullie anders iets drinken?' Het klinkt alsof het mijn huis is en zo voelt het eigenlijk ook wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "We gaan de zolder inrichten en er nieuwe kamers maken." glimlach ik.
    "En bedankt voor het aanbod, maar ik ben toch dichter bij de koelkast, we nemen zelf wel. Blij dat je je al zo thuis voelt." lach ik.
    "Biertje, Tyler? Jij ook iets Macy?" zeg ik, terwijl ik voor mezelf al een biertje nam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    'Ja, ik kan hier wel een beetje meehelpen he. Ik wilde toch iets pakken voor mezelf. Doe maar colaatje,' glimlach ik. Ik kijk ze aan. 'Leuk. Kan ik gewoon tv kijken?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler

    'Doe maar' glimlach ik, en loop de trap op naar de zolder.
    Ik vis de nieuwe zwarte spuitbus uit mijn zak, en kijk rond.
    Ik wil net spuiten, maar merk dan dat het de verkeerde kant is.
    Fijn.. Zwarte graffiti op mijn witte shirt..
    Ik doe het shirt uit, en kijk weer rond..


    El Diablo.

    Jessica
    "Ja, kijk jij maar rustig tv." Ik vulde een glas cola en ging het haar brengen. "Alsjeblieft." glimlachte ik.
    Ik liep terug naar de keuken en hing de tas met graffiti aan mijn arm, toen nam ik mijn handen vol met bier.
    "Wij zijn boven. We zullen stil zijn voor Max." stel ik haar gerust, waarna ik de trap op verdwijn. Zonder Tyler aan te kijken loop ik de zolder binnen. Ik zet de biertjes op de grond en haal alle graffiti uit de zak.
    "Zo hier heb ik nog wat kl-" ik kijk op en mijn adem stokte in mijn keel. Damn, wat een lijf.
    "Euh... Hier heb ik nog wat andere kleuren." stotterde ik verder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik grijns breed, 'graffiti op mijn shirt.' grinnik ik.
    Ik pak een van de biertjes, en neem een slok.
    'Jongenskamer of meisjeskamer?' vraag ik.


    El Diablo.

    Jessica
    "Wacht laat me even denken." mompel ik. Ik wend mijn blik af van zijn lichaam en kijk peinzend voor me uit.
    "Het is hier best groot voor 1 kamer. Er kunnen er hier minstens drie in." mompel ik. Ik neem wat plakband en ga aan het werk. Al snel heb ik stukken afgebakend. Een soort van plattegrond, maar dan al op voorhand geplakt.
    Ik neem een rode, blauwe en witte spuitbus.
    "Hmm, dit wordt een meisjes kamer." ik zet de roze spuitbus neer. "En deze voor een jongen." daar legde ik de blauwe. "En deze gewoon... iets randoms. Iets wat zowel voor jongen en meisje kan." Uiteindelijk leg ik de witte spuitbus neer.
    "Zo, dat moet het ongeveer worden. Wat denk je?"
    Ik kijk hem aan, maar kijk meteen weer weg. Snel neem ik een biertje en drink eruit, om iets te doen te hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik knik, en pak weer mijn rugzak.
    'Laten we eens zien.' grijns ik, en denk even na.
    Laten we beginnen met de jongenskamer..
    'Hoe oud is die gast?' mompel ik..


    El Diablo.

    Jessica
    "Max is acht jaar." glimlach ik.
    "Euhm, ik ga me even omkleden. Zodat ik me niet vuilmaak en op deze hakken is het nu ook weer niet zo makkelijk. Als je iets nodig hebt... Ik ben zo terug, niet roepen, want Max slaapt."
    Ik loop snel de trap af en ga naar de badkamer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Ik loop de badkamer binnen en kleed me snel om. Ik doe mijn haar in een simpele knot en loop weer naar boven. Met mijn platte schoenen aan was ik meteen nog kleiner en ik had niet het excuus dat ik nog zou groeien. Nu was het overduidelijk dat ik maar 1m 59 groot was. Ik liep de zolder weer binnen en liep met mijn ogen op de grond gericht naar de 'meisjeskamer'.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik knik, en denk weer na.
    Daarna begin ik met spuiten, en kijk geconcentreerd naar de muur die steeds voller word..


    El Diablo.

    {moet weg (doeg)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Met mijn kleren die vuil mochten worden aan, bleef ik voor de muur van het meisjes gedeelte staan. Even schoot het me te binnen dat mijn kleren misschien een beetje té bloot waren. Het topje dat ik aan had, liet mijn hele buik zijn en had zo'n diepe decolleté dat je zelfs een stukje van mijn bh kon zien. Ik haalde mijn schouders op en duwde de gedachte weg.
    Uiteindelijk besloot ik om het maar redelijk simpel te houden. Ik werkte de gedachte uit in mijn hoofd en begon te spuiten.


    “To live will be an awfully big adventure.”