• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Sam
    Ik keek hem enthousiast aan, en keek even om me heen om te zien of er leerkrachten waren. Hier en daar liepen er een paar rond, dus pakte ik de hand van Jayson en trok hem mee, naar een plek ergens achter de school.
    Ik graaide wat in mijn tas, en na een tijdje vond ik het doosje met de pilletjes. ''Hoeveel wil je?'' vroeg ik hem grijnzend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macy

    Ik kijk Jessica aan. 'Echt bedankt dat je dit wilt doen,' glimlach ik. Ik kijk naar Max. 'Max wil jij onze kamer zien?' Ik kijk hem vragend aan. Hij knikt. Ik glimlach, til hem op. 'Wij zijn dus even boven,' roep ik naar Jessica. Ik duw de kamerdeur open en zet Max neer. Hij springt enthousiast het bed op. Ik glimlach opgelucht. Dit was beter voor hem. Veel beter. Ik gooi mijn tas op mijn bed en gooi Max zijn tas naast de zijne.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexy

    'Sure' glimlach ik, en sta op.
    Ik kijk haar afwachtend aan..


    El Diablo.

    Jessica
    "Kom maar mee." ik ga haar voor naar boven. Aan de badkamer blijf ik staan en duw de deur even open.
    "Hier is dus de badkamer." Ik loop verder
    "En hier mag jij slapen." Ik toon haar mijn tweepersoonsbed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    Ik knik, en glimlach.
    'Dankje.' zeg ik glimlachend..


    El Diablo.

    Jayson
    Ik werd meegetrokken naar achter de school en ze vroeg hoeveel ik er wou. Ik haalde mijn schouders op. 'Doe maar gewoon wat'zeg ik grijnzend. Ik deed dit eigenlijk wel vaker maar het was meestal ander soort drugs,maar XTC was ook goed.

    Jessica
    "Ik laat je even alleen. Als je iets van kleren nodig hebt, kijk je maar in die kast." en ik wijs naar de grote houten kast die enkele meters van het bed staat. "En als je me zoekt, ben ik beneden." ik draai me glimlachend om en loop naar de woonkamer. Daar maak ik alles klaar om in de zetel te slapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    'Max, ga je slapen?' Hij kijkt me aan en knikt.
    'Dan moet jij wel mijn kamer uit Macy. Ik heb ook wat ruimte nodig.' Ik grinnik. 'Ben al weg, ik ben al weg.' Ik loop de kamer uit naar beneden. Ik zie dat Jessica de zetel klaar maakt. 'Ga jij hier slapen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Hmm," zeg ik als ik Macy's stem hoor. "Oh, ja. Ik slaap hier." glimlach ik. Ik kijk op mijn horloge en zie dat de winkels nog open zijn "Maar ik moet even boodschappen doen. Jij zorgt wel dat het hier niet in het honderd loopt?"
    Ik berg eerst het geweer weer op, met de kogels gescheiden en loop dan naar de deur.
    "Tot straks!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    Ik glimlach onbewust, en loop de kamer in.
    Eigenlijk was ze best aardig, niet zoals andere leraren in elk geval.
    Ik laat me op bed vallen, en sluit even mijn ogen..

    Tyler

    Ik loop de stad in, en kijk rond.
    Waar hebben ze goede gel.. Waar...

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 22:41 ]


    El Diablo.

    Macy

    'Ja, tot straks!' Ik laat me op de bank vallen en trek mijn knieën op. Ik staar wat voor me uit en kijk naar buiten. Ik zucht en geniet van de stilte. Die wordt al snel verpest door geschreeuw buiten. Nieuwsgierig kijk ik ernaar. Een grote groep jongeren. Ik zucht, waarschijnlijk een bende. Al is dit geen wijk voor bendes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ik knikte, en legde twee pilletjes in zijn hand. Zelf pakte ik een flesje water, en slokte er ook twee naar binnen. Ik gaf hem het flesje water, en leunde tegen de muur. Grijnzend keek ik hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessica
    Ik parkeer mijn wagen ergens in midden in de stad en loop mijn gewoonlijke winkel binnen. Glimlachend neem ik een winkelwagen en kijk op mijn papiertje om te zien wat ik moet hebben.
    Ik neem de gebruikelijke dingen tot ik me iets herinner.
    "Hmm, de haarlak is op." meteen draai ik mijn winkelwagen en loop in de goede richting.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik loop de winkel in, en loop naar de gel.
    Ik pak een van de tubes, en loop een beetje rond terwijl ik lees.
    Opeens bots ik tegen iemand op.
    'Hé! Kijk uit!' roep ik, en kijk op.
    Ow, Jessica dus...


    El Diablo.

    Jayson
    Ik keek even naar de twee pilletjes in mijn hand en stak ze in mijn mond. Met een grote slok water slikte ik ze door en keek even grijnzend naar Sam. Ik leunde ook tegen de muur en keek even om me heen.